Haluk Levent şeffaflık ve bağış yapanların meraklarının giderilmesi açısında denetlenmek için kendi istekleri ile İçişleri Bakanlığı'na başvurduklarını duyurdu. Bence iyi yapmışlar, gayet güzel bir karar olmuş. Siz Ahbap'a güveniyor musunuz?

Haluk Levent şeffaflık ve bağış yapanların meraklarının giderilmesi açısında denetlenmek için kendi istekleri ile İçişleri Bakanlığı'na başvurduklarını duyurdu. Bence iyi yapmışlar, gayet güzel bir karar olmuş. Siz Ahbap'a güveniyor musunuz?

Güveniyorum tabii ki. Eğer çalmış olsaydı şimdi yurt dışında paraları yiyordu. Çalan zaten yurt dışına kaçıyor baksanıza. Haluk Levent'e sonuna kadar güveniyorum. Tamamen bir halk adamı halk insanı.
Şu an açık ara farkla en güvenilir yardım kuruluşu Ahbap'tır. En azından valilerin emriyle enkaz altında ki insanları kaderine terk edenler gibi yardım yaparken insan ayırt etmiyor.
Cevap
76Cevap
Evet bende güveniyorum sonuna kadar...
Kimseye güvenmiyorum ben.
Hiç kimseye güvenmiyorum bunu basta belirtmek isterim ama afad ahpap kıyaslamaya çalışanlar afad çok ahpap zarar veriyorlar farkında değiler
Afad yanlısı cok ama su bir gerçek ahpap afad olmadan hiç bir şey yapamaz
Ahbap kim? benim senin bağışlarıyla yardım yapıyor. diğerleri gibi.. ne farkı var? dernekler, vakıflar zaten içişleri bakanlığınca denetlenen kuruluşlar. bunlar şov yapıyor. bunun arkasındakiler de şov yapıyor. yardımlar gizli yapılır. reklam yapmak için yapanlar ün peşinde.. ahbap gider Devlet kalır. Kimse Devletten de büyük değil.
@BALAT34 sizin gibi düşünmeyenlere zaten hep boş dersiniz, hakaret edersiniz. bu bilimce onaylanmış bir gerçek, normal. desteklediğiniz güvendiğiniz kişi önüne geleni dolandırmış hapis yatmış kişi... hırsız hırsızı sever destekler bu işler böyle. adı da kişiliğini gösteriyor ahbap!!!
Şeffaflık her zaman daha iyidir ama yapılan yardımlar böyle başa kakıkır gibi durmadan paylaşılıyor, hoş değil sağ elin verdiğini sol el bilmemeli burdan anlaşılmıştır umarum
Hükümetin karşı olduğu şeyler genelde iyi Şeyler oluyor. Kendi şahsi çıkarlarına ters düşenlere düşman olduklarından güvenim giderek artıyor ahbap a karşı
Böyle diyen biri varsa bişey önlemini de almıştır. Kendini aklama politikası da olabilir. Ben kimseye guvenmem
adam kac kez bedava konser verdi , konser paralarini hayir etti , bence asla ückat yok , ama afad kizilay a hirsizlar dolusmus , biri deniz feneri dolandiricisi biri yimpas konbasan dolandiricisi birileri binali yildirimin kizi gelini kardesi , binali kim koc tan daha zengin olan eskiden yolsuzluk yapti diye İstanbul belediyesinden kovulan sonra ulastirma bakani basbakan olan kisi 😉
biz güveniyoruz ama devlet halkın kendilerine güvenmemesi üzerine kara propagada ile ahbab üstüne gidiyor , onları takipçileri de buna uyuyor her zaman ki gibi koyunluk yapıyorlar meeee dvasdas
Hükümetin karşı olduğu şeyler genelde dürüst ve güvenilir oluyor
kimseye güvenmem ben, sisteme inanırım, bak adamın korkusu yok demek ki beni denetleyin diyor
Tüm kurumlar şeffaflığını ve dürüstlüğünü Türkiye'ye göstersin, bir denetim firması ile anlaşsın. Tüm gelir gider halk ile paylaşılsın...
Türkiye güvenilecek tek yardim kurulusu , bende ahbab a yardim ediyorum , gözünüz kapali yardim edebilirsiniz
Güveniyorum ama insanlar aklında şüphe kalmaması adına yerinde bir hareket olduğunu düşünüyorum.
Afada göre daha güvenilir geliyor en azından harcadıklarını gösteriyorlar
bu adam melek ln bu adam hak yemez nefsi temiz adam yaptığı iyiliklerle mutlu olan biri bu adamın antidepresanı iyilik yapmak bu adama iftira atan insan değil beşer
Ben pratikte kimseye güvenmiyorum ama sadece bu adama sempatim var.
Güvenilir gibi görünüyor ama belli de olmaz kimseye güven olmuyor bu devirde
baydı artık şu güven meselesi ahbaba. ben hiç kimseye güvenmem. denetlenmesi için başvurur yapmış ver 3 5 denetlendi kanun dışı birşeye rastlanmadı zor birşeymi bunu yapmak. binalar yapılırkende denetleniyordu
Ahbap'a İçişleri Bakanlığından daha çok güveniyorum.
👍👏👏👏
Hayır tek kelimeyle güvenmiyorum. 2 milyar TL nerde ses yok
Hayatımda daha önce görmediğim adama niye güveneyim mk, millet babasını dolandırıyo
Bence doğru bir iş yapmış bu şüpheleri ortadan kaldırmış olur
Haluk levent gerçek bir halk adamı. Sonuna kadar güveniyorum.
Ben güvenmiyorum eskiden Dolandırıcılık yüzünden hapis yatmış bi insana güvenmem
Keşke kendilerini de denetleyen biri olsa tayip ile süslü Sülo
Ahbap'a herhangi bir devlet kurumundan daha çok güvenirim
ben hicbir kurulusa guvenmiyorum guvenmem icin neden yok.
ben sunu ögrendim babama bile güvenmem o yüzden herkes hersey denetlenmeli diye düsünüyırum
çok fazla gerildi insanlar evet denetlenmesi birazcık gerginliği azaltabilir
Yasal saydam olunması güven açısından en başta gelen lart
Güvenmiyorum nedense. Adam battıktan sonra yardım işine girdiği için sanırım.
Luciferci yapının içinde olan Madonna destek verdiyse bunlarda onlardandir
bravo mnkodumn ilkokul mezunu
LeydiStark bu baphomet işareti tabi senin gibi bilgisiz bunu bilmez bir araştır anlamazsan gel anlatayım
https://imgyukle.com/i/Qx7ESS
@LeydiStark 😀😀😀
BEAUTIFULVICTM ehehe çok komik gerçekler güldürüyor galiba
tek gerçek başarısız bir trol olduğun😂🤣
Ahaha CHP'nin 14. Katındaki trol gelmiş sana kaç lira verdiler 😂😂 Batı kuklası maskeleriniz düştü
kudur ilkokul terk trol,🤣🤣 geliyor gelmekte olan 🤣🤣🤣 zamanınız bitiyor
Türk İslam medeniyetinin zamanı bitmez bizim müslüman çocuklar İHA siha yapıyor obüs tank top yapıyor araba yapıyorlar. Siha gemisi yapıyor siz Batı'nın taharetcileri karşı çıkıyorsunuz artık takdiginiz bilim maskesi de düştü. Bu ülkede bilimin teknolojinin niye geri kaldığı anlaşıldı bilim ve gelişim düşmanı gericiler sizi maskeleriniz düşüyor 😂😂
Kudur karacahil trol. İşiniz bitti. Erdoğan ne demişti; İstanbul'u kaybeden Türkiyeyi kaybeder🤣🤣🤣 Zamanınız bitti! Senin gibi ensar çocuklarının işi bitti😂😂 Zaman doluyor trol kudurrrrr.
Yendi de yendi adam yendi de yendi kudurrtu sizi vatan hainliğizi ortaya çıkardı 😂😂
Vatan haini trol kudurrr. Bağarta bağarta İstanbul'u bütün vatan hainlerinden demizledi 🤣🤣Şimdi sıra Türkiye de😀😀
Seçilince PKK'lı Selahaddin Demirtaş'ı çıkarıp KHK li fetoculeri geri dönerecekmis senin Batı kuklası liderin vatan hainleri oy verir ama bu milletin çoğu vatanseverdir size bu seçimde yüzde 1 bile şans vermiyorum kuduracaksiniz yine 😂😂
kudur vatan haini trol! Halk aranan PKK'lı Osman Öcalan'ı TRT'ye çıkaranları affetmedi ve İstanbul'u aldı! Şimdi de Türkiyeyi alacak. Ağla PKK'lı trol kudurrr 🤣🤣 Sonun geldi vatan haini 😉Haa bu arada ensar çocuğu olmak nasıl bir duygu? 😉😉
33 il teşkilat binanizda tecavüz çıktı Cumhurbaşkanı konussaniza dedi sus pus kesildiniz 😂 kız giren dul çıkar CHP il ve ilçe merkezlerine biz ensarda ki tecavüzü de kinariz 33 ildeki CHP teşkilatındaki tecavuzleride sende kinayabiliyor musun cinsi sapıklar 😂😂 googleye yaz Chp teşkilatındaki tecavuzler harita çıkarmışlar 😂😂
söylediğin her şey yalan ama PKK'lı bir ensar oğlanı olduğun kesin🤣🤣🤣 vatan haini ensar oğlanı🤣 ensar oğlanı diyorum ama inkar etmiyorsun. k. çın alışmış bi kere 🤣🤣 İşiniz bitti ensar oğlanları! İstanbulu bağarta bağarta temizledik sıra tüm türkiye de😉😉😉
www.sabah.com.tr/.../iste-chpde-taciz-skandallari-6284658 oku bunu uzak dur CHP binalarından başına bir şey gelir PKK'ya bakanlık vereceğiz dedi gürsel tekin iftaralarini tuvalette yap ona anlat ancak o inanır sana
bu akp nasıl oy alıyor sorusunun cevabı bu abi hepsi boyle ahraz
@LeydiStark PKK'nın inlerine girdik başlarını uzatınca sihalar tepelerinden bombayı patlatıyor siz PKK destekcilerininde inlerine göreceğiz manda kafalılar sizi
seçim sonrası aglayarak yazdıklarını silersin yalaka
@LeydiStark 14 secimdir agliyorsunuz 15 olacak
@LeydiStark Haklısın işte vatan haini bir trol
Öcalanı TRT'ye çıkaranları halk affetmedi istanbulu bağarta bağarta aldı. Şimdi sıra tüm Türkiye de!
@BEAUTIFULVICTIM https://images.app.goo.gl/SRots7tCMhU4dkyEA
OKU VE SUS ben tarihciyim bizde her şey belgeli iftira ağzı değil
@BEAUTIFULVICTIM anlatamazsın yorma kendini saf fanatik bunların dini akp
@LeydiStark sizin dininiz Erdoğan düşmanlığı tıpkı Abdülhamid düşmanları gibi fanatiksiniz
@LeydiStark Yok yaa bunlar basit vatan haini troller. Dün fetonun izinden gidiyorlardı, bugün akpli gibi yapıyorlar, yarın da akp gidince başkasının peşinde koşar bu vatan haini işe yaramaz pislikler
@BEAUTIFULVICTIM oku cumhurbaskani bunları bitirdi ve siz bende her şey belgeli senin gibi afaki değil
content://com. android. chrome. FileProvider/images/screenshot/16771864445028228941989284822183. jpg
BEAUTIFULVICTIM https://images.app.goo.gl/hJAAs3zQ1cgkkSo2A
herkes Haluk levente inanıyor senin gibi çomar trollere değil🤣🤣 zamanınız doldu geri sayım başladı trol🤣
@BEAUTIFILVICTIM Git hele taraftar trol seni yazma bana
Kendin kaşındın kara cahil trol. Bu işler ensarda kucağa oturmaya benzemez vatan hainliği yapmayacaksın
@BEAUTIFULVICTIM sana son bir şey söyleyeyim bak altı parti birlestiniz yanıniza PKK'yı aldınız fettöş ü aldınız sosyal medyada trolünüz dolu Amerika başkani bütün Avrupa size destek veriyor ama cumhurbaskaniyla başedemiyorsunuz niye diye bir düşün? Çünkü millet uyandı sizin bilim teknoloji düşmanı, yalancı, iftiracı vatan haini hırsız cinsi sapık olduğunu gördü artık sizin devriniz kapandı. Mustafa kemal Atatürk'ü öldürdünüz, menderesi astiniz, Erbakan'a darbe yaptınız, Turgut Özali zehirlediniz artık gücünüz yetmiyor bitiksiniz
sus lan pkk lı ensar oğlanı. osman öcalanı TRT ye çıkaranların trollüğünü yapan vatan haini p. ç. Senin gibi PKK p. çleri öcalanı alkışlar vatan haini p. ç
@BEAUTIFULVICTIM osman Öcalan'ı mite soracaksın beraber seçime giriyorlar Osman Öcalan dan bahsediyor trol her evden PKK'ya bir oy topladiniz geçen seçimde bebekte yüzde 23 oy çıktı hdpye bana masal anlatma CHP il ve ilçe teşkilatı tecavüzcüsü
sus lan pkk * hala öcalanı savunuyor ensar p. çi
siz pkk p. çleri hepiniz aynısınız. Osman Öcalanın peşinden giden vatan haini or. pu çocuğu seni. skik trol istanbulu senin gibi pkklılardan kurtardık sıra türkiyemde
@BEATUFILVİCTİM AP*Tal misin sen kandilde duran Kalkan size emir veriyor gürsel tekin savunma bakanlığı vereceğiz diyor PKK'ya sende poponu sallayarak oy veriyorsun PKK'lı ben inlerine girip bitirme durumuna getiren baş komutan reise oy veriyorum ve PKK'lı olan sen bana PKK'lı diyorsun sizin gercekten beyniniz yok mandacı mandalar
@BEAUTUFİLVİCTİM samanın mi bitti beynin çalışmıyor tecavüz destekçisi
bütün trol p. çler gibi devamlı yalan sıralıyorsun. Osman öcalanı TRT de alkışlayan p. ç. Trol p. çler bu yalan işini fetodan öğrendiniz. Devamlı yalan atın dedi hocanız size ama kimse inanmıyor kimse yazdıklarınızı okumuyor o. r. pu çocukları :) İstanbulu sizin gibi pçlerden temizledik türkiyeyi de siz vatan hainlerinden kurtarıcaz
B@BEAUTUFILVİCTİM sahada kelle topluyoruz gürsel tekin bugün kanallarda PKK'ya bakanlık vereceğiz demedi mi yalan mı söylüyorum sana saman ithal edecem korkma😂😂
korkak yalancı trol samanlıkta sana ne yaptılar ensarda onu anlatsana🤣
hepsi ayri ayri denetlensin bir degil 3 farkli yer den denetlensin
Turkiyede bence en güvenilir adama bunu yapmaya çalışıyorlar şeffaflık adına 🤔. Yapan kim herseyi gizli yapanlar 🤔
Develete değil bu adama güveniyorum o kadar insana yardım etti yalan mı söyleyecekler eğer gerçekten bir acigi olsaydı foyası ortaya çıkardı şimdiye
Gerek yok. Bu akp zihniyeti sular az durulunca tüm paraya el koyar zaten
Az da olsa guvenilir bir kuruluş, hic guvenilir olmayan bir kurulus tarafindan denetleme isterse, benim gozumde biraz daha guvenilmez hale gelir.
İçinde akp ve mhp nin olmadığı tüm oluşumlara güveniyorum
😂👏👏
Ben kimseye güvenmiyorum devlet harici ki devlet bile bu işleri yapanlar aşırı şekilde denetlenmesi kurumlar vakıflara falan asla guveniyorum şu an devlett bile sorun var
AHBAP'a güveniyorum. Şayet üzerlerinde kurulan baskıya dayanamayıp, ellerindeki parayı devlete kaptıracakları kaygısındayım. Bu baskılar karşısında radikal bir duruş sergilemeleri gerekiyor.
hicbir kisi ve kurum devletten buyuk degildir ahbabinda bu denli abartilmasi devlete iktidara dusman olan insanlardan kaynaklaniyor devleti kucuk dusurmek icin gereginin yapilmasi gerekir.
Tek güvendiğim Ahbap bağışlarımı da direk onlara yaptım..
Afada Kızılaya güven dip vaziyette tabiki güveniyoruz
Kızılay neden yok oldu biri bunu kendine sorsun depremden oncesine kadar insanlar guvensizlikten kan bile bagislamiyirdu
Bu adam ne kadar iyi olsada ben içimden güvenemiyorum , kimsenin yanında değilim tarafsizim
Evet Ahbap'a ve Haluk Levent'e güveniyorum. En yüksek bağışımı da AHBAP'a yaptım.
Haluk Levent'i severim ama geçmişinden yapmış olduğu birkaç şey çok yanlış.
Keşke bunu aneket olarak yapsaydın gerçekten sonucunu merak ediyorum
güveniyorum şahane şeyler yapıyorlar
Devletten daha çok güvendiğim kesin.
Sonuna kadar güveniyorum ahba'pa
ben babama bile güvenmem
Ahbaptan daha şeffaf çok az şey var
Çoğu devlet kurumundan daha çok güvenirim.
depremzede olarak hiç birine güwenmiyorum o kadar para toplanmış hala çadır sıkıntımız war
Bırakın buna halk karar verirsin
Dolandırıcılara güvenmiyorum
Güveniyorum gizli saklı işi olmaz
Valla bence ahbap onları denetlesin
4 senedir neden denetleme istememişler de şimdi gündem olunca istiyorlar orasını anlamadım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?