Bir de hükümetin bunu yapma sebebinin, devlet parasını bağış adı altında diğer bir cebine aktararak, yasal boşluktan faydalanıp denetim olmadan kullanabilmek diyorlar.
Ayrıca banka genel müdürü kimdir ki, hangi yetki ve sıfatla devletin bunca parasını bağış yapabiliyor?
Yukarıdan talimat gelmeden bunu yapabilmesi, imkan ve olanak dışıdır. Ve, bu talimatın "gerçekte" ne amaçla verildiği ise, tartışılması gereken bir durumdur.
Mesela Yirmi yıldan fazladır toplanan deprem vergileri nerede ne oldu.
Daha geçen gün ortak ayında Bir dünya para toplandı. Yani bu parayla dolar alsanız birkaç milyar dolar yapar.
Hani şu kayıp 128 milyar dolar vardı arkadaşlar hatırladınız mı. Bakın iyi düşünün bir deprem oldu siz bu paranın yüzde birini bile toplayamadınız. Bırakın para toplamayı Devlet bu paranın kaçta kaçını verecek.
Merkez bankası'nın parasını bir gecede hiç ettiler hiç... Geçen akşam toplanan parayı küçümsemiyorum ama devlette samimi değil.
İtibardan tasarruf olmaz diyenler bu milletin canına kıydılar durum bu kadar net kimse katili başka yerde aramasın 😡😡😡
Bugünlerde gördük yani bırak karışma hiç karışma kimya yaparsa yapsın yani a**** a**** demek gibi bir şey geldi hissettim ben kendim şu an boş ver Millet ne istiyorsa Yaşasın yapsın söylesin yani bırak Allah veriyor cezasını zaten
Merkez bankasının parası Hazinenindir ve hazineye aktarılınca Sayıştay denetimine tabidir. Bağış olunca denetim dışı kalıyor ki yandaşlara kolay aktarılabilsin.
Keyman Sarı renkli öğütlmüş bir bitkidir, Hazırlanışı: bir kaba 5 kaşık keyman konup içine 3 bardak su konur , su her saat başı değiştirilir, altta kalan keymanın içine sarımsak tuzla dövülüp konur ve isteğe göre tuz, pul biber eklenebilir.. keyman değişik şekillerde yenileblir.. en yaygını keymana sulguç katmaktır.. sulguçun hazırlanışı ise;yarım kilo kıyma tavada kavrulur, kıymalar pembeleştikten sonra içine 2 bardak sıcak su konur hafif ateşte kaynayıncaya kadar pişirilir daha sonra içine 4 yemek kaşığı keyman konur karıştırıldaktan sonra afiyetle yenir.. ekmek güdül bazlaması olursa yemeğe doyum olmaz.. ayrıca keyman antiseptiktir..
Nerelisin? Aslında çemen gibi düşün. Sarı renktedir. Yuvarlaktır ve mini kuş yemi gibidir. Taş değirmende çekilir ve köftelik bulgur gibi olur. Saatte bir olmak üzere 4-5 kez suyu değiştirilir, acı su çıkar, en son ise suyu süzülür. Bazlama üzerine sürülerek ya da bandıra bandıra yenilir
Halkın parası kesinlikle. Ayrıca o diğer şirketlerin verdikleri bağışlar vergiden düşecekmiş. Kısacası vatandaş ve yurt dışındakiler hariç kimsenin yaptığı bağış bağış değil
İmar affını kim neden çıkardı? Bizim burada kentsel dönüşüm çıkarıldı yeni binalar tokiler yapıldı halkı o binalara yerleştirdiler binalar dağa yakın bölgede depreme riskli bölgede sağlam bi deprem olsa hepsi yıkılacak bu şekilde bi kentsel dönüşüm olsun ister misin? Halkın evini elinden aldılar mahalle çok güzeldi düz bi yerdeydi oraya şimdi binalar dikip zenginlere yâr edecekler olan fakire oldu yine
Bizim karşı komşumuz yıllar önce bina dikti imar affından yararlandı hem bina eski hem bana haksızlık oluyor ben yıllarca vergimi verdim onlar vermedi ayrıca o bina yıkılsa banada zararı olacak kim ödeyecek bunun bedelini nerede adalet
Anladım da bu paylaşımın depremzelere ne gibi bir faydası oldu yapılan yardımın merkez bankasından yapılması depremzedelere ne gibi bir zararı oldu sen anladın mı?
Hırsız olduğu konusunda elinde tek bir belge var mı? Yoksa bu haberleri annem bana karne hediye olarak et aldı diye haber yapıp paylaşan kanallardan mı aliyorsun haberi?
Tek yüzükle geldi dediğin adamın kaç yıldır belediye başkanlığı başbakanlik cumhur baskanligi girevini icra ediyor yapıyor diye sorsam dut yemiş bülbül gibi gözlerime bakarsın sana zahmet destek verdiklerinizin yaptıkları bir de hizmetleri karşılaştır gerçi sizin derdiniz hizmet değil devlet ve din düşmanlığıdir ayrıca sizin danışman rifkiye odediginiz aylık ücretten haberiniz var gerçi ne önemi olacak dövlet bize bakmiyirrr
Millete yapılan hizmet belliki umurunuzda degilki gemiciklerden kafanızı çıkaramamışsınız haaa gerçi bir ara bütün heyet bir musluk açılışında toplanmıştı nasıl guzelmi bari suyu 😁ictinmi bir bardak su 😄
Bu arada sizin destek verdiğiniz ahbab yardım kuruluşu Deniz Akkaya depremiyle sarsılmış durumda bellki bu sarsılmayla çok pislikler dökülecek 😄hayatınız yalan Bu arada annen sana karne hediyesi olarak et aldımı 😁
Haluk Levent 11 gündür Oğuzhan Uğur ile depremi siyasi söylemler için kullandığından dolayı görüşmüyormuş. Oğuzhan Uğur da ekibine Ahbap ile ilgili konuşma yasağı getirmiş.
Birbirlerine düştüler.
Oğuzhanʼın günlerdir aşırı bir endişe ve korku içinde olduğu söyleniyor.
İyi bak medya yanıltmasın demiyorum ki hiç ATV a haber izleme diye öbür kanallarıda izle hepsi taraflı hepsini izle sonra karar ver tek kanala bağlı kalma
Diğer haber kanallarını da sosyal paylaşım sayfalarını da takip ediyor, izliyorum fakat anlamadığınız mevzu şu ben sahaya bakarım yapılan hizmetlere bakarım verilen sözün yerine getirilip getirilmediğini bakarım ben hiç bir zaman yıkıp ekibi tarafindan olmadım olmam da bir zahmet hizmetleri karşılaştır diyeceğim ama maalesef yaptığınız hürmet olmamakla birlikte yapılan hizmetlere dokunmakla tehdit ediyor veya tehtid edenleri destekliyorsunuz biraz olsun gerçekçi olun biraz olsun yapılan hizmetleri taktir edin
Bu devletin başında kim varsa hizmet yapmaya mecburdur benim vergilerimle benim oylarımla orada onlar yol yaptık yollar çöktü bilgisiz hırsız bir hükümetimiz var
Koca bahçeleri ikiye bölen hattta mini kanyonlar oluşturan depremin yolların çökmesine sebep oluşuna mı sasiyorsun? 😄 Zaten vergi ilkdefa bu hükümet döneminde verilmeye başlandı yoksa önceki dönemlerde verilseydi onlarda hizmet yapar millete maskara olmazdı dimi 😄
🤦♀️ya ben bu adamı biliyorum öncekileri görmedim deprem vergisi ne zaman çıktı? Japonya'nın yaptığı inşaatları izlemeni tavsiye ederim bizi kıskananlar bize yardıma gelenler bizim laf ettiklerimiz ahkam kestiklerimiz bize yardıma gelenler
Adana’da 12 kişinin hayatını kaybettiği Mete Apartmanı’nın inşaat mühendisi ve teknik uygulama sorumlusu Muzaffer Mete CHP’li Ceyhan Belediyesi’nde satın alma müdürüymüş.
Kardeşi Rıza Mete de Adana BB Başkanı Zeydan Karalar’ın Başdanışmanıymış.
Ee cezasını çeksin kim suçluysa banane CHP'den miş AKP'den miş kim haksızsa cezasını misliyle çeksin Erdoğanda çeksin imar affını çıkardı o da suçlu onu kayırma