AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
195Cevap
Akapenin defolup gitmesi ve ülkenin huzuru, refahı için evet oy vereceğim.. Ben Mansur başkan aday olsun isterdim..
Bu sitede ki insanlardan beklenmeyecek şekilde yorumlar görüyorum gözlerim yaşardı ağlamak istiyorum.
Benim kalbimdeki aslan bellidir.
Tabi ki Erdoğan, hdp ye oy verene ve iş birliği yapan partilere oy verenlere hakkımı haram ediyorum şimdiden, şehitlerin kanının hakkını nerede vereceksiniz acaba, biraz aklınizi kullanın onlar olmasa siz de yoktunuz, iyi düşünün eskiye iyi bakın...
Hdp ile işbirliği yapan akp ye mi vericen 🤣🤣🤣
@crazy-_-man hdpyle seçime giren mandacıdan saçmalar 😂😂😂😂
Sayın Öcalan demeyi ve pkk bayrağı açmayı suç olmaktan çıkardık diyen başbakan yardımcısı Bülent Arınç... Akp nin başbakan yardımcısı 🤣🤣🤣 www.google.com/search
Beynini geliştirmeyi basarinca gerçekleri göreceksin...
Kes çeneni be bu hdpyle iş birliği yaptıkları gerçeğini değiştirmiyor
Sayın Öcalan demeyi ve PKK bayrağı açmayı suç olmaktan çıkartan kim? Gözün mu kör oldu 🤣🤣
Ha birde akp artık PKK dir diyen birisi vardı... Kim demiş bilir misin? Google amcaya sor bakalım kimi göreceksin 🤣🤣🤣
Kafayı mi yedin sen ya tamam ozaman hdpyi desteklerken kendinle çelişmis olmuyorsun demi bi git be
Sana gerçekleri gösteriyorum ama hala görmüyorsun ne yazık...
Senin gösterdiğin gerçekler doğru olsaydı şu an beraber olurlardı kiminle olduklarını görüyoruz ve savunduğun şeyin içinde onlar da var kendinle çelişme
Gerçekleri görmek istemeyince onlar öyle değil demek kolaycilik... Araştır ozaman konuşmalarını dinle... Cesaret mi edemiyorsun gerçekleri görürüm diye?
İzle bakalım ne diyor...
www.google.com/search
Ya bi defol seninle uğraşamam
Yazıkkkkkkk benimle değil gerçeklerle uğraşamazsin... İzlede gör kaçma gerçeklerden...
Ben bu adama oy falan vermem. Muharrem ince seçime katılmazsa oy da kullanmam. Bu adama oy vereceğime elimi keserim.
Mansur yavaş çıkacaktı ve bu iş tek seferde bitecekti... seçime bak bir tarafta çok kötü diğer tarafta kötünün iyisi kilicdaroglu.. Mecbur oy vereceğiz.
Şükür seçebildiler adayı. Bir adayı seçmeye zorlanan insanlardan hayır vefa beklemiyorum. Allah hakkımızda hayırlısını versin.
6 li masaya zaten başından beri karşı idim. CHP eski fetocular ile aynı masaya oturduğu gün benim gözümde bitti zaten
Bu 6lıdan bir bok olmaz bir boka da karar veremezler, seçime 2 ay kala zar zor aday çıkarabildiler bu dedelere oy verenin de aklına şaşarım bir tek adamdan diğerine mi geçmek istiyorsunuz? Rtenin laciverti işte..
Ee rteye verek daha iyi
Dedelere dedim farkındaysan RTE de dede ben Muharrem İnce diyorum
valla 6 li masa boş geliyor hem gelediye baskani hem c. baskani yardimcisi vs vs sacmaliklari bitmedi oyum kime atucagim belli degil
Hayır ama emin olun kilicdaroglu çok başarılı olacak 10 belkide 15 seçim kaybetmiş bu kadar başarısızlığa rağmen siyaset yapıyor partisinin başkanlığında
Arkadaşlar biraz Muharrem İnce'yi dinleyin. Anlamaya çalışın. 1 dönem hep birlikte destek olalım.
Cevap ekte.
Evet
Akp nin karşısına kim çıkarsa çıksın ona oy vereceğim
RTE'nin kazanmak için tek ihtimali KK'nin aday olmasıydı belki de.
Secime gerek yok bence sonuç belli
Diyorum abi bu adam piyon bunun başka açıklaması yok!
Seçim hazırlığı yapıp masrafa gerek yok Erdoğanın iktidarını uzatın gitsin
Aklı olan bunlara oy vermez.
Gidin oyunuzu boşa atın.
mecbur verecez napalim diger secimde zaten aday olmaz. bir hevesinj alsin.
bu sahisa da buyuk nankorluk ediyorsunuz. sanki ulke mi yonetti bu adam. bunun sgk bilmem neyi oldugu zamanlarda millet yemeye yemek bulamiyordu. zaten fakir ve sistem denen bir sey yoktu. gunah kecisi yapmissiniz konusuyorsunjz. bu kadar vergi ile ulkeye hizmet etmek isteyen biri cok rahat eder. ici temiz olsun. hdp denen partiden de bir once uzaklasirlarsa herkesin sevecegi bir parti olurlar ama nerde bunlarda o kadar da abartacak kafa yok. fanatikte olmayalim. her sene baskasina oy verelim.
hayir vermem kknin koltuk sevdası bitene kadar ona oy moy yok ince benim kararım
Kılıçdaroğlu'nun kazanmasının tek yolu, rakibinin kaybetmesidir.
Ulan yukarı tükürsen bıyık,
Aşağı tükürsen sakal
Tabi ki hayır yardımcısı kim olursa olsun iyi bir muhalefet değil bana göre iyi muhalefet olursa iyi bir iktidar olur genel başkan olmaması gereken bir isim
Vereceğim ama, şunu kabul edelim ki ; K A Y B E T T İ K
Bu saatten sonra anketlere rağmen tüm sorumluluk kendisinindir.
Koltuk sevdası olan adamlara oy vermem şu an için en mantıklısı Muharrem ince görünüyor
Asla. Ülkemin parcalanmasini destekleyenleri desteklemem. Tam bir piyon tam bir proje elemanı...
Bu adama kesinlikle oy felan vermem. pkk lılara bizim çocuklar dedikten sonra bir kıymeti kalmadı.
Ne Akpye ne de Chp vereceğim Ya memeleket ya da zafer olmadı boş
Asla oy vermem ülkeyi böylelerine emanet edemem
Hepsi sistemin adamı, ama
Eskiler der ya
Ehven i Şer
Sokaktaki ağaca oy veririm bunlara oy vermem aklımı yitirmedim henüz çok şükür. Ha bir gün vatanımı sevmezsem ve satmak istersem o zaman oy vermeyi düşünceğim bi isim
Her yere yazıldı olmasın su adam diye sırf RTE kazansın diye yapılmış bir hamle
Hahahahaha bu mu kazanacak aday dedikleri hahahahaha, durun bitmedi hahahahahahha
Vermem bu adamdan bir yol olmaz.. ama AKP yede vermem...
kemal e ülke emanet etmek mi çantamı bile emanet etmem buna
Hizmet edecekse neden olmasın!! Araba yağı bile 10.000 km de bir değiştiriliyor.
İlk tur inceye ikinci Tur RTE karsisinda kim. olursa ona
maalesef Erdoğan'ın kazanabileceği tek adayı çıkardı vasıfsızlar.
KK ye oy verenin beyni yoktur, bu adamı aday edenlerin hiç yok
Düşünmüyorum eğer ki seçilirse umarım Türkiye yi düzene getirir inşallah Tayyip içine etti çünkü
1 senedir söylüyorum, Atatürk mezarından çıkıp gelse Kemal adaylığı vermez yavrum
Koskoca 6li masa o kadr zaman toplanıp gün mü yaptı Allah aşkına ya 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
HDP ile birlestikleri icin geberseler bile umurumda olmaz.
Hayır oy vermem adayımız sayın genel başkanımız Fatih Erbakan bey
Ne bileyim tuhaf olmuş ya. Ben oy kullanamayacağım büyük ihtimal ama oy kullanabilseydim Kılıçdaroğlu tarafından kullanmazdım. Erdoğan bile daha mantıklı geliyor.
Çok cahilsin
@MtAydın1907 Sen çok bilge âlimsin 😀😀😀😀👍👍👍
hayir vermem bu kisiye oyumu akp hic vermem ikisi de benim gozum de olmaz
Hayır oy vermiycem şu an Muharem inceyi düşünüyordum artık kesinleşti inceye oy atacam
1 turda akp vereceğim eğer ikinci tura kalınırsa kime vereceğimi dah karar vermedim
Şu basitlikleri yapan bir oluşuma oy vermek tam anlamı ile mantıksızlık olur.
Erdoğanın karşısına boş şişeyi koy ona bile veririm yeter ki gitsin bıktık usandık lan artık din düşmanı olduk sayesinde
Diktatörlük değil demokrasi kazanacak çünkü hukuk denen bişey kalmadı ülkede
Cumhurbaşkanlığı için bende hep düşük profil olarak duruyor. Anlamıyorum, nedir bu sevdan? Bırak potansiyeli yüksek bir adaya, zaferle çık! Oy verip vermeme konusunda ikilemdeyim. Seçim zamanında görüşürüz 💪👊
Yorumları okudum da ne kadar cahil bi ülke olduğumuza yine şahit oldum.
Parlementer sistemin ne olduğunu bilmeyenler ne çok siyaset yapmış sorsak hepsi politikacı…
burada hdp kilit rol oynuyor Kılıçdaroğlunu aday yapmalarının sebebi hdp den destek almak istemeleri hdp nin bir hayli oyu var Mansur yavaş aday olsaydı hdp büyük ihtimalle destek olmicaktı kılıçdaroğlu doğru isim bence
2. Turda Hdp desteğiyle Kemal Kılıçdaroğlu seçilecektir. Yerel seçimlerde alınan büyükşehirler bu işin provasıydı.
Recep Tayyip Erdoğan'ın şimdiliikten yeni dönemini kutlar kendisine başarılar diliyorum kılıçdaroğlu ve ekibi bu ülkeyi bitirmiştir aklı ve maddi imkanı olan şimdilikten bu ülkeden gidebilir
Kk nun kazanacağını hiç düşünmüyorum bu altılı masa olayı nedir acaba bunu seçeneklerse boşuna kurmuşlar
İkinci tura kalıcak verecez mecbur yapacak bir şey yok.
Ya ben yorumları anlamadım. Evet ben de Kılıçdaroğlunun aday olmasını istemiyordum. Zaten ilk turda herkes istediğine verebilir önemli değil oy bölünme falan yok. En çok oyu alan iki aday ikinci tura kalıcak bunlardan biri Erdoğan diğeri yüksek ihtimal Kılıçdaroğlu olacak. Keşke farklı biri olsa. Kilicdara oy vermek istemesem de mecbur ikinci turda ona oy vericem napayım tayyibe mi vereyim. En azından Mansur ve İmamoğlu cb yardımcısı olacak. Bu kilicdara oy vermeyecem diyenler adayını belirtse iyi olur çünkü ikinci turda diğer aday Erdoğan yani ona mi verecekler yoksa boş oy mu atacaklar. Boş oy da atılmaz yani
Muharrem ince veya Kılıçdaroğlundan birisine oy vermeyi düşünüyorum.