Arkadaslar depremden beri psikolojim iyi değil yükseklik korkusu başladı sanki heran şiddetli olcak gibi böyle sallanıyorum napiyi?

Zaten anksiyete oykumde var arada gelen panik ataklar falan derken canım hiç bir şey de istemiyor ki

Arkadaslar depremden beri psikolojim iyi değil yükseklik korkusu başladı sanki heran şiddetli olcak gibi böyle sallanıyorum napiyi?
Cevapla