Geceleri deprem korkusu yaşıyorum, moralim kalmadı. Ne yapacağız biz böyle?

Bu felaketlerden hiç ders almıyoruz

Binalar düzgün inşa edildiğinde ayakta kalabiliyormuş. IMO binasının camı bile kırılmamış.

Psikolojisi bozuk bir toplum olduk 😔

Geceleri deprem korkusu yaşıyorum, moralim kalmadı. Ne yapacağız biz böyle?
Geceleri deprem korkusu yaşıyorum, moralim kalmadı. Ne yapacağız biz böyle?
Güncellemeler
+1 yıl
Hepimize çok geçmiş olsun arkadaşlar. Başımız sağolsun.

Bir daha yaşanmamasını diliyorum💐😥

Geceleri deprem korkusu yaşıyorum, moralim kalmadı. Ne yapacağız biz böyle?
Cevapla