Nasıl yasicam ne yapacam bu aralar psikolojim hiç iyi değil?

Depremden dolayı sürekli sallanıyorum ya da öyle hissediyorum. Sevgiliimden yeni ayrıldım. Çok yalnız hissediyorum gece doğru düzgün uyuyamıyorum. Yalnız yaşıyorum bu beni çok endiselendiyor ama bu durumada alışmak zorundayım. Siz olsanız ne yapardınız
Nasıl yasicam ne yapacam bu aralar psikolojim hiç iyi değil?
Cevapla