Muharrem İnce, "2. tura ben kalırsam %65 ile kazanırım ama Kılıçdaroğlu kalırsa Erdoğan kazanır" demiş. Haklı mı sizce?

Açıklaması şöyle;

"2. tura ben kalırsam %65 ile cumhurbaşkanı olurum. Erdoğan ve Kılıçdaroğlu kalırsa korkarım ki Erdoğan seçimi alır."

Sizce kendisi kalsa kazanabilir mi? :D

Muharrem İnce, 2. tura ben kalırsam %65 ile kazanırım ama Kılıçdaroğlu kalırsa Erdoğan kazanır demiş. Haklı mı sizce?
Muharrem İnce, "2. tura ben kalırsam %65 ile kazanırım ama Kılıçdaroğlu kalırsa Erdoğan kazanır" demiş. Haklı mı sizce?
Cevapla