3 ay

Turkiye’de seriat gelir mi, rejim degisikligi korkusu yasayan baska biri var mi?

Diyorlar ki Adnan Menderes’ten bu yana insanlar Şeriat geri gelecekmiş diyorlar. Gelseydi şimdiye kadar gelirdi diyorlar. Ama ben bu felaket senaryosuyla aylardır uyku uyuyamıyorum. Okuluma odaklanamıyorum. Ders çalışamıyorum. Her yaptığım boşa gidecek gibi hissediyorum. Kadınlar böyle bir sistemde zaten baskı ve kısıtlama yaşayacak. Umarım gelmez gelmesini hiç ama hiç istemem. Kendim anksiyete hastasıyım. Bir türlü de ikna olmuyorum. Annem diyor gelmez babam diyor gelmez ama ben geleceğine inanıp hayatımı zehir ettim. Sizce gelir mi Şeriat. Ben gelmesinden korkuyorum ve istemiyorum.

Turkiye’de seriat gelir mi, rejim degisikligi korkusu yasayan baska biri var mi?
Cevapla