Kahramanmaraş'a gittim 1 araba erzak ihtiyaçlar aldım içim o kadar acıdıki ibret alem içinde bunlarıda görüyoruz
Gittiğimde insanlar hep alıyorum veriyorum bana söyledikleri söz ise Size fazal yük oluyorum ıslak mendilde alabilirmiyim diyor. Bunu diyen anne Siz ne demessiniz. Abla araba gördüğün her şey sizler için getirdim araba istediğini alabilirsin abla sizler peygamberin emanetisiniz abla dedim. Siz benim yerimde olsa ne yapardınız?
Kahramanmaraş'a acılarımız Çok büyük İnan insan ne kadar acılar içinde bilemeyiz siz ne düşünürdünüz?
Çok çok zor bir durum maalesef umarım bu günleri de geride bırakabiliriz maalesef kayıp olmadan atlatabiliriz. ama maalesef insanı çok kötü etkiliyor bu durum. yani yaşanan yıkım ya da giden insanları düşünmek
O gece sobaya kömür atmıştık unutup. Zehirleniriz diye ben uyumadım. Saat 2. Sadece iki saat sonra deprem olmuş akıl alır gibi değillllllll o gece uyuyama sebebim tek kömür değilmiş yani şaka gibi..
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Çok çok zor bir durum maalesef umarım bu günleri de geride bırakabiliriz maalesef kayıp olmadan atlatabiliriz. ama maalesef insanı çok kötü etkiliyor bu durum. yani yaşanan yıkım ya da giden insanları düşünmek
O gece sobaya kömür atmıştık unutup. Zehirleniriz diye ben uyumadım. Saat 2. Sadece iki saat sonra deprem olmuş akıl alır gibi değillllllll o gece uyuyama sebebim tek kömür değilmiş yani şaka gibi..
Iyliksever insanlara ihtiyacmz vsr maras ne durumda sence