bir insan böyle durumda nasıl bu kelimeyi kurabilir? mukadderat ne yaaa.. ulan içerisinde kendi ailesi falan olsaydı görürdüm onu

bir insan böyle durumda nasıl bu kelimeyi kurabilir? mukadderat ne yaaa.. ulan içerisinde kendi ailesi falan olsaydı görürdüm onu

Mukadderat'ın ne anlama geldiğini bilse ne demek olduğunu bilse böyle gevşek gevşek cevap veremez ve gerektiği gibi yapardı oraları bir de utanmıyor s*refsiz...
Bizim yan binamız yıkıldı. Canlı yayınlarda Adana'da gösterilen binaydı. Deprem gecesi indiğimde toz toprak gördüm ve buradan sağ çıkan olmaz dedim dün haber aldım 102 kişinin tamamı ölü çıkmış. Müteahhiti oğlu ihbar etti Kıbrıs'a kaçtı diye. Yakalandı. Bütün bunlar mukadderat aynen
Bak o pos bıyıklı abiler ona o mukadderatı gösterirler pardon pardon merdivenlerden düşerken tutmazlar :D Biraz sabret görürüz merdivenlerden yuvarlanmış halini.
Cevap
55Cevap
Eğer ki bizi yöneticilerimiz bu insanlara bu izni ve cesareti vermeseydi zaten olmazdı.
Doğru söylüyor 😡😡😡
Ülkenin başındaki Zât ölen madenciler için de aynısını söylüyordu. Ama herkes alkışlıyor ne garip değil mi
Şimdi adam söylemiş Çok mu?
Birileri birkaç kişinin canına kıyıyor birileri de binlerce insanın canının kıymasına göz yumuyor.
😡😡😡
Şimdi lafın sonu mu önemli lafım başım önemli. Elbette ki sözün ilk çıktığı yer önemlidir. Birileri cesaretlendiriyorsa onu da hesap sormak gerekmez mi
Eğer ki bizi yöneticilerimiz bu insanlara bu izni ve cesareti vermeseydi zaten olmazdı. Bu şekilde tek tek insanları suçlayıp cezalandirmalari ne oluyo biliyomusun?
Kendi uzrrindeki sorumlulukları başkalarına yıkmak tan başka bişey değil buna emin ol.
O adam kendi kendine hiç bişey yapmaz gerekli yetkili merciler izin vermedikce.
Bunu anlamak zor değil yani.
Sadece suçlu arıyorlar kendilerini unuturmak için.
İzmirde bizim evimiz subay astsubaylarca oluşan kooperatif olarak inşa edilen bir site.. Deprem için gelen expersiz ''Yuuuhhh 10 şiddetinde deprem olsa ruhu bile duymaz '' dedi.. Temeli kazıklama hatıl tipi, başkan olan albay her şeyi iki misli yapmış duvarlara çivi çakmak imkansız makap bile zor deliyor.. Şimdi bu ev yıkılırsa muakadderat kabul ancak o deyyuıs yaptığı sadece şerefsizce hırsızlık çünkü bacım para yetiştirmek zorunda..
Amcam sen gittns andım amcam göremiyordum snei hiç.
@Yaren_bayts_02 Ben hiç gitmedim
maşallah amcam
Yani evet Ölüm Allah'ın emir onu hepimizi biliyoruz Kabul ediyoruz fakat insanlar binaların altında ölmek zorunda değil Sizin ihmaliniz yüzünden ölmüşse bu bir suçtur bu bir vebaldir kanun sormasa bile Allah sorar Bunun hesabını mukadderatla ilgili kısım Evet ama insanlar evlerinde rahat ve huzurlu bir şekilde ölebilirler ya da sizin ihmaliniz yüzünden binanın altında kalıp ölebilirler Bu ikisi arasında çok ciddi fark var
Herkes bu tarz insanları çok garipsiyor ama garipsenecek veya yadırganacak bir tarafları yok. İçinde bulunduğumuz toplumda daha bundan niceleri var. Bu, adamı savunuyorum ya da haklı buluyorum olarak yorumlanmasın. Sadece biraz gözümüzü açmamız gerektiği kanaatindeyim. Biz gözümüzü açtığımız taktirde bunların yüzsüzlüğü ve kansızlığına müsait ortam da kalmaz.
Öncelikle şunu yazayım müteahhit ya da yakını birisi değilim suçlular evet çeksinler cezalarını ama ay 15 maas alan sırf görevi bunları denetlemek olan herkeste çeksin cezasını demekki düzgün denetleyememiş göz yummuslar
Ben anlamıyorum müteahhitleri tutukluyorlar da ne olacak? Az biraz yatıp çıkacak hepsi. Tek suçlusu müteahhit mi? Onay veren belediyeler? Devlet? Açılışa giden milletvekilleri? Bunlar kazınmadan bir şey değişmez.
Ülke yönetiminin en tepesindeki kişi kader planı derse oda doğal olarak mukadderat der. Ne demesini bekliyordunuz, kötü bina yaptım mı deseydi. Dunya tarihinin en büyük depremi olmuş Avrupa'da olsa tamamı haritadan silinirdi onlara göre.
oğlu korkudan bülbül gibi öttü herşeyi nasıl mukadderat oluyor? yaptığı tüm binaların yıkılmasıda mı mukadderat oluyor? çürür içerde inşallah kaç kişinin canı gitti.
Zemin etüdü iyiyse direklerdeki demirler kalın beton sağlam ve direk çapı biraz daha kalın olmalı
Neden şaşırıyorsunuz ki, bu ülkenin "koskoca" Cumhurbaşkanı'da "kader" diyip sorumluluğu ilahi güce yüklememiş miydi?
e iyi o zaman bende bir pompalıyı alayım o insan artığının çenesinin altına dayayıp sıkayım. Ölürse mukadderat.
Hiç bir şeye şaşırmam artık ülkemde.
Biri gelip satın almasalardi zorlamı aldılar derse o kadar şaşırmam.
Kimizi mukadderat diyor kimisi fıtrat...
Bir söz vardır ya...
kabahat samur kürk olmuş, kimse giymek istememiş.
Mukadderat dediğine göre dini bütün birine benziyor o yüzden bisey olmaz buna en fazla bi kapıdan girer diğerinden çıkar
Kim litaratürden uzak iş yaptıysa, betonda, demirden, kumdan çaldıysa belasını görsün. İstediğini söylesinler.
Tamaammm işte biz de bunun kafasını keselim kesmeden önce de mukadderat haddi şimdi eşek cennetinee yürrüü diyelim neden diyemiyoruz?
Bir de kendi evlerinin sağlam olması 🤬
Kader diyenlerle aynı kafa… al birini vur ötekine… kaderi çok yanlış anlamışlar… ya da işlerine geldiği gibi anlamışlar…
Asrın felaketi. mukadderat, çözüm üretmek ten kaçmanın sorumluluğu atmanın en güzel yolu.
O apartmanın enkazına gömüceksin onumukadderat iştw diceksin
Sen çal çırp onlarca kişinin ölümüne neden ol sonra mukadderat de yok yaaaa
Ülkenin Cumhurbaşkanı kalkıp Kader dedikten sonra herkes her şey der kimse kusura bakmasın
Cumhurbaşkanı kullanıyor müteahhit kullanmış çok mu?
Kendi ailesine olsaydı da böyle söylerdi kesin umarım hapiste çürür bunun gibiler
Kendisinin kaderinde de çarmıha gerilmek olmalı, malum, mukadderat diyip geçeriz
İş adamcılığı oynamış abisi
Şu uzun namlulu silahı sokucaksın bir yerine al sana mukadderat dicen
Ülkeyi yönetenler de bununla aynı kafa yapısında. Şaşırmıyorum.
Sende farkettin dimi Erdoğanda aynisini demişti
@simgee_yuuna ''Sen de fark ettin dimi'' derken? Sanki koyu AKP'liyim de hani herkes fark etmiş bir ben kalmışım gibi :D
Elbette. Erdoğan sık sık buna yönelik cümleler sarf ediyor zaten
Şaşkinliğimdan öyle sordum yani herkes senin gibi farkina varamiyor özellille ak koyunlar
Gerçekten artık pes diyorum, Allah bunları ıslah etsin!
Vefat eden kişilerin yakınlarıda sana sıksın bizde aynısını demek istiyoruz.
Aynn
Hapiste umarım kalabalik koğuslara atilirlar da günlerini görürler
E bir ülkenin yönetiminde en tepedeki kişi gidip kader derse onun türettiği müteahhitlerde onun yolundan gider. Ne demişler ön teker nereye giderse arka teker de oraya gider
Yorum yapmak istemiyorum yaparsam ağır konuşurum
Hapse girip öylece yatmak da mukadderat olacaktır. :D
Adam cinayet işlemiş. Dediklerine mi takılıyorsun.
Öyle kişilerin mal varlığına el koymak ve onları da bu güzel yürekli insanların yaşadığı virane hayatı yasamalari için gereken cezayı uygulamak gerekiyor yanlış mıyım
Kader - tedbir olayını
Anlamakta güçlük çekiyorlar
Ulan önce tedbir almak zorundasın
Sonra tevekkül
Hakimin işi kolaylaşır valla ne ceza verse kaderinde var nasılsa.
Büyüklerini örnek alıyor.. Baktı kader ya da mukadderat diyerek işin içinden sıyrılabiliyorlar, o da aynısını denemiş..
Erdoğan'da benzer bir söz kullandı. Bunları kontrol etmesi gereken kişileri kontrol etmesi gereken o iken ona da aynı muamele uygulanmaması pek de adil bir ülkede yaşamadığımızı net bir şekilde ortaya koyuyor.
Îceri atılsın tüm mal varlığına el konulsun tabiki bilir kişi raporu gerek. Sonra itiraz ederse mukadderat denilsin
Dötünden kazığı sokup ağzından çıkaracaksın buda mukadderat:/
Bunlar 21 senedir aynı şeyi söylüyor zaten . Hainbaşı 3 gün önce ziyarette ne dedi. Bunlar da kader planına dahil dedi
Kafasına vura vura o mukadderati öğretmek lazım gerçekte neymiş ne anlama geliyormus
O yuzden mi 9 buyuklugunde depremde bir kisi ölmüyor 7 de kiyameti yaşiyoruz Türkiyede..
Mukadderat ne çimento çeşidi mi bina yıkıldığına göre demek ki zayıf bir malzemeymiş
Önüne gelini rant uğruna müteahhit yaparlarsa olacağı bu
Mukadderat çümlesini bir tulo haline getirip afedersin bunun popon sokmak lazım
Sıksinlar kafasina. Mukadderat 🤷♀️
Biri daha dedi mukadderat diye ama...
Allah akıl fikir versin!
Allah'ım sen insanlara vicdan ver
Suratina tukuresim geldi🤨
Ayninisi Erdoğanda demişti
İyi olmuş ellerine sağlık daha devamı gelecek
Şaşırmıyoruz artık
Allahın cezası birde dalga geçiyor
Arsız insan, diyecek bir şey yok 💁🏻
Bir ogrenmisler kader... butun suc kaderin
yandaş akpli müteahhidler niye alınmıyor?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?