Beni 3 sene önce aldatan kızı deprem dolayısı ile mesaj attım iyimi yaptım?

Beni 3 sene önce aldatan kızı deprem dolayısı ile mesaj attım iyimi yaptım?

Ona bile dedim insanlık adına sana yazdım diye sizce ne düşünür
Beni 3 sene önce aldatan kızı deprem dolayısı ile mesaj attım iyimi yaptım?
Cevapla