
Almanya'ya özellikle deli gibi beyin göçü veren biziz fakat bizi kıskanan Almanya (!)

Almanya'ya özellikle deli gibi beyin göçü veren biziz fakat bizi kıskanan Almanya (!)
Almanya şu an cidden kötü durumda ama o sözü söylediği zamanlarda bizi tokatlıyordu doğru ama savaştan sonra bir çok şeyin fiyatı yükselip hayat kalitesi düşmüş
Sanırım Katar'da ya da İsviçre'de falan yaşıyorsun Alman enflasyonuna kötü demen için bu tarz ülkede yaşaman gerekiyor bence
şaka mı bu?
Cevap
3Cevap
Ya kardeşim almanya mı kaldı amerikanın sömürgesi oldular. Aylardır işçiler grevde avrupa'da hayat toz pembe değil. Güneş doğmuyor orada şükret afrika'da doğmadın.
Gören Katar'da yaşıyorsun sanar Türkiye'de yaşıyorsun Türkiye 2008-2014'lü yıllarda değiliz 2023'deyiz gelişen bir ülkeyiz biz fakat halk perişan
Bunu izleseler bile inanmayacak bir halka sahibiz. Boş yere ülkenin IQ ortalaması 86 değil.
Almanya mı kaldı
Kalmadı Almanya'ya giden doktorlar başlığı altındaki bütün haberler fake (!)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?