Erkekler, Acaba bu deprem gündüz olsa daha mı çok kayıp verirdik yoksa bu kadar ölen olmaz mıydı?

Vallahi sıkıntıdan saçma sapan sorular soruyorum ben de biliyorum inanın sabahtan beri karnım aç boğazımdan da bir şey geçmiyor saçma sapan şeyler soruyorum artık acaba bu deprem gündüz olsa daha mı çok insan kurtulurdu daha mı fazla Zarar ederdik bilemiyorum sonuçta gündüz olsa dünya kadar iş yerinde okulda olacaktı insanlar oralar hep yıkıldı bir yandan insanlar uykuda olmasa daha kolay kaçardı diyorum Ne bileyim ya of laf olsun torba dolsun

Erkekler, Acaba bu deprem gündüz olsa daha mı çok kayıp verirdik yoksa bu kadar ölen olmaz mıydı?
Cevapla