Depremde enkaz çıkartılanlar için neden tekbir getiriliyor?

Enkaz altından biri çıkıyor. Ordan biri bağırıyor tekbir Diğerleri Allahüekber. Sebep ne? Bu zamana kadar yaşadığımız depremlerde böyle bir şey yok ku. Şimdi ne oldu. Sanki Türkiye değil bir Arap ülkesi.

Güncellemeler
+1 yıl
Süper soru olmuş. Sağolun
Depremde enkaz çıkartılanlar için neden tekbir getiriliyor?
Cevapla