Öncelikle geçmiş olsun, depremde vefat eden yakınların varsa da başın sağolsun.
Şikayetine gelince;
Her yerin kendisine göre bir yaşam biçimi vardır. Sen İskenderun gibi iklimi ve insanları sıcak bir yerden Ankara 'ya taşınmışsın ve doğal olarak alışık olmadığın bir kültürel yapı ile karşı karşıya kalmışsın.İskenderun görece daha küçük bir yer olduğu için muhtemelen insanlar biribirilerini tanıyordur ve bundan dolayı samimi ve sıcak ortam vardır.
Büyük şehirlerde iletişim o şekilde olmuyor, herkes bireysel olarak yaşıyor ve çok fazla sayıda başkalarının açığını kollayıp bundan çıkar sağlayarak yaşamayı alışkanlık edinmiş dost görünümlü insanlar var.
Bu tipler sana çok sıcak davranır, yıllarca dostluk eder ama o yıllar içerisinde senin bütün zayıf noktalarını ve sana karşı koz olarak kullanabileceği her şeyi öğrenir ve seni kullanmaya başlar, ya da mesela aynı iş yerinde çalıştığın biridir ve bir anda işten atılmanı sağlar, patrona seninle ilgili her şeyi anlatıyordur mesela.
İşte bu yüzden büyük şehirlerde kimse kimseye kolay kolay sıcak davranmaz.
Eğer orada yaşayacaksan buna alışsan iyi olur, yoksa çok canın sıkılır, bunalıma girersin.
Bu arada orada yaşamadım ama Ankara 'nın kendine has entelektüel bir ortamı var bildiğim kadarıyla, okur yazar insanlardan oluşan bir ortam. Bütün Ankara değil ama Ankara 'nın elit kısmı diyelim, o tip insanların ortamına girebilirsen mutlu olursun tabi sen de benze kafa yapısına sahipsen.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(25-29)+1 yılMerhabalar sorunuzu okudum halinize gerçekten çok üzüldüm gerçekten sevdiğiniz yeri terk etmek zorunda kalıp başka bir şehirde düzen kurmak çok zor 15 yaşında bir kuzenim var onlarda Güneydoğu Anadolu bölgesindelerdi tayin dolayısıyla gitmişlerdi kuzenimin orada çok iyi merhametli paylaşımcı arkadaşları oldu fakat sonrasında tayin süresi bitincede ordan taşınmak zorunda kaldılar aradan 2,5 yıl geçti kuzenim yeni taşındıkları yeri kabullenemedi sevemedi eskisi kadar mutlu göremiyorum çok üzüldü eski arkadaşlarının yokluğunu çok arıyor burdaki arkadaşlarım beni sevmiyorlar çok sıkıldım artık bu durumdan burası bana bir ceza diyor aileside ne yapacağını bilmiyor kuzenim eski arkadaşlarıyla ordan taşınmış olsada hâlâ daha görüşüyor ondan biliyorum kuzenim çok zorlanıyor bence kendinize biraz zaman tanıyın herkesle arkadaşlık yapmayın büyük şehirlerdeki insanlardan öyle bir yakınlık görmemeniz normal çünkü herkes bireysel yaşıyor çok dikkatli olun zayıf yönlerinizi kimseye belli etmeyin olmadı yapamazsanız tehlike geçtiği zaman Hatay'a evinize dönersiniz çok geçmiş olsun çok üzüldüm gerçekten🥺🥺
00 Yorumla
Aynı durumdayız. Ben de Malatya' dan İstanbul' a geldim. Ha tabi ben ilk defa gelmiyorum ama sevdiğim bir yer de değil. Bi de insan bilmeyince tanımayınca hiç sempati duyamıyor.
Ama zaman canım zaman... Biraz akışa bırakmak lazım. Zamanla tanıyıp sevilir. Zamanla iyileşilir ve iyi hissedilir.
Geçmiş olsun, son olsun. 🌹
14 Yorumla
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim canım benim sizede çok çok geçmiş olsun ❤️
- +1 yıl
Siz de bir deprem bölgesinden kaçıp, daha başka daha tehlikeli bir deprem bölgesine gitmişsiniz. Harika seçim yani 😃
+1 yılAnkara 'yı bende sevemiyorum hiç ruhu yok gibi şehrin
02 Yorumla
Soran+1 yılEvet ölü gibi ya sevemedim inşallah biran önce döneriz 😕
- +1 yıl
Hayırla sağlıkla dönersiniz inşallah. O sıcak memleketlerin havası olamaz Ankara 'da
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
59Cevap
+1 yılevet yeni olduğun için böyle düşünüyorsun insan alışamıyor normal olarak ben 4 kere yer değiştirdim her yerde insanlar farklı şehir farklı havası bile farklı zamanla alışıyorsun ve seviyorsun çünkü her şehrin kendine özgü güzellikler vardır. komşuluk her yerde var halam Ankara'da yaşıyor aynı dediğin gibi herkes samımı falan ama şimdiki zamana bakıldığında insanlar eskisi gibi hemen samimi olamıyor biraz zaman gerek bunlar için diye düşnüyorum ve alışmanın en iyi yolu iyi arkadaşlar edinmektir o zaman daha çekilir oluyor her yer
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBürokrasi şehri bende hiç sevemedim Ankarayı, dediğin gibi insanları geçtim havasında bile bi kasvet var. Hakkınızda hayırlısı olsun. Umarım kısa zamanda kayıplarınız telefi edilir. Düzgün sağlam binalar yapılır, yerinize yurdunuza dönersiniz. O bölgedede yaşayacak insana ihtiyacımız var, mega kentlerdende dönüş olmalı. Eyt den emekli olanlar çalışmaya devam etmeyin, genç nüfusa yer açın. Köyünüzde toprak işleseniz işletmenin size vereceği yıllık para mahsulden çıkar zaten. Hemde tarım gelişmiş olur, kendimizi duzelticez, toparliycaz ve mantikli hareket edicez. Ahlaki açıdanda şapkamızı önümüze koyup düşünme vakti geldide geçiyor diye düşünüyorum.
01 Yorumla
Soran+1 yılÇok haklısınız insallah 😕
+1 yılAllah'ın izniyle güzel şehrimize tekrar geri döneceğiz. O güne kadar biraz sabırlı olmamız gerekiyor. Allah hepimizin yardımcısı olsun 🌸
22 Yorumla
Soran+1 yılAmin canım 😕❤️
- Gündem konusunda 502 cevap paylaştı.
+1 yılDoğdum doğalı Ankara 'dayim ben de sevmiyirum dedigin gibi bir soğukluk var Ankara 'da diğer şehirlere nazaran
12 Yorumla
Soran+1 yılmaalesef canım 😕
- +1 yıl
Sen hangi hastanede görev yapıyorsun @Kirginimcokk0
+1 yılKimi öyle kimi böyle sever. Ben „soguk“ insanlari seviyorum. Basta soguk olurlar ama tanidiklarina sicak. Bence olmasi gerekende o. Tanimadigim insanlarla bos muhabbete samimiyete gerek yok. Is hayati icin de gecerli bu. Komsularla bag kurabilirseniz onlarla da birlikte sarma felan sarabilirsiniz yani samimiyeti yakalamak lazim önce, birden gelip hop samimiyiz diye birsey yok. Devir güven devri olmadigindan kaynakli olabilir.
10 YorumlaBence yeni geldiğin için olabilir eski memleketine alışkınsın ve oradan mecburiyetten can sağlığı için geldin bu herkes için geçerli mesela ben keyfiyen memleket değiştirmiş olsam o bile belli bi süre garip gelir bana ki Allah kimseye yaşatmasın kendi memleketimden ayrılmak istemiyorum birde her memleketin kuralı yemeği insanları konuşma ve davranışları farklı olur İzmir'e geziye gitmiştim geçen sene kışın insanlar hep kendi halinde bazı başka şehirdekiler dik dik bakarlar falan
00 Yorumla
+1 yılBüyükşehirlerde nüfus çok kalabalık olduğu için hiç kimse birbirine güvenmez, normalde çok sıcakkanlı biri olsa bile bunu kullanacak olan çıkarcı kişilerin olabileceğini düşündüğü için ailesi haricindeki herkese soğuk, resmi davranır. Eğer oraya yerleşirseniz bu dediğim şeyi çok iyi anlama imkanın olacak ve hatta belki sen de insanlara olan sıcakkanlılığını kaybedip resmi, soğuk bir kişiliğe sahip olacaksın; ama umarım öyle olmaz, çünkü bu dünyanın sizin gibi kalbi temiz insanlara ihtiyacı var.
Bu arada çok geçmiş olsun.00 Yorumla
+1 yılSeni az çok anlıyorum. Umarım yeniden memleketin mamur hale gelir de dönüp bu bahsettiğin kültürleri daha iyi daha güzel şekilde yaşatırsın. Bizzat ben de öğrenciliğim döneminde gittiğim bir ilde insanların samimiyetine sıcakkanlılığına yardımlaşmasına hayran kalmıştım.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAnkara hayatın kavgasında kaybolmuş insanların şehridir. Şehrin bi yanı Takım elbiseli , soluk benizli siyasiler. Bi yanı eve ekmek götürmek için kendini unutmuş halk. Diğer yanı Umutsuz sivil öğrenciler ve bezmiş Askeri öğrenciler. Benim memleketim mutsuzdur biraz
11 Yorumla
Soran+1 yılHaklısınız
Gizli Üye(25-29)+1 yılAlışılmiyor bende bundan 7 8 ay onc baska bi sehre taşındım ve hala alismakta sıkıntılar yaşıyorum ayni şekilde insanlari soguk tanidik kimse olmayinca daha da zor oluyor bizim güneydoğu tarafindaki sicaklik ortami yok bati taraflarinda maalesef mesela deprem oldu bizde hissettik bi kapimizi çalan kimse olmadi bile iyimisiniz diye kimse sormadi biz sorduk ama
12 Yorumla
Soran+1 yılmaalesef canım inşallah biran önce duzelirde memleketimize döneriz 😕❤️
Cevap sahibi+1 yılIns canım insanin memleketi gibisi yok
- Gündem konusunda 403 cevap paylaştı.
+1 yılGelir gelmez kim gelip size künefe yapsın. Daha bismillah bi tanışma alışma süreci lazım
111 Yorumla
Soran+1 yılYa künefe yapsinlar demedim güldürdün beni. Ben sıcaklık yok komsuluk bağları bizim oralar gibi değil anlamında demek istedim
Soran+1 yıl@Elfida277 Evet Antep, Hatay, İskenderun, Maraş, Adana hep böyleyiz. Bu arkadaşlar bilmediği görmediği için yanlış anlıyor garipsiyor
- +1 yıl
@Elfida277 götürülür hal hatır sorulur bu başka bir şey ama geldiğin yerdeki samimiyeti bulmak bunu aramak haksızlık. İnsanların o kıvama o komşuluğu o dostluğu bulması zaman alır
- +1 yıl
Bunun dostluk ile alakası yok ki :). Bu misafirperver olmak ile alakalı.. biz burada mesela bir yemek yer çay içersin yeri gelir ev sahibi yemez çoğu kez ben öyleyim. Çayı meyvesini vs dönerim.. ama oradakiler öyle değil ben kendi akrabamdan örnek vereyim çay demlenir kendi kendine doldurur ama misafire sormuyorlar bile. Çok aşırı soğuk bu genel de böyle demek istiyorum
Soran+1 yıl@Elfida277 Beni bı sen anlarsın 🤣
- +1 yıl
@Elfida277 çok haklısın bursadayım ama böyle şeyler yok kapıda yazın oturur çay demleriz herkes bişey getirir oturur yeriz kapılarımız sonuna kadar açıktır bırak kilidi kapatmayız bile onun çocuğu diye bişey yoktur hepsi aynıdır. Bunlar zamanla olur bir güven olmalı. Ama yeni gelene çay götürülür taşınma esnasında uğraşmasın diye yemek verilir hal hatır sorulur onlar ayrı
Gizli Üye(25-29)+1 yılBizde marastan elbistandan geldik cidden bizim bölgeler ayrı ya bende geldim Ankara'ya yeminlen apdal oldum burada. Bende ankaradayim. İnşallah her şey yoluna girerde gideriz Ankara dedikleride buymuş marasin taşına değişmem insanlık yok burada hepsi artist
024 Yorumla- +1 yıl
ya gittiğiniz yerdeki insanları kötülemek nedir. e yuh artık ya
Cevap sahibi+1 yıl@fatoşşist34 Ben geldiğim semt için konuştum hanımefendi bütün Ankara halkı kötü hepsi şöyle demedim. Yaşadığım yerdekiler artistler yanı ne diyeyim yalandan şirinmi konuşayım yalakalık yapıp
- +1 yıl
herkesin memeleketi de insanı da kendine güzel. Ankara dedikleri buymuş demişsin ayrıca genelleyip. şaka gibi yorum.
Soran+1 yılBosverin kimseye bir şey açıklamaya gerek yok bunlar anlamazlar bizi. Umarım hem Hatay hem Maraş düzelir ve gideriz biran önce. Ankara bunların olsun, yaşasınlar :)
- +1 yıl
ben ankaralı değilim. ama yaptığınız yorum yanlış sonuna kadar yanlış.
Cevap sahibi+1 yıl@fatoşşist34 Tamam Ankaralı değilsiniz hiç birinizde burası bizim gibilere itici geliyor olabilir bizler çünkü kabul etmeseniz bile daha samimi daha sıcak insanlarız sen Maraşa keşke gelmiş olsaydın beni anlardın. Bak arkadaşa kizamadim çünkü oda Hatayli. Hataya gittim ben önceden insanları çok sıcak çok samimi o sıcaklık buralarda yok
- +1 yıl
valla şu yorumalrınız sayesinde hiç gitmediğim için bir şey kaybetmediğimi düşünüdüm. ben olsam teşekkür edeceğim insanları eleştirmezdim. iyi günler.
Cevap sahibi+1 yıl@fatoşşist34 Niye teşekkür edeyimki ben kendi paramla oturuyorum kiramı ödüyorum vs buraya gelip yardım görenler varmış sorularda gördüm onlar teşekkür etsin
- +1 yıl
Gittiğiniz yerdeki insanlarda dediğin oranın sahibi değiller. Her yer türkiye beyfendi maraşlı olabilir ama sonuçta Ankara'da onun İzmir'de onun. Deprem psikolojisini anlayamazsınız memur olupta hayat kurmak için gitmediler koca memleketleri yok olduda oraya "kaldılar" çok normal boyle hissetmeleri. Istedikleri kadar misafirperverlik görseler dahi bulbulu altin kafese koymuşlar illede vatanım demiş.
- +1 yıl
illa da vatanım demek başkadır. gittiğin yerdeki insanları kötülemek başka. insanlık yok burada diyor adam. bu da size normal geliyorsa, diyecek bir şey.
- +1 yıl
Bakın evleri değil şehirleri yıkıldı. Çocukluğunun geçtiği okul gittiği sinema gezdiği çarşısı yemeğini yediği lokanta evlendiği nikah dairesi sevdikleri ailesi dostları gitti... Bu psikolojide ki insanların hassa bir dönemde olması ve memleketlerini özlemeleri çok normal onun arayışında olmaları çok çok normal aradıklarını bulamadılarında bu tarz cümleler duymamıź ekstra normal. Ateş dustugu yeri yakar. Yıllardır yasadiginiz memleketinizden kendi isteginizle dahi çıksanız gittiginiz yere adapte olamaz güçlük çeker özlem duyar yadırgarsınız. O sallantıyı hissettiniz mi acaba? Bu insanlar ne yaşadı haberiniz var mı? Bizce en guzel yere dahi gitseler memleketlerini özleyecekler anlamiyor musunuz?
- +1 yıl
ya bacım bunları sıralayınca başka bir şehrin insanlarına hakaret etmek normalleştrilmiş mi oluyor. yok artık ya. neyse ben daha fazla yorum yazmayacam artık sizlere.
- +1 yıl
Hakaret etmemişler. Dilerim hiçbir zaman anlamazsınız bu insanları
- +1 yıl
"insanlık yok burada" demek çok da güzel bir söz değildir.
Soran+1 yılYa arkadaş cevap vermiyor onun yerine ben cevap vereyim. Maraşda tıpkı Hatay gibi deprem bölgesi. Bizlerin psikolojisi zaten iyi değil. Sevdiklerimizi kaybettik ve buraya geldik. İnsanlık yok burada demesinin sebebi insanların soğuk olmasıdır resmi olmasıdır. İnsan değilsiniz hayvansiniz dememiş adam. Ne büyüttün ama ya. Tamam ben özür dilerim arkadaş adına. Allah aşkına bu kadar alıngan olmayın
- +1 yıl
Fatoş sen git 100 bin lira karsiliginda birileriyle evlen. Bu kendine en buyuk hakaret ama algılayamamışsın🙃🙃
- +1 yıl
ya sen ne biçim şeysin ya. yazık. ben de girip senin profilini inceliyeyim, şaka niyetine yazdığn her şeyden dalayım. bir sus artık uzatma boş boş.
- +1 yıl
Sana yazık.
Soran+1 yıl@xxrmys Olur mu canım ya Türkiye'nin en sıcak yeridir Hatay insanları çok cana yakın çok misafirperver sen yanlış yerlere gitmişsindir 😕
Soran+1 yıl@xxrmys Anladım sevmemişlerdir canım ondandır öyle huyları var severlerse canlarını verirler sevmezlerse buz keserler
yeni geldiğin bir şehrin insanları seni 2 günde hadi gel bize sarma saralım künefe yapalım ya da hadi pikniğe gidelim demez tabi komşuluk ilişkileride normal ilişkiler gibi zaman içinde birbirlerini tanıyan anlaşan insanlarla olur gittiğin yerde geldiğin yerin kültürünü arasında bulamazsın zaten ha olmasını istiyorsan da bu ortamı sen yaratacaksın
04 Yorumla
Soran+1 yılKafayı sarmaya takmışsınız. Kaç tane bu tip yorum sildim hatırlamıyorum bile. Benim derdim sarma sarmak değil benim imada bulunduğum konu farklı siz anlamamışsınız
Soran+1 yılEvet işte bu durum insanı üzüyor burası memur şehri hayat zor burada geçim derdinde insanlar komşuluk bağları yok ölsen haberi olmaz yan dairedeki kişinin o samimiyet olmaz yani buralarda en fazla tanışır birbirini görünce selamlaşırsın ilerisinin olacağını sanmıyorum timsahı tahta koymuşlar beni suya bırakın demiş
- +1 yıl
İstanbul doğumlu buyumluyum bende çocukken sizin taraflara çok ozenirdim. Kpss ye hazırlanıyorum doğu bölgesine belki gidebilirim ama sizin geldiğiniz yerler zaten köy nüfusu fazla olan , insanların birbirini tanıdığı yerler. Buralar kültürel açıdan daha yüksek yerler o sebeble buralarda o tarz samimiyetler pek bulunmaz maalesef. Bizde böyle büyüdük , görmedik ne yapalım
Gizli Üye(30-35)+1 yılDemek istediğini anladım ama bunlar hemen olacak şeyler değil daha yeni gitmişsin. Ankaradakilere de sorsan onlar da senin gibi şu şu var bizim burada der. Daha yeni taşındığın bir yerde ne olmasını bekliyorsun ki? Her şey zamanla dur bakalım 6 ay geçsin bi.
00 Yorumla
+1 yılAnkara ya gelmek istediğiniz için gitmediniz, çok zorlu ve mecburiyetten dolayı olduğu gibi büyük bir afetin de etkisi olduğu için geldiniz. Yıllarınızı verdiğiniz yer gibi olmaz illa ki sonuçta ora size siz oraya yabancısınız...
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılSeni çok iyi anlayabiliyorum, ben de küçük ve şirin kasabamdan İstanbul’a taşındığımda büyük bir boşluğa düşmüştüm. Uzun süre kaygı atakları da geçirmiştim üstelik. Daha sonra koca şehir beni de kendine benzetti. Sık sık alışveriş yapmaya ve dışarda yemek yemeye başladım. 15 sene oldu. İstesen de istemesen de zamanla sen de alışacaksın. 😔
00 YorumlaSanırım İstanbul'dan gelmemden dolayı bana Ankara daha sakin ve insanları daha anlayışlı geliyor. Umarım kolayca alışırsın. Diğer büyük şehirlere nazaran trafik derdi neredeyse hiç yaşamadım. Gezilcek yer yok denecek kadar az. Ama yaşamak için ideal bir şehir. Bir de deprem bölgesi sayılmadığı için diğer büyük şehirlere göre güvenli
01 Yorumla
Soran+1 yılBüyük şehire alıştığınız için olabilir buraya çok depremzede geldi Hatay merkez ve ilçelerinden taşındı bir sürü kişi şimdi sorsanız kadını erkeği genci yaşlısı kimse memnun değildir alışık değiliz çünkü ama insan zamanla alışıyor herşeye bizde alışırız belki. Tabi benim tek dileğim biran önce sehrimin düzelmesi ve geri dönmek
Hiçbir şey insanın yaşadığı yer gibi olamaz, yaşadıklarıniz hiç kolay değil ama şimdilik ayak uydurman gerek evsiz kalmaktan iyidir, çok geçmiş olsun Rabbim bir daha yasatmasin.🤲🌸
11 Yorumla
Soran+1 yılAmin canım teşekkür ederim
+1 yılZamanla alışırsın, insan nelere alışmıyor ki. G. antepide Ankarayida biliyorum Antep çok daha güzel bir yer bir süre zorlanirsin ama alışırsın zamanla
Geçmiş olsun
02 Yorumla
Soran+1 yılBen Antepli değilim ama olsun 😕
- +1 yıl
İskenderun Hatay biliyorum, Antep'e de yakın diye öyle dedim bi an
- Gündem konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılOnu Ankara'da bulamazsin işte Ankara güzeldir tam yerinde yaşanilacak yerdir zamanla alışırsın gelmek istersen seni Kırıkkaleye bekleriz 1 saaat yakınında hemen
02 Yorumla
Soran+1 yılBaştan dicektin asdfs
- +1 yıl
1 saatcik sadece bir sey olmaz hemen yaninda zaten
+1 yılÇok geçmis olsun. hoş geldin.. Elbetteki kendi şehrin gibi olamaz. Ilk baslarda cok zorlanacaksın. Ama insan herseye alışıyor. Takma çirkin yorumları. Sağlıcakla kal. 🤗😍
10 YorumlaBu sitedeki insanlar böyle. Çokta aldırış etme, sarmaya takılacak kadar kafasızlar. Seni gayet iyi anlıyorum ve başka bir şehire alışamaman da gayet normal. Sonuçta farklı bir şehir farklı bir hayat farklı insanlar farklı alışkanlıklar. Yeni taşındığın için hemen alışman zor. Zamanla alışırsın ya da alışamazsın bu da bir seçenek, bilmiyorum ama muhtemelen sevmemeye devam edersin çünkü senin dediğine göre hayat tarzına uzak. Geçmiş olsun 💫
10 YorumlaGündem konusunda 334 cevap paylaştı. Yani şimdi Angara da yaşayanların da çoğu sevmiyordur, Bir müddet komşuluk samimiyeti gecikebilir. Yaşamayan bilmez zor işler bunlar. Sabır kardeşim
00 Yorumla
+1 yılgeçmiş olsun allah sizlere sabırlar versin yaşadığınız şey hiç kolay değil zamanla alışacaksın bu duruma şu an iyi yönünden bakmayı deneyebilirsen belki bu krizi en aza indirebilirsin
00 YorumlaGündem konusunda 572 cevap paylaştı. Yasin kac? Alismak kolay degil tabi. Zaman alir ama iyi bi arkadas edinirsen kolaylasir hersey
04 Yorumla
Soran+1 yılYaşım 24. İnşallah arkadaşlarımda olur burada zamanla
Soran+1 yılKalsın zaten sinirlerimi bozdu buradakiler!
Ben Ankara da yasiyorum sehrim gayet guzel. Alisinca kopmak istemezsin bence. Guzel sehir soguk falan degil be
07 Yorumla
Soran+1 yılAlışmak uzun sürer buraya bence ya bilmiyorum sen burada doğdun büyüdün diye belki sana güzel geliyordur ben sevemedim çok insan var her yer bina 😕
Soran+1 yılOlsun ya ben yinede hatayı hiç bir yere değişmem sıcak evet ama olsun güzeldi şimdi her yer yok oldu yeniden yapacaklar tabi enkazlarin kalkması bile yıllar alır
+1 yılAnkaralılarda genel bir gerginlik soğukkanlılık var kesinlikle katılıyorum zpr alışman ama bu normal nor al böyle hissetmen güçlü olmaya çalış
01 Yorumla
Soran+1 yılİnşallah canım 😕
+1 yılAlısırsın kuzu ya Geldiğin yer çok samimi olduğu için garipsemissin Maalesef ki cogu yerde anlattığın gibi durum:(
03 Yorumla
Soran+1 yılİnşallah Canım 😕❤️
- +1 yıl
Ayrıca gecmis olsun Umarım cabuk toparlanırsınız❤️
Soran+1 yılTeşekkür ederim canım ❤️
Farklı mizacı vardır büyükşehirin. Ama alışırsın. Yeni çevren, yeni arkadaşların olacaktır. Zaman ver kendine alışmak için…
01 Yorumla
Soran+1 yılİnşallah çok sağ olun
+1 yılTekirdağ a gelin ben sana arkadaşlık ederim burası güzeldir insanları güzel havada öyle soğuk olmuyo
05 Yorumla
Soran+1 yılAh be canım keşke ama artık buraya yerleştik teşekkür ederim ❤️
- +1 yıl
Ulan varya ben olsam hergün giderim depremzedelerin yanına yardım ederim yemek getiririm keşke olsa çevremde yardım etsem
Soran+1 yılOy canımsın düşünmen bile yeter güzel yüregin için çok sağol ❤️
- +1 yıl
Ne demek rica ederim umarım iyi olursunuz düzene girer her şey
Soran+1 yılİnşallah canım ❤️
+1 yılHer yerin kendine göre farklılıkları oluyor, her yer aynı değil, Ankara nın da kendine göre bir doğası var işte
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet haklısınız 😕
Hiçbir memleketin insanı başka bir memleketin yerini tutmaz. Ankara memur kenti olduğu için size öyle gelmiş olabilir. Not: Ankaralı değilim.
01 Yorumla
Soran+1 yılHaklısınız 😕
Yeni geldiğin için öyle. Yavaş yavaş şehri öğrenmeye başladıkça alışacaksın. Tabi memleket hasreti hep olacak içinde yine de
01 Yorumla
Soran+1 yılKesinlikle 😕
+1 yılTabii bir İskenderun bir Hatay gibi olmaz... Ambiyans farklıdır. Zamanla alışırsın. Büyük geçmiş olsun.
10 YorumlaAnkara 'nın sevilecek hiçbir yanı yok. Atatürk bu yüzden başkent yapmış
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet
+1 yılAnkara güzel şehirdir. Ben 12 13 yıl önce Adana'dan geldiğimde başta böyle düşündüm ama sonradan sevdim.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılİnsanlar bu dönemde onları mı yapacak mk. Bu hataylıların memleket sevdası beni öldürüyor. Onlarda da siz varsınız ya hani? O yüzden başka insanları çağıramıyorlar evlerine?
03 Yorumla
Soran+1 yılAğla Çok yaşa knka
Soran+1 yılGebber oLcakti
Cevap sahibi+1 yıl. Ben burada kötü bir şey söylemedim. Gittiğiniz yerdeki kişiler var olan durumdan dolayı bunları yapamaz bunu demek istedim. Mutsuz olabilirsin ama oradakilerin bir suçu yok. Herkesin hayatında zorluklar var ve herkes bir mücadele veriyor. Geb*er kelimesini kullanabiliyorsun ya gerçekten üzüldüm. İnşallah herkes güzel bir hayat yaşar ne diyeyim
- Gündem konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılAnkara iyidir belki o yer ile alakalı olabilir tabi deniz yok deniz iklimi yok insanlar daha saygılı gelebilir zamanla
00 Yorumla Ankara 'yı yıllardır ben sevemedimki siz ilk gelişte sevesiniz... Allah yardımcımız olsun...
01 Yorumla
Soran+1 yılAllah razı olsun
Gizli Üye(30-35)+1 yılBnde Ankaradayim insanlari bazi kesimin iyidir bazi kesimi ruh gibidir muhattap olma ben olsam 1 dak durmam bu lanet sehirde bizim eski kimsular candi bunlar seytan
01 Yorumla
Soran+1 yılMecburiyetten şimdilik burdayız ama ailemde sevemedi
+1 yılYeni şehre alışmak cidden zordur ben istanbuldayım İstanbuldan başka yerde alışamam kolay kolay
01 Yorumla
Soran+1 yılHaklısınız
+1 yılHaklısın ama şartlar bunu gerektiriyor, kafa dengi birini bulursun canını sıkma
03 Yorumla
Soran+1 yılArkadaşım yokki
- +1 yıl
Zamanla olur bende Eskişehir den orduya gelmiştim hiç kimsem yoktu hâlâ da yok insan alışıyor
- +1 yıl
Canını sıkma
kasvetli şehire hoş geldin şehrin aurasi o anlattıklarına uymuyor maalesef
01 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın 😕
Öyle bi anlattın ki sarma saran içli köfte yapan samimi birisin 😅 tam evlenmelik hatunsun
02 Yorumla
Soran+1 yılAsdf
+1 yılAnkara güzel ama senin için çok zor olduğundan dolayı alışman zaman alabilir elbette
01 Yorumla
Soran+1 yılSabır 😕
+1 yılResmiyet çok fazla orada maalesef doğal olarak mersine neden gitmediniz
02 Yorumla
Soran+1 yılAbimin yüzünden 😕 Ankara'da imkanlar daha çok dedi iş vs
- +1 yıl
O konuda abin haklı evet Ankara'da iş bulmak kolay çok fazla imkân var
- Gündem konusunda 370 cevap paylaştı.
+1 yılİnsanoğlu her şeye alışıyor ya. Sadece biraz zaman ve sabır lazım.
01 Yorumla
Soran+1 yılHaklısınız sabredelim😕
Gizli Üye(25-29)+1 yılHangi mahalleye geldiniz daha doğrusu hangi semt? Bende geldim Ankara'ya hataydan geldim en azından arkadaş olalım ya hiç arkadaşım yok burada. Birde ne zaman feldin?
03 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl*Geldin
Soran+1 yılArkadas nasıl olucazki canım ben Altındaga geldim 😕 bu arada sizede geçmiş olsun arkadaş benimde yok yeni geldik daha market nerde onu bilmiyorum arkadaş hemen bulamayız 😕
Cevap sahibi+1 yılHaklısın ben uzakmisim baya 🤦🏿♀️
buralar orulland köy bildiği beton ve gasvet suratlı lale cenneti
01 Yorumla
Soran+1 yılmaalesef 😕
Ankara da yaşamak kolay da dolandırıcılık, taciz haberleri insanları birbirinden soğuttu. Bir Hatay değil ama umarım seveceğin bir yuva olur.
00 YorumlaGündem konusunda 326 cevap paylaştı. ankarayı bende sevmiyorum çok kalabalık ve ulaşım sıkıntısı war hafta sonu bi yere gitmek istesen gidemiyosun
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet ya maalesef 😕
Gizli Üye(18-24)+1 yılSenin dediğin şey aslında her yerde olan bir şey. Esas mesele siz aile yeri olmayan bir yere gelmişsiniz ya da henüz ordaki herkes çok yabancı birbirine.
00 Yorumla
+1 yılElbette ki alışmakta zorluk çekersiniz ama bekleyip görmek lazım hakkınızda hayırlısı olsun...
00 YorumlaMalatya pek güvenli değildi, memlekete geldik yine az da olsa sallanıyoruz
00 YorumlaAnkara öyledir ayazıda insanı da soğukur ama alisirsin
00 Yorumla
+1 yılankarayı ben de pek sevememiştim. biraz kasvetli. bu arada çok geçmiş olsun.
00 YorumlaAnkara 'yı gömecektim ama bu söylediklerin tipik metropol sorunları. Buralar böyle maalesef.
00 YorumlaBende Adanalıyım dogup buyudugun şehir gibi hiçbiryer olmuyor son 5 senedir Afyonkarahisar dayim ama Adana daki samimiyet yok burada da , yani bu şekilde hissetmen normal , zamanla alışırsin belki ben alışamadim
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet bizim bolgeler Hatay Adana Antep Maraş buralar biraz farklı sıcaklığı samimiyeti başka yani umarım alışırız
Daha bismillah kim seni taniyor , ayrica kolay mi oyle duzen kurmak yeni bir şehire alışmak bende geldim Ankara'ya hala düzenim yok
08 Yorumla
Soran+1 yılHaklısınız 😕 sabredelim
Soran+1 yılÜni bitti iş tecrübem yok henüz
Soran+1 yılİktisat
Soran+1 yılAltındağdayım sözde biri ayarlayacak haber bekliyorum bakalım inşallah olurda çalışırım en azından vakit geçer evde otur otur insan patlıyor dışarı çıksam bir yeri bilmiyorum yabancı geliyor heryer
+1 yılHanımefendi inanıyorum ki Hatay eskisinden daha iyi olacak Hatay düzene girdiği zaman geri dönün şehrinize Ankara zaten memur şehri
02 Yorumla
Soran+1 yılİnşallah sabırsızlıkla bekliyoruz 😕🙏🏽
- +1 yıl
İnşallah önümüzdeki kısa memleketinizde olursunuz
- Devamını Gör (55)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer