madem öyle işte böyle diyorum ben :)
oyumuda RTE'ye vereceğim.
aylık internet üzerinden 70'e yakın bi gelirim var yetiyor bana her şeyimi alıp yiyorum. Alamayanda kendi bilir :)
madem öyle işte böyle diyorum ben :)
oyumuda RTE'ye vereceğim.
aylık internet üzerinden 70'e yakın bi gelirim var yetiyor bana her şeyimi alıp yiyorum. Alamayanda kendi bilir :)
ben gençler için çok üzülüyorum. herkes senin gibi gelire sahip olamıyor. bugün kıytırık bir sıfır araba olmuş 750 bin lira insan hayata bir kere geliyor genç yaşında güzel bir araba alıp fısır fısır gezebilmeli ne yapacaksın 40 yaşından sonra bir araba alsan ne çıkar. ama maalesef anne babadan parasal destek yoksa bu paralar imkan yok birikmez hele bu hayat pahalığı ve ev kiraları varken imkan yok birikmez.
senin gibi düşünenlerdenim :) normalde kıyafetlerimi falan bağışlayan biriydim artık bundan sonra kimseye zırnık yok bağış yok. bu seçim sonucundan çok ders aldım artık 20 milyon mültecilerinden medet umsunlar. bir araba olmuş 1 milyon tl yolda sefil karga gibi dolaşsınlar benim arabam var nasıl olsa ama kendi çocukları yayan gezecek yollarda. bu millet her türlü kötülüğü belayı hak ediyor.
Cevap
5Cevap
Haksızlık karşısında susan dilsiz şeytandır diye bir cümle vardı bir ara sahi ne oldu o söze?
Mesela sadece ekonomik değil. Sakın yapma öyle bir şey. Her yere mülteci dolduruyorlar. Son bir şansımız var, mücadeleye devam
Çırpınışlarımizin bir manasi olmasa da dogru bildigimden asla dönmem insanlığı insanlara rağmen savunmaya devam geç olsun güç olmasın
Açlık beraberinde anarşiyi getirir. İsyan ve iç savaşlar. Fakirler zenginlere saldırmaya başlar. Ekonomi tamamen çöker anarşi hakim olur
Bende aynı durumdayim ama erdogana oy vermem sizde vermeyin
Öyle ama halkın yarısının suçu ne mesela benim
Dostum aylık 70.000 nasıl kazanıyorsun banada taktik verebilir misin?
Hiç bişey
way be 70 cokmus
Helal olsn sana
Aynı fikirdeyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?