Sizce ne yapmalıyım psikolojim iyi değil artık?

Ben 2 yıllık evliyim. Eşimin ailesi biraz uzak oturuyor. Bu yüzden gittiğimiz zaman kalıyoruz. Ama bu durum benim canımı çok sıkmaya başladı. Ben gitmeyince eşim de gitmiyo. Onlar da ağlıyo biz burada yalnız kaldık diye. Her haftasonu oradayız. Bir de kayınbabam bana kaba saba davranmaya başladı birkaç seferdir. Sus sen otur yerine falan dedi. Eşim de sesini çıkarmadı. Ben artık dayanamıyorum. Haftaçi köpek gibi çalışıyorum bir haftasonum var. Daha dün oradan döndük. Bugün bize geleceklermiş çaya gelelim mi diyorlar. Ben zaten onlara gidince hiç oturmuyorum yemek çay bulaşık hep ayaktayım. Bırakın bari işten çıkınca nefes alayım. Gerçekten dayanamıyorum artık. Eşimle konuşunca ters tepiyor. Çok kötü kavga ediyoruz. Çünkü ailesi çok çok iyiler. Ben şikayet edince kötü bir pozisyonda oluyorum. Sizce ne yapmalıyım?

Sizce ne yapmalıyım psikolojim iyi değil artık?
Cevapla