Deprem sonrası Gaziantep'te 30 metrelik bir obruk oluştu! Depremin ne kadar sert vurduğunu burdan anlayabilir miyiz?

Görünce şok oldum ve cidden depremin çok sert bir şekilde vurduğunu bir daha anlamış oldum. Gaziantep'te bir parkta 30 metre genişliğinde 8 metre derinliğinde devasa bir obruk oluşmuş.

Çevrede yaşayan vatandaşlar, “Depremden dolayı aşağıya indiğimizde büyük bir gürültü duyduk. Direk, ağaç ne varsa olduğu gibi aşağıya çöktüğünü gördük. Burası parktı, bu park yolun sonuydu, burada yol bitiyordu” dedi.

gaziantep obruk
gaziantep obruk
Deprem sonrası Gaziantep'te 30 metrelik bir obruk oluştu! Depremin ne kadar sert vurduğunu burdan anlayabilir miyiz?
Cevapla