Fakiriz ama hala bunları bile hak ediyor muyum okadar aç varken diye sorguluyorum utanmayı bilen biriyim?

Kendimden çok utanıyorum okadar çok açlıktan ölen soğukta yatan çöpten yemek yiyen varken. siz hiç utanmadan mı yaşıyorsunuz? Çok garip ben bu fakir halimle böyleyim. sizin de hak ettiğinizi sanmıyorum o parayı. calisip almissinizdir o ayrı ama insan olarak hepimiz parayı hak ederiz

Üstün bir durum yaşamak sizi üzmüyor mu hiç

Fakiriz ama hala bunları bile hak ediyor muyum okadar aç varken diye sorguluyorum utanmayı bilen biriyim?
Cevapla