Bundan sonra insanlar aç, işsiz diye üzülüp dile getirmeme kararı aldım ne düşünüyorsunuz?

madem öyle işte böyle diyorum ben :)

oyumuda RTE'ye vereceğim.

aylık internet üzerinden 70'e yakın bi gelirim var yetiyor bana her şeyimi alıp yiyorum. Alamayanda kendi bilir :)

Bundan sonra insanlar aç, işsiz diye üzülüp dile getirmeme kararı aldım ne düşünüyorsunuz?
Cevapla