Tüm emekçi kardeşlerimin, Ezilmeden, Haķķı yenmeden. emeklerinin karşılığını hakkıyla Almasını gönülden diliyorum. Hepimizin işçi bayramı kutlu olsun. 🌼🌼🌼🌼🌼🌸🌸🌸🌸🌸
Emeğin emektarın, alın terinin, dayanışma ve yardımlaşma gününden günaydın. Nasılsınız?
Günaydın abla ben iyiyim. 1 Mayıs işçi bayramı kutlu olsun ama maalesef bu günü bile kutlayamıyor insanlar bu ülkede. çünkü bugün çalışanlar da var ya da hak ettiği yerde olamayanlar var ya da yıllarca okul okumasına rağmen iş bulamayanlar da var. ama güzel şeylerden bahsetmek gerekirse. umarım hiç sorun yaşamayacağımız bir günlere de geliriz
Evet maalesef işçiyiz hâlen. Sözüm ona Kanunla korunmuş haklarımız olmasına rağmen bizi sömüren Hem Devlet hem de İşveren Sistemi var. Bizleri hem vergi ile sömürüyorlar hem de Refah seviyemizi bize vermiyorlar. Hâlen Padişahım çok yaşa diyen millet var ben de buna şaşıyorum.
Daha iyiyim teşekkür ederim. Bu güzel günde bir zamanlar İzmir büyükşehir belediyesinin orada dershaneye giderken bazı provakatörlerin 1 mayısta dershanemizin içine molotof kokteyli atmasını.. Çevik kuvvetleri koridoru eşliğinde durağa kadar bırakmalarını hiç unutmayacağım..