Kızılay Başkanı, "Ahbap'a çadır satıldığından haberim yok, öğrenince eleştirdim" demiş. Siz bu durumu nasıl değerlendiriyorsunuz?

biliyorsunuzdur, Kızılay'ın Ahbap'a 2.050 çadır sattığına dair söylentiler vardı. Bunun üzerine Kızılay Başkanı, "Çadırların satıldığından haberim yoktu. Öğrenince arkadaşları ben de eleştirdim" demiş.

Kızılay Başkanı, Ahbapa çadır satıldığından haberim yok, öğrenince eleştirdim demiş. Siz bu durumu nasıl değerlendiriyorsunuz?
Kızılay Başkanı, "Ahbap'a çadır satıldığından haberim yok, öğrenince eleştirdim" demiş. Siz bu durumu nasıl değerlendiriyorsunuz?
Cevapla