Seçim tarihi değişmedi ve Millet İttifakı da yarın yeniden toplanıyor. Toplantı sonrası Cumhurbaşkanı adayının nihayet belirleneceği düşünülüyor. Sizce aday kim olacak ya da olmalı?
Ekrem İmamoğlu
Meral Akşener
Mansur Yavaş
Kemal Kılıçdaroğlu
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Valla kim olursa olsun ben oy vermeyeceğim. Bu nedir ya demokrasi diyorlar sonra Erdoğan'ı istemiyorsanız bizim cikaracagimiz aday kim olursa olsun seve seve oy vereceksiniz diyorlar. Sonra da bu kesim akp secmenine koyun diyor
Koyun zaten ama onlarda koyun işte
Koyun diyorsunuz yine koyacaklar😂😂
Koyunların çoğunlukta olması doğru millet ittifakı kazanır bence ama onlar da kıyun zaten
İlk turda akp yine kazanacak bakın göreceksiniz
50 kere toplandılar bi karar alamadılar.. Bunlardan bi b*k olmaz.
Gönül ister ki Mansur Yavaş aday olsun fakat Kemal Kılıçdaroğlu'nun aday olacağını düşünüyorum
Ekrem olamaz ceza alma riski var adaysız kalmayı göze alamazlar meral de zaten olmucam dedi geriye 2 seçenek kalıyor o ikisinden biri olcak
Onlar daha çok toplanır hepsini üst üste koysan tek adam çıkmaz
Hım şey ola bilir de olmaya bilir yani sıra gelmedi için bi 18 de toplanlari lazım altın günü gibi 🤣🤣🤣
Ne halt yedikleri belli degil
Kılıçdaroğlu olacak o kesinde keşke olmasaydı
Aday belli iş aş Mansur Lavaş
Mansur yavaş diyorum
Kemal kılıçdaroğlu