Evet, toplumun bazı kesimleri bu kafada.
Erdoğan giderse vatan gider, bayrak gider, ezan gider kafasında.
Vatan, bayrak, ezan fanilerin ömrü ile mı kısıtlı?
Bu kadar ucuz mu? Bu tip insanlar nasıl bu kafaya girdi?

Evet, toplumun bazı kesimleri bu kafada.
Erdoğan giderse vatan gider, bayrak gider, ezan gider kafasında.
Vatan, bayrak, ezan fanilerin ömrü ile mı kısıtlı?
Bu kadar ucuz mu? Bu tip insanlar nasıl bu kafaya girdi?

facebookta sosyal medyada pek çok paralı troll orduları var. en çokta gençlik kollarındaki kişilere yaptırıyorlar. ama iletişim bakanlığının içerisinde bunlar için ayrı departman bile var. adamlar sabah oturuyorlar, akşam kalkana kadar milletle siyaset tartışıyorlar, chp lilerle kavga ediyorlar. atatürke sayıyorlar, sol zihniyetin yönettiği türkiyeye atıf yapıyorlar. darbelerden giriyorlar, başörtüsünden çıkıyorlar. işleri bu. halkta bakıyor tartışılan şeyler bunlar, o da katılıyor. yani internet dediğimiz şey insanları yönlendirmek için bir silah. tayipte bunu gayet iyi kullanıyor. benim ailemde tayip giderse başörtümüzü çıkarttırırlar diyerek tayibe ölümüne bağlı durumda. yakın arkadaşlarım bile durmadan edit paylaşıyorlar, vatan haini falan diyorlar chp ye verenleri. çok ilginç ama durum bu yani. şimdilik kimseyle görüşmüyorum. çünkü biliyorum görüşürsem ağızlarına etmek zorunda kalırım xD 20 yıllık arkadaşın yani, siyasi görüşünden ötürü insanları silemezsin ya da kavga edemezsin. özgürlük dediğimiz şey de bu. ama işte sınırı aşıyorlar çünkü halk dolduruşa getiriliyor. yoksa niye ülkenin yarısına vatan haini diyesin? tam aksine suriyelilerin oyları sayesinde bu seçimin kaderi belirlendi. e asıl vatan hainliği bu olmuyor mu? erdoğan sevgileri, ülkenin kaderini suriyelilerin belirlemesine müsade edecek kadar gözlerini kör etmiş durumda. e şimdi sormak lazım yalnızca 4 puanla sol taraf birinci seçimi kaybetti. e bunlar yarın, sonraki seçimde en az 20 milyon olacaklar. en az 5 milyon insan vatandaşlık almış olacak. o zamanda %10 a yakın bir oy oranına sahip olacaklar. %10 oy oranını nasıl kapatmayı planlıyorsunuz? bu adamlar öyleyse meclise de girerler? hizbullah'ın düşmanı türkiye, meclisine hüdapar'ı soktuysa, suriyelileri de sokar. yarın demeyecekler mi özerklik istiyoruz diye? ya da göndermek istediğimizde +10 milyon insan sokaklarda yürüyüş yapmayacaklar mı? ellerinde silahlarla millete ateş açmayacaklar mı? bence akp'liler vatan hainliği konusundaki fikirlerini tekrar gözden geçirsinler. çünkü hudut namustur diyenlerin hapse atılmasına göz yumup, atalarımızın kanıyla kazanılan sınırlarımızdan afgan suriyeli pakistanlı geçmesine müsaade ediyorlar. bi düşünsünler bu olayın sonu nereye gidecek...
İnmez mi iner mi onu sej değil ben değil toplum değil Allah bilir ama tahmin yürütebilir siniz evet tayip giderse iktidar meclis Türkiye her şey değişebilir ki degisir ama nasıl olur hangi yönden bilemeyiz bence tayipden daha iyi yoneticek olan yok
Azizim Dolar 20 TL'yi kiralar 10.000 TL yo aştı.
Mültecilerin nüfusu gün geçtikçe artıyor.
Bu mu iyi yönetmek
Mülteci konusunda evet bende şikayetçiyim ben şahsen memleketimde suriyeleri Afgan vs istemem bu konuda haklısın tayip bunu çıkar için yapiyo türk askerni Suriye'ye göndermesi başlıca yanlış yanlışları çok ama diğerlerine bakarsan iktidarı geriye çekmekten başka halta yaramazlar
KL yo ben de sevmiyorum cidden, fakat artık insanlar piyasalar dünya, global piyasa artık Erdoğan'ın egoist politikalarindan bıktı.
Ülkeye yabancı yatırım yok artık maalesef.
KK figür, o çok durmaz , yeni aktörler devreye giriyor. Sinan Oğan gibi
Cevap
1Cevap
Aslında gitmez bencede ama rte harici dindar değil bi de sanki İslam düşmanı gibi davranıyorlar o yüzden insnalarda buna inanıyor olabilir
Şu an kide dinsiz düşmanı laikliği hiç sayıyo
Azizim mesele bir de şurda;
Dindar olmak başka,
Dini kullanmak başka.
Gerçek bir dindar ihtiraslarının değil, Hz. Ömer devlet yönetimindeki izinden gider.
Ülkede ne hak ne hukuk ne ekonomi ne ahlak hiçbir şey kalmadı
KK sadece figür. KK düzeltmeyecek zaten, onu destekleyen ekip düzeltecek
Ekip.
1 kişi değil
Peygambere saygısızlık
Haklısın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?