
Haluk Levent, Kahramanmaraş'taki depremin merkez üssü Pazarcık'a giderken trafik kazası geçirdi. Durumunun iyi olduğu bildirildi. Durmadan depremzedeler için çalışan koca yürekli Haluk Levent'e geçmiş olsun diyelim mi?
Ayağına taş değmesin Haluk Levent.
Haluk Levent, Kahramanmaraş/Pazarcık ilçesine yardım götürürken kaza geçirdi. Son durumu iyi. Geçmiş olsun. @haluklevent pic.twitter.com/glMWITBIMv
— Cenk Bey (@cenkbilgee) February 14, 2023
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
38Cevap
çok geçmiş olsun. umarım kaza geçirmiştir yani bilerek komple kurulmamıştır
Bu adam 2 türlü sevap işliyor.
1-depremzedelere yardim ediyor
2- milletin parasinin nereye gidecegi belli olmayan kurumlara gitmesini engellemis oluyor. O paralarla daha da palazlanacak kötü insanlara gitmesini önleyerek halka fayda saglamis oluyor
çok geçmiş olsun umarım kaza geçirmiştir aklıma gelen şeyler değildir
Benim de aklıma direkt bu geldi. Paranoyak ettiler bizi iyice.
Benim de aklıma ilk o geldi
Nazar diyelim, Allah beterinden korusun.
Bu yüzden kemer takmayı unutmayın, yolda hız yapmayın. Trafik kuralları boşuna yok. Bizim kendi iyiliğimiz için onlar.
çok geçmiş olsun kardeşim. yaptıkların için bu millet sana mennettar kim ne derse desin herkes seni biliyor, bildiğin yolda devam et.
Nazar değdi.
Geçmiş olsun koca yürekli adam.
geçmiş olsun ne diyelim başkalarına baktığı kadar azıcık kendine de bakıp emniyet kemerini taksaymış keşke
Ayağına taş değmesin Haluk abimizin. Çok güzel bir adam. Vergileri cebe indirenlerden daha çok düşünüyor hepimizi.
Geçmiş olsun adam yardım sever en sonda ona bişi olmuş
Halkımız hep kötüye, hırsıza alıştığı için iyi ve dürüst insanlar direkt allerji yapıyor herhalde.
Elbette ki çok geçmiş olsun.
Yorumlarda bedduaları tuttu vs denmiş abi ne alâka? Haksız insanın bedduası tutmaz ki? Belki çok göz önünde olduğu için nazar değmiştir olamaz mı? Bunda da pay bicmezsin siyasete yani 😂
Nazar mı değiyor biri beddua mı ediyor anlamadım ki?
Hangi Ak-İt lerin ettiğine şüphe var mı
😀😀
😃😄😄
Çok büyük geçmiş olsun. Allah razı olsun kendisinden. Devletten iyi çalışıyor kendisi
dıyen der zaten nıye boyle bı soru sordun kı hahha
Geçmiş olsun güzel yürekli insan...
Allah bu ulusa sizin gibi değerli insanları bağışlasın...
Cok gecmis olsun. Allah beterinden saklasin.
Insallah tez zamanda sagligina kavusur.
Çok geçmiş olsun Haluk abimize kendisini çok seviyoruz.
Geçmiş olsun. Iyi güzel reklamı bırakıp deprem bölgelerine gitmek sonunda aklına gelmiş.
Ah be Abim çok geçmiş olsun Allah seni başımızdan eksik etmesin
Ah be adam ordan oraya koşturuyor bir de :/ geçmiş olsun
Bu ülkenin basına gelmiş en iyi şey
mükemmel bir insan
umarım kazadır
geçmiş olsun
Allah geçmiş etsin güzel yürekli sanatçımız çok iyi işler yapıyor Allah hayrını kabul etsin ne güzel işler yapıyor
Geçmiş olsun Allah kaza bela vermesin. Böyle insanlar lazım..
Ben ve bu komplo birisi vurmuştur düşmanı bu çok özellikle çakal partisinin adamları
Maraş’a en son gitmeleri de ayrı bi komik. Orada başladı ama en son oraya gidiyorlar
Çok geçmiş olsun bu adama bir şey olursa perişan oluruz
İyiler her zaman kazanır. Niyettir önemli olan.. çok geçmiş olsun.
Geçmiş olsun Allah tez vakitte şifasını versin
gecmis olsun, kral adam 😔❤️🫶
Adamın hası
Geçmiş olsun Haluk Levent. Allah şifalar versin.
geçmiş olsun çok iyi bir adam.
Allah uzun ömür versin
Diyelim, geçmiş olsun yüreği güzel insan.
Geçmiş olsun halkın adamı çok seviliyor
Geçmiş olsun. 🙏🧿
Ayağını kaydırmak istemiş olabilirler
Büyük geçmiş olsun 🙏
Geçmiş olsun guzel insan.
Ayağına taş değmesin inşallah bir şeyi yoktur.
Geçmiş olsun umarım iyidir
Evet duydum geçmiş olsun
Geçmiş olsun başkan. Allah sifalr versin
Çok geçmiş olsun üzüldüm çok seviyorum bu adamı
Geçmiş olsun Türkiyenin süper kahramanına
Adam nazara geldi resmen
Geçmiş olsun güzel adam
Reklam bence sırf gundemden dusmemek icin
Geçmiş olsun haluk abimize
Her yere koşturuyor yardım için haluk abimiz
Çok geçmiş olsunn
Bence suikast..
O adam harika ya fevkalade
Banane bundan kardeşim
Geçmiş olsun abimize. Ayağına taş değmesin. 🙏
Göz hep
Gecmis oksun
Adam göze geldi.
Bu adamın programı kurumu TV de
Geçmiş olsun kötü olmuş
Geçmiş olsun.
Gecmis olsun