Sizce En büyük aday kimdir 13. Cumhurbaşkalığı için...

#emre00 ®

#emre00 ®
Umarım Mansur yavaş olur ama pek sanmıyorum yani bu halk yine ne yapar ne eder şu an ki iktidarı seçer yine..
Yani akıllanmıyorlar hiç bir şekilde bu yüzden de bir şey çıkacağını sanmıyorum ama umarım düşündüğüm kişi yine seçilmez.
Bu da soru mu tabiki Erdoğan olacak. 6 lı masa zaten erdoğan kazansın diye çabalıyor.
Tam 3 ay önce söyledi iyi parti bitirecek dedim öyle de oldu
Her şey aslına döner
Valla bunlar Mansûr yavaş aday yapmadıkları sürece kazanmaları imkansız ki bunlar da onu biliyorlar. Bilmelerine rağmen yapmazlarsa da onların zararına olur. Mansur Yavaş aday olmadığı sürece ne ben ne de ailem oy vermez bunlara
Cevap
4Cevap
Ben olacağım:))
Kim olur bilemem ama Mansur Yavaş olsun çok isterim
Oyunu verecek misin bana :))
Sıralarım sana bir ara
Tansu Çiller geldi aklıma sjsjs
Burada diyemem bak YouTube den 😀
Öne dedi :))
Tamam sjsjs
oyum senindir :D
Eşim aradi az önce anlattı🤣🤣 dizi izliyorum akşam gelince anlatırsın dedim.
Yine Recep Tayyip Erdoğan olacak bence
Evet yarin bize konu çıktı bunuda araya sıkıştıralim🙂
Emre tamam ben iyi degilim
Bu 6'lı masa oyunun parçasi mi diye düşunmeden edemiyorum şu an ki iktidara rakip güçlü bir parti yok. Atatürk gibi bir lider gelmeli ki bu eksiklikler, hatalar ancak düzelebilir aksi takdirde ipin ucu fena kaçtı..
Zaten dağılacakları belli. Bu da İyi parti'yle o masanın oylarının dağılması demek. Cumhur İttifakı kazanacak.
kim olacaktır dan öte kim olmamalıdır orası çokomelli
Belli değil. Rte kazanmasın diye ellerinden geleni yapıyorlar..
Vatana millete hayırlısı olsun diyorum. Sandıkta gidip oyumuzu vereceğiz. Keyifli günler.
Ülkem için hayırlısı Kimse o olsun
Recep Tayyip Erdoğan olacak bence
Şampiyon belli
Mansur Yavaş sanırım bilemiyorum
Ben bile olabilirim ortalık o kadar karışık ki
6 lı masanın ne olacağı önceden belliydi 😂
Ben aday olucam yaa çiçekli bir başkan şart
Bu resimdeki en sağdaki adam.
Rte olmasında
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?