Depremde evde az kalsın ölümü yaşıyordum, ailemi çok korkuttum. Ne yapmalıyım?

Geceki depremde dışarda kar yağarken saatlerce bekledik. Eşya yiyecek almak için 5 dakika eve çıkayım dedim 2. Büyük depreme yakalandım. Ailem öldüm diye sinir krizi geçirmiş 12 katlı binada birtek ben vardım. Dışarıya çıktığımda sevinçten inanamadılar gözlerine. Ancak şimdi ne ev var ne eşya ye yicek nw ilaç ne yapacaz

Depremde evde az kalsın ölümü yaşıyordum, ailemi çok korkuttum. Ne yapmalıyım?
Cevapla