AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
92Cevap
Herald heyecanlıyız ümit ediyorum ki Kılıçdaroğlu Kazanacağını, benden ful destek sana Kılıçdaroğlu!!!
Ooohhh herkes Oğan'a mecbur kaldı ya bu beni aşşşırı keyiflendirdi çok haz aldım hayatımın orgazmı falan da diyebilirim hatta İSLFŞELGEKÖFPEL
Sen baya komiksin ya cjshdkdjd
@ElzemEzell 2. Tura kaldı diye gerilemem saçım kaşım dökülür boş ver eğlenelim isldşrgiel
@Konuşmaaw😋
@cesurky ya abi o anlamda değil mk işine bak
Kadınların hayatına son darbeyi indirdiler. Hüda par gibi bi yönetim meclise girdi dün. Kknin gelip bu adamları yerle bir etmesi gerek 2. turda
20 yıllık devir benim gözümde bitti cahil bir memleket buna alışsa iyi olur
Yok heyecan.. Umarım erdogan kazanır yoksa turkiye halkının bizi gercekte hiçte kardes falan gözünde görmedigini anlayacaz. Azerbaycandan selam
Sinan OĞAN beni heyecanlandırıyordu. Bu ikisinden hangisinin ne alacağı pek önemli değil. Al birini vur ötekine
İlhan irem
Evet, ben heyecanlıyım. Umarım, güzel ve anlayışlı bir süreç geçiririz. Herkes için en iyisi olsun.
Hadi hayırlısı
CHP alacak 🫶🏻🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🫶🏻🫶🏻🫶🏻🫶🏻🫶🏻🫶🏻🫶🏻🫶🏻🫶🏻🫶🏻🫶🏻🇹🇷 Benim Ata’mın partisi. 💯🇹🇷💯🇹🇷💯🇹🇷❤️
Atam dediğin ATAM kalksa Chp nin suratına tükürür dü. Teröre kandile fetöcülere medet umuyor diye
@Juve07 tükürmezdi astırırdı direkt
@Juve07 ve @ılovereis daha bir hafta önce İmralı'ya heyet gönderen mektup yazmasını isteyen aynı iktidar bundan 10 yıl önce MHP akp elçiler ile karayılan konuşan yine aynı iktidar o zaman terörist değil şimdi CHP destek veriliyor diye terörist allahınızdan korkun sizden olmayan herkesi etiketliyorsunuz. Şimdi Hizbullah terör örgütü ittifak içindesiniz. Seçmeni olan siyasi bir partiye terörist olarak söyleme söz hakkınız yok şartsız bakan istemediler hiçbir şey istemediler tek istedikleri anadilde eğitim demokrasi ve Adalet olması gereken şeyler körü körüne bağlanmayın eleştirin sorgulayan
Atatürk ülkesi uğruna canıni vermeyi göze aldi o uğurda. Ama partisinin şuanki halini gorse...
@king4775 seni de iyi kandırmışlar. 8 ay sonra ki yerel seçimlerde göreceğiz bakalım. Kürdistan özel bölgesi özerklik istedikleri yerleri falan. KK kazanırsa o da. Hdp sırf Erdoğan kaybetsin diye mi kk a verdi sanıyorsun. Buna kör sağır dilsiz bile güler inanmaz. Erdoğandan önce Yüksek sesle, Kürtçe şarkı dinlemeye bile korkardık be ne anlatıyorsun.
Umarım Kılıçdaroğlu alacak bu seçimi Tayyibe de yol görünecek artık
İnşallah 😏
İlk seçim hile yapıldı adliyede oy girerken ve sayım yapılırken bizzat birçok arkadaşım sandık başı görevlisi Ümit kesmek yok umarım kazanacağız...
Bu akşam sayın Kemal Kılıçdaroğlu Oğuzhan Uğur programına çıkıyor umarım orada akp'li gençleri ikna eder çünkü meclise hür dava girdi, bütçede para yok olmadığı gibi dışarıya 150 Milyar dolar borcumuz var göçmen alıyoruz çok zengin bir ülkeyiz sanki, ne olacak ise hayırlısı olsun fakat Erdoğan kesin gitmeli
Erdoğan'a çoktan yol gözüktü inşallah artık gidecek...
Heyecan falan yok açıkçası ama şunu anlamadım: Deprem bölgelerini nasıl akp almayı başarıyor? 😬
Bence akp nin bir hilesidir bu da
Hilenin hasını diger malum kişi bilir bence doğuda bizzat şahit oldum
Doğuluyum. Urfa'da yine benzer bir şey yaşandı açıktan söyleme içeri tikarlar ha bizi. Sjsjsjs
Deprem bölgesindeyim chp önde
Evet oyum Kılıçdaroğlu na Sinan oğan gönüllüsü olarak
Abicim 2 side yaşlı otursunlar evlerin de genç Türkiyeye yakışan adam Sinan Oğan ı bi bilseler keşke
Sinan ogana vermezler verselerdi zaten MHP ye verirlerdj
MHP kim sinan oğan kim MHP ülkücü değil bilelim şunu
MHP den daha milliyetçi kim ya
Yav senin kafan mı güzel has ülkücü Sinan Ateşin ölümü araştırılsın dedi chp peki ya MHP ne yaptı reddetti😅😅 aynen milliyetçi paranın köpeği olmuş artk ülkücü adam bile seçmiyor sevmiyor artk onları
Kanka ben kürdüm 🤣🤣🤣 ülkücü milliyetçi pek sevmem ama sinan ateşe çok üzüldüm gerçekten vatanseverdu
@seni_seviyorum21 MHP oyları AKP demek, boşuna bu kadar oy almadı yoksa tek başına mümkün değildi bu oran
CHP oyları da kürt oyları demek kürtler olmasaydı CHP hayatında alamadi
Suriyeliler olmasaydı akp de kazanamazdı.
Suriyeliler çok fazla etkilemedi MHP yeniden refah bunlar bayağı etkili oldu kürtlerin bir kısmı da akpye verdi iyi partinin oyları da akpye geçti
Rte varken chp pkk ittifakına oy verecek deglm
Hdp olmasa chp zaten eksi 10 az alms
RTE de hüda par ile takiliyor oda Hizbullah terörü var
halk mal oldukça tayyibe mahkum yine seçilir
Ben yeğenim için kulandim aslında hiç biri beni temsil etmiyor ben Kılıçdaroğlu attım
İkinci turdan sonra Kılıçdaroğlu diye biri tarih olacak avaneleri de öyle
Evet, çünkü artık altı kişilik okey masası kurulacağına karar verecekler!
Hadi akp ikinci turda al oyları hallet şu işi.
Bana Tayyip alacak gibi geliyor ama umarım yanılırım.
Yok öyle 😆
Partisinde kazanması daha yüksek insan varken kendisini aday gösteren kişi ile çok zor
Hiç umudum yok ama yine haklıdan yana kullanacağım oyumu
Togg babasının hayrına çıkmadı İşte bu günler için var…
Kılıçdaroğlu kazanacak diyenler neyin kafasını yaşıyonuz aşkolar
Bırak yaşasınlar
Yaşasınlar yüzlerindeki ifadeyi görmek için sabırsızlanıyorum
Zevkle izleyeceğim
🤘🏻🤘🏻🤘🏻🇹🇷
Beni ekler misin lütfen
Bırak kuzum az bisey mutluluğu tatsınlar ahahahah
Tatsınlar tatsınlar. d
Sonra helva yesinler
Gerci mutlu olacak birsey yasayamadilar meclis bile akp dedi ahhaahha
Reis kazanacak her zaman ki gibi. Ben ilk tur da oy kullanmadım, ikinci tura atarım oyumu 😏
açıklamayı okumamdım ama kısaca heycanlıyım süpriz olucak bende 4 gözle bekliyorum
Aslinda Kemal Kilicdaroglu Muharrem Inceyi aday gostermesi lazim acilen.
Yıldızlar çok karışık, sürpriz olma ihtimali çok çok yüksek gibi...
Astrologi bir bilgiden çıkarım mı bu hanimefendi
Evet aynen öyle, diğer bildiklerimi kıçı kırık KS de açıklayacak değildim di mi :)
Haklısınız😅 bir de şu fenerbahçemin şampiyon olma olayını çözsek, her astrolog farklı konusuyor🤣
.. Ya ben de FB liyim yemin ederim bittim bittim
Kimisi bu sene şamp diyor, kimisi 3 yıl daha basarı gelmeyecek diyor. Şu yıldızlara bakıver sana zahmet, bırakamıyoruzda bu nasıl aşksa kanser etti bizi🤣
Ali Koç hepimizi kanser eder öluruz :)
Dar ağacında olsak bile son sözümüz Fenerbahçe 💛💙😊
Hayır aksine çok mutsuzum sizin cahilliğiniz benim geleceğimi mahvediyor.
Bana bir bıkkınlık geldi açıkçası sonuçlar belli olsun
Hayır etmiyor. Soğana vermiştim ben. Şu tipe bakar mısın Allah aşkına kocaman insan eliyle kalp yaptı diye oy alıyor. Diğerini konuşmak bile istemiyorum. Bele vaziyetin içine..
Devam etmiyor, benim kafamda belli. Şaibe karışmaz umarım.
Heyecan yok yeter ki demokratik ortamda gerçekleşen bir seçim olsun
Heyecanlıyız ama sakinliğimizi ve sabrımızı da korumalıyız diye düşünüyorum.
Bizim insanımız küfür hakaret yalanı yalakalığı seviyormuş. Sonuna kadar hak ediyorlar herşeyi.
Erdogan çok rahat alır meclis çoğunluğunu da aldı kemal dede için tren kaçtı
yooo hiç yok,2. nci turda inadıma Erdoğan'a vereceğim oyumu, yeni anayasa geçtikten sadece bir kaç ay sonra da seçmeni görecrk neyin ne olduğunu ama bir daha seçim olmayacak. Yansın memleket umrumda değil
Yapmayın bunu, vebale ortak olmayın en iyisi hiç oy kullanmamak
boş oy da Erdoğan'a yarar zaten. yok ben bıktım. hatta Kanada'ya taşınıp, dinim hariç herşeyimi değiştireceğim , Vatandaşlıktan çıkacağım vs vs... Yav canım gençlik için şunu bunu yaptuuu,.. yok yaa? ulan üniversiteli 150 bşn lira borçla mezun oluyor , iş? yok. Diplomanı al otur sıç.. tikimde değil , beter olsunlar , hele Oğancılar. Çekin
Hatta akpye üye olup , sonra yatıp 30.000 tl maaş da alabilirim daha mantıklı. günde 1 öğün yiyoruz annemle tedavisini yaptırım falan.. para kazanayım be😒
Reis = Şeriat daha ne istiyorsunuz birbirini mi kemirsin insanlar. Açlıktan nefesiniz kokuyo böyle arsız millet görmedim ben
Deprem bölgelerinde bile %60 %70oy çıkmış erdoğana nasıl mutlu olalım ki
Maalesef Hatay nankör çıktı
diğerleride öyle çoğunluk erdoğan
Reis sinan oganı hüdaparın bir terör örgütü olmadını ikna eder ve iş biter.
öyle bişi olmucak
Hayir heyecanlı değilim. Zenginler AKP ye oy atıyor. Fakirler CHP ye. Kim gelirse gelsin umrumda değil.
Ben zengin değilim AKP'ye verdim çünkü ben gerçekleri görebilecek bir kapasitedeyim
@ILoveReis bilmiyorum. Benim çevremdeki tüm zenginler AKP ye veriyor. Dedemin 6 evi, arabası, yazligi, arazisi var Akpci. Dayımın ve teyzemin evi var maddi gelirleri yüksek AKP ci. Ama çevrede gördüğüm fakirler hep CHP ci bilemiyorum. Fakir insan görünce de ister istemez üzülüyorum. Hele AKP den bir kadın "koli koli alın size koli" diye kağıt fırlatması, Rte nin "aç mı aç yok" demesi, saniye çalışan küçük çocuğun göz yaslari (okuyamamasindan dolayı). Vicdanen CHP ye verdim. Ama dediğim gibi gördüğüm tüm maddi durumu iyiler AKP ye veriyor. Çünkü kira geliri, emeklilik parası, arazi kirası artıyor diye. Bilmiyorum hayırlısı
Sanayide
Hangi gerçekler? Tüm devleti seçimde kullanmak mi mesela ya da 20 tane kanalda sadece kendi yalanlarını anlatmak mi? Size de kızmıyorum okuyan tipler değilsiniz sorgulamıyorsunuz trt atv a haber ne söylerse inanıyorsunuz ve gerçekleri görüyorsunuz öyle mi. Katil hüda par kadın düşmanı huda par ve refah partisi mecliste ne konuşuyorsunuz daha
Elini vicdanina goturerek oy verdigin icin teşekkür ederim
Allah rızası için şu ülkenin haline bakın sonra oy kullanın ya bir genç olarak hiçbir şekilde hakkımı helal etmiyorum o malum kişiye..
Geleceği düşünerek ülkenin son gidişatı çok kötü değişim şart Kemal Kılıçdaroğlu diyorum sonuna kadar 🫶
Bu Ke MAL a bu kadar oy nasıl çıkıyor inanılır gibi değil. Adam resmen beceriksiz yaa.
Gerçekten gençliğimizi mahvetticekler çok korkuyorum umarım Chp kazanır değişime ihtiyacımız var cahil insanların ülkemizi araplaştırmasına izin vermeyin lütfen gözlerinizi açın
Hepsinin canı cehenneme bizim türkiye hiçbir zaman akıllanmaz dersini daha almamış nasibini almamışlar belli daha beter olsunlar !!!
Aferin kız vallahide öyle. katılıyorum beter olsunlar. müştak 🤷🏽♀️ çok yazık
Valla gerçekler canları cehheneme türkşye herşeyi hakediyor gebersinler
maalesef ki öyle... cehalet akıllanmaz!! şikayet ederler yinede tayipte tayip derler.
Gebersinler daha beterini hak ediyor öyleleri
@NoName89 size dmden bişey sorabilirmiyim ama benim xperm az siz yazsanız olur mu kendimle alakalı
özellikle bana neden sorma gereği buldun anlamış değilim açıkçası 😅 sakıncası yoksa burdan sorabilirsin yok olmaz dersende üzgünüm bende özelden gerek duymuyorum. seninle alakalı bir durum değil * bunu bil ☺️
Burdan yazamam ayıp erkekler görür o yüzden birine sordumda içim rahat etmed sizede sormak istemştim ama kalsın (sadece belrtilerim var hamlemiyim acaba belirtileri söylicrktim ben heyecanda n ve hiç tecrübem olmadı o yüzden )
o işi yaparken ayıp değilde, yazarken mi ayıp geldi (kusura bakma ama ben buna gülerim içten içe) 😒 ayrıca sana şunu da söyleyim. . ona buna bana bu ortamlarda sorarak hiç bir yere varamazsın (bizler doktor değiliz sonuçta... doktora git o zaman için belki bir nevi rahatlar... ne diyim yani 🤷🏽♀️
Ayhhh ne abarttın yaaa sormadım say yemcem seni iyi günler ya
Akp kazanınca taş atma partisi yapcak mıyız hdhsjsjsj
Şeytan taşlama. d
🤣🤣 Evet geleneksel milli oyunumuz hahaha
canım canım konusma
Git burdan, yoksa sana taşlı saldırı yaparız !!!
Yapsana
Seni kesimhaneye göndermek gerek. Koyun eti azaldı ülkede, bir işe yara
Sende git terbiyesiz tavuk ol
Hala akillanmadi milletimiz heyecan falan yok valla. Sevdalanmişlar örümcek kafalilar
Aynen k9r cahller
Ogan vermiştim ikinci turda Recep Tayyip Erdoğan vereceğim
İkisi arasındaki fark uçurum kadar
Kılıçdaroğlu oy vermek istemiyorum
İkisine de verme o zaman, oy kullanma ülkenin vebaline ortak olma
Güzel kardeşim ben 27 yaşında vergisini düzenli ödeyen Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olarak istediğim Parti'ye oy veririm bu seni ne ilgilendirir ki?
Ver o zaman da yansın ülke vebal sizindir
Yaa kardeşim her Türkiye Cumhuriyeti vatandaşının 1 tane oyu var herkes istediği partiye oy verebilir ya siz niye insanlara tepki gösteriyorsunuz mesele beni ne ilginlerdirir senin hangi Parti'ye oy verdiğin insanları rahat bırakın biraz ya ayıp gerçekten
Kimseye bir şey dayattigimiz yok ama bu cahil cuhelanin bilinçsiz oyları hepimizi etkiliyor
Kime göre cahil neye göre cahil iki üniversite mezunuyum ben sıfırdan bir yerlere geldim kelimelerine dikkat et biraz
Ya kişisel değil cümlelerim. Bu malum şahsa Koru körüne bağlı olanlara. Oğana verenler zaten aklı başında azınlık onlardan biri de benim ama ikinci turda bunların ikisine de verip vebal almayı düşünmüyorum
Körü körüne bağlıda olsa sonuçta onların da 1 oyu var bizimde herkesin oyu eşittir herkes istediği Parti'ye oy verir
Valla kılıçtaroğlu isterse hiç bir halt yapmasın vereceğiz işte
ONU BILMEMDE SİNAN OĞAN A HAKSIZLIK OLDU TANIMAM BİLMEM AMA TVDE VE İNTERNETTE İZLEDİĞİM KADARIYLA GERÇEK VATAN BAYRAK VE MİLLET SEVEN BİRİSİ
Sinan Oğan a AKP yi destekleyecekmis. Yani AKP nin kazanacağı belli onun için heyecan meycan yok
Kılıçdaroğlu Chp yi bitirmek için yerleştirilmiş bir ajandır bana göre.
Pkk li dir chp yi niye bitirsin
Ben Sinan Oğan a verdim ağa o yüzden heyecan meyecan yok
Reis❤️ İnşaAllah yine, yeniden kazanacağız.🇹🇷
Bir belli olsun da ülkecek rahata kavuşalım.
Kazananı gördük arkadaşım ne heyecanı
Reis reis
Pili bitti kılıcdar oglu nun
SONUNA KADAR ERDOĞAN! KEMALE ÜLKE VERİLMEZ.
İçim çürüdü ne heyecanı 🫠
Az da olsa heyecanlıyım.
Ümitsizlik Müslümana yakışmaz.