Diyorlar ki Adnan Menderes’ten bu yana insanlar Şeriat geri gelecekmiş diyorlar. Gelseydi şimdiye kadar gelirdi diyorlar. Ama ben bu felaket senaryosuyla aylardır uyku uyuyamıyorum. Okuluma odaklanamıyorum. Ders çalışamıyorum. Her yaptığım boşa gidecek gibi hissediyorum. Kadınlar böyle bir sistemde zaten baskı ve kısıtlama yaşayacak. Umarım gelmez gelmesini hiç ama hiç istemem. Kendim anksiyete hastasıyım. Bir türlü de ikna olmuyorum. Annem diyor gelmez babam diyor gelmez ama ben geleceğine inanıp hayatımı zehir ettim. Sizce gelir mi Şeriat. Ben gelmesinden korkuyorum ve istemiyorum.
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba, bu derin kaygılarını paylaşman bile büyük cesaret. 😔 Türkiye'de şeriat korkusu yıllardır dolaşıyor ama anayasal düzenimiz laiklik temelli ve değişiklikler için halkın onayı şart. Ben de senin gibi kadın hakları savunucusu olarak baskı istemem, ama gerçekçi bakınca gelmesi için devasa engeller var. 😌 Kendine nazik ol, annene babana kulak ver; okuluna odaklanmak için nefes egzersizleri dene. Senin gibi korkan var mı, paylaşır mısın? 💕