The Economist dergisi "Türkiye diktatörlüğün eşiğinde!" başlığını attı. Siz buna katılıyor musunuz?

The Economist’in bu haftaki kapağı ortalığı fena karıştıracak gibi.

  • “Türkiye’nin yaklaşan diktatörlüğü”
  • “Erdoğan’ın imparatorluğuyla ilgili özel bir sayı”

Sizce Türkiye diktatörlükle mi yönetiliyor?

#kafamıngüzelligi

The Economist dergisi Türkiye diktatörlüğün eşiğinde! başlığını attı. Siz buna katılıyor musunuz?
The Economist dergisi "Türkiye diktatörlüğün eşiğinde!" başlığını attı. Siz buna katılıyor musunuz?
Cevapla