özellikle yakın çevremden destek göremiyorum ne yaparsam yapayım ve bu içime kapanmama sebep oluyor. Bazen sebepsiz yere ağlamalar geliyor ve bu da kendimi ifade etmemi zorlaştırıyor. bir derdim olduğunda anlatamıyorum kimseye

özellikle yakın çevremden destek göremiyorum ne yaparsam yapayım ve bu içime kapanmama sebep oluyor. Bazen sebepsiz yere ağlamalar geliyor ve bu da kendimi ifade etmemi zorlaştırıyor. bir derdim olduğunda anlatamıyorum kimseye

Merhabalar.
Bazen insanlar bizi desteklemeyebilir, bizim fikirlerimize saygı göstermeyebilir. Bu insanların aslında kendilerinin daha iyisini yapabilrceklerine inandıkları için bir kişi bir şey yapınca onu kötülemeye başlar. Siz hedeflerinizi güzel bir şekilde kendinize koyduktan sonra sadece onun için çabalayın başka hicbirsey yapmanıza gerek yoktur
Cevap
2Cevap
Bence sizin enerjinizi düşüren insanları hayatınızdan çıkartın
Yazdıklarınıza bakaraktan sanıyorum siz depresyondasınız, aman dikkat edin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?