Ben ne yapayım? Kime destek olayım desem kötü bir yanıt alıyorum. Nasıl bir yol izlemeliyim?

Ailem depremden zor kurtuldu ama sürekli moralleri bozuk o anları yaşadıkları için. Eşim asker, deprem bölgesine gittiler. Zaten normalde de yanımda değildi. Ben sürekli ailemi arıyorum, moral vermeye çalışıyorum ama ya her an üzgünler ya da bana kızıyorlar. Yanıma gelin, ben çalışayım size ev tutalım vs. her türlü yardımda bulunmaya çalışıyorum ama istemiyorlar, bizim evimiz var deyip duruyorlar. Halbuki evleri girilmeyecek halde, yıkıldı. Ben bulunduğum şehirde yapayalnızım, bebeğimle kendim ne bir desteğim var ne bir yardım edenim var. Hiçbirinden gocunmuyorum, sürekli ailem için bir şeyler yapmaya çabalıyorum. Ama yine de karşılığında azar işittiğimle kalıyorum. Ben ne yapayım bu durumda? Canım çok sıkkın. Bebeği evde bırakıp ekmek almaya bile gidemiyorum. Kucağımda bebekle evimin kapısını bile açamıyorum. Benim de psikolojim alt üst oldu. Ben ne yapayım? Elimden bir şey gelmiyor ki daha fazla...
Ben ne yapayım? Kime destek olayım desem kötü bir yanıt alıyorum. Nasıl bir yol izlemeliyim?
Cevapla