Deprem olunca başka bir şehre geldik, burayı sevemedim. Yeni geldiğim için mi böyle düşünüyorum?

Deprem bölgesinden geldik İskenderundan. Geldiğimiz yer Ankara . Herkes buraya gelmis sitede çok görüyorum. Ben burayı sevemedim. insanları çok soğuk bizim oranın insanları sıcakkanlıydı komşuluk vardı insanlar birbirinin evine giderdi sarma sararlardi içli köfte yaparlardı künefe yaparlardı sohbetler edilirdi birlikte pikniğe gidilirdi. Ulaşım zaten çok basitti ve kolaydi. Trafikte yoktu burada bunlar yok hiçbiri yok. Yeni geldim ondanmi sevmedim ya. Of of 😕😕

Güncellemeler
+1 yıl
Detayda sarma yazdım diye herkes ona takılmış sana sarma mi getirsinler diyenler oldu sildim tabi o yorumları. Ben sarma derdinde künefe derdinde değilim emin olun. Benim demek istediğim o samimiyet yok burada. Ne kadar yakın olsanızda Hatay gibi olamaz. Bazılarıda beğenmiyorsaniz gidin demiş ama bizi kovmaya hakkınız yok şehrin tapusunu almadınız sonuçta dimi. Şehirde genel anlamda bir soğukluk var sadece.
Güncellemeler
+1 yıl
Türkiye'de en çok göç alan il Ankara oldu şu depremde. Herkes Ankara 'ya geldi. Sorun bakalım Hatay'dan gelenlere maras Antep'ten gelenlere sevmişlermi. Bizim o tarafların havası da insanı da sıcak. Ayrıca bizde biri yeni taşınınca yemek götürülür çay götürürler kek yapıp götürürler hoş geldiniz bir ihtiyaciniz olursa burdayız lütfen çekinmeyin denir. Şimdi böyle komşuluk iliskileriniz olmadığı için anlamıyorsunuz bizi. Neyse saygı duyuyorum hepinize herşeye rağmen ❤️
Deprem olunca başka bir şehre geldik, burayı sevemedim. Yeni geldiğim için mi böyle düşünüyorum?
Cevapla