The Economist’in bu haftaki kapağı ortalığı fena karıştıracak gibi.
- “Türkiye’nin yaklaşan diktatörlüğü”
- “Erdoğan’ın imparatorluğuyla ilgili özel bir sayı”
Sizce Türkiye diktatörlükle mi yönetiliyor?

The Economist’in bu haftaki kapağı ortalığı fena karıştıracak gibi.
Sizce Türkiye diktatörlükle mi yönetiliyor?

Gayri müslim okları kimi işaret ediyorsa o kişi iyidir. Hiç bir gayri müslim kendinden olmayanı kabullenmez ve düşmanlık besler. Eğer ki ülkene faydası olmayanların hedefinde birisi varsa bilin'ki o kişi ülkesine faydalıdır. Her doğrunun eğrisi olabileceği gibi cb'ninde eğrileri vardır. lakin eğrisinin olması doğrusunun olmadığı anlamına gelmez. Mental yorgunluk ve meslek körlüğü olmamış olsaydı belki daha iyi yerlere gelebilirdik.
Cevap
4Cevap
Evet katılıyorum maalesef. ülke geriliyor. yakında ifade ve düşünce özgürlüğü bile olmayacak
Diktatör olunan ülkede diktatör lafını kullanmazsın herkes istediğini konusuyor bu nasıl diktatörlük!
Komserim bu kez haklı 😃
Yoo desem tutuklanacak mıyım 🙄
Söyle bireey soylim artık yemin ederim herseyden koptum dünyalar benim olsada hicbirsey umurumda değil sildim bıktım herseyden soğudum
The Ekonomist kendi ülkesine baksın
Katılasım gelmedi
Öyle görünüyor bu kafalar ezilmezse maalesef öyle.
dünyaya rezil olduk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?