Depremden 1. derecede etkilenmeyen kişileri neden linçliyorsunuz?

Burada değişik bir gruba rastladım. Vay efendim deprem olmuş bunu mu konuşuyorsun, baska derdin mu yok vs gibi yargılayıcı edalarınız hiç ama hiç doğru değil. Yardımını yapan her vatandaş bir yerden sonra günlük hayatına rutinlerine geri dönebilmeli. İnsanlar acı çekerek evlerinde kaygıyla bekleyip sabah akşam bunu konuşarak ne fayda sağlıyor mesela hiç düşündünüz mü? Bu travmadan etkilenen binlerce insan belki aylar sonra anksiyete panik atağa yakalanacak. Suçluluk hepimiz duyuyoruz.. lincleyerek insanların bu duygusunu neden pekistiriyorsunuz? Yapmayın Allah aşkına. Neymiş efendim 1 hafta da herkesin psikolojisi bozuk olsunmuş. Niye oluyor arkadaşım? Ne faydası var? Kendinize gelin. Hepimiz zaten stresliyiz birbirimize destek olacağımıza iyice yaraliyorsunuz. Herkesin psikolojik sağlamlığı aynı değil. Sen a kişisi kadar empati yapamaz sabah akşam konuşursun, diğeri senden daha çok etkilenir ve bu duygudan çıkmak ister. Çünkü ağır gelir. Yeter. Baydınız artık ici bos aptalca duyarınızla
Depremden 1. derecede etkilenmeyen kişileri neden linçliyorsunuz?
Cevapla