İşte bu düşüncede olduğun surece hep kaybedeceksin. Zamanla benim gibi olacaksın ama o da hayatın mahvolunca anca başka türlü vicdanina engel olamıyorsun
Vicdanı olsa aldatmaz zaten. Neyse zamanla sende fark edersin bir şeyleri. Sana tavsiyem zarar görmeden bu tür insanlara karşı vicdan yapma. sen zarar görürsün
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
İnsanlık namına yazmışsın bir şey olmaz merak etme. Ben de eski sevgilime yazdım. İnsan haliyle merak ediyor.
O beni aramıştı önceki depremde bende ona yazdım
Hatta şey dedim
İyi bakalım bir şeye ihtiyacın olursa yazabilirsin.
Geçmiş bugünleri düşünecek kadar değerli değil...
Haklısın tabii ki böyle bir durumda geçmişi düşünmek sacmasapan gurur yapmak çok manasız insanlık namına yardım edebilirseniz ne mutlu
Vicdanım rahat insanlık için yazdım köpek yerine koymadım ama napim
E tabii ki öyle yazmamak insanlık dışı olurdu ben de öyle düşünerek yazdım
Askere gitmeden önce aldattı
Beni yıprattı üstüne nişanlandı ama nişanı atmıştı
Bilmiyorum sence ne düşünür sen kızsın iyi bilirsin
Önce bir şok olurum ama demek ki bana zamanında gerçekten değer vermiş derim içimden
Sen insanlık için yaptın. Olması gereken buydu zaten
Bana çok teşekkür etti zaten bende şey dedim
İyi bakalım bir şeye ihtiyacın olursa yazabilirsin.
Geçmiş bugünleri düşünecek kadar değerli değil...
Onu insan yerine koyup yazmana değmezdi bu tür insanlara acımayın merhamet etmeyin acınacak hale düşüyorsunuz tecrubeyle sabit
İnsanlık ettim napim
İşte bu düşüncede olduğun surece hep kaybedeceksin. Zamanla benim gibi olacaksın ama o da hayatın mahvolunca anca başka türlü vicdanina engel olamıyorsun
2 defa aldatıldım o vicdan yapsın ben değil
Vicdanı olsa aldatmaz zaten. Neyse zamanla sende fark edersin bir şeyleri. Sana tavsiyem zarar görmeden bu tür insanlara karşı vicdan yapma. sen zarar görürsün
Bende eski sevgilime yazacaktım bana çok zarar vermesine rağmen yine vicdan yapıp ama yazmadım. Bu seviyeye gelene kadar emin ol çok zarar gördüm
Ben yazdım ama şey dedim
Sana kesinlikle yazmayacaktım ama insanlık adına yazıyorum dedim
Anladım insanlık adına yaptığını zaten. Neyse sen bilirsin
Bence sen duyarlı davranmssn iylik sende kalsn
Benim hakkımda ne düşünür sence
Beni unutmams der
İnsanlık için dedim köpek yeşrne koymam normalde
yanlış bişey yapmadın