Bazı vatandaşlarımız rahatsız olmuşlar ve bunu dile getirmişler sabah saati sonuçta bunun sonucunda cemaat yüksek sesle inat yapar gibi bağırarak tekmil getiriyor oysa ki İslam anlayış değil mi neden böyle oldu? Sizin yorumlarınız neler? https://youtu.be/1ccF6Zxec4Q
Bu topraklarda yıllarca çan sesleri susmadı hiç bir Müslüman da çıkıp şu çanın sesini kısın demedi bir de şunlara bakmalı (çevreyi aşırı derecede rahatsız ediyorsa o ayrı tabi)
Yani bebekleri uyuyan vardır. max cami avlusuna gelecek kadar sesi açmalılar o da cemaat dışarı taşacak kadar kalabalıksa. millet işe gidiyor dinlensin İtachi kardeş
Niye kanka herkes müslüman mı veya senin inandığın değerlere inanmak durumunda mı müslüman olmayan rahatsızlık duyan kişilere karşı böyle konuşma yetkisini nasıl alıyorsun
1. Müslüman bir ülke değil 2. Müslümanlık hoş görü anlayış falan ne oldu bunlara? 3. Pazar sabahı uyuyanlar olabilir hasta olanlar bebeği olanlar nöbeti biten sağlık çalışanları olabilir bence hocamızın sonda yaptığı şeyi başta yapması gerekirdi ses volüm kısmak gibi
Lan burası müslüman bı ülke saçma sapan konuşma ve evinin yanında inşaat calısması varsa sen diyebiliyomisin hasta var ya da rahatsız oluyorum insatı durdurun dienbos boş konisma
Ah benim masör kardeşim laik bir ülkedesin inşaat çalışmasının saatleri bellidir sabah saatin de çalışma yapamaz mesela bu durumu yaşıyor isen hakkını savun lütfen