• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Gündem

Bedelli askerlik 100.000 TL oldu! Bu parayı vermeye değer mi? (Sayfa 2)

Quelina
Quelina Takip Et
Yoda Yaş: 31
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
810
Yapay Zekaya Sor
Bedelli askerlik 100.000 TL oldu! Bu parayı vermeye değer mi?
Cevapla
Fiyat Soruları Para Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
18 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

57

Cevap

177

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • bello35
    bello35 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 71%
    +1 yıl

    Asla değmez gidilmeli. Askerlik görülmesi yasanmasi gereken bisey bence.

    0
    0 Yorumla
  • Slalombebeğim
    Slalombebeğim Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 98%
    +1 yıl

    O parayı bana versinler gider yaparım onların yerine 6 ay 😄

    0
    0 Yorumla
  • Osmanlıtorunu_
    Osmanlıtorunu_ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34 , eic 98%
    +1 yıl

    Benim zamanımda 12 aydı askerlik. 1.5 ay yaptım AED aldım eve döndüm. bana çok zor geldi.

    0
    0 Yorumla
  • Ambergece
    Ambergece Takip Et
    Xper 7 Yaş: 48 , eic 100%
    +1 yıl

    6 ay sonuçta gitsin herkes, para ödemenin anlamı yok zaten

    0
    0 Yorumla
  • CoffeeAndCoffee
    CoffeeAndCoffee Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 98%
    +1 yıl
    Gündem konusunda 370 cevap paylaştı.

    Oha iyice şaşırdılar. Erkek olsam giderim 6 ay paşa paşa yapardım askerliğimi.

    0
    0 Yorumla
  • aerolite
    aerolite Takip Et
    Master Yaş: 57 , eic 31%
    +1 yıl
    Gündem konusunda 3,8b cevap paylaştı.

    Bedelli askerlik yapmak, bedelsiz askerlik yapana haksızlık, toplumsal adalete ihanettir.

    0
    0 Yorumla
  • Strong_Warrior
    Strong_Warrior Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 98%
    +1 yıl

    Askerlik süresi 2 yıl olmalı. Feminist erkekleri antifeministleştirecek tek yer askeriyedir.

    0
    1 Yorumla
    • Strong_Warrior
      Strong_Warrior
      +1 yıl

      @gündüzüngüneşi hakaret edip engellemiş beni korkak. Askere seni almazlar merak etme. Kadınları almıyorlar zaten askere. Senden bir cacık olmaz. Ödlek :)

  • Takatukacııı
    Takatukacııı Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Askare gidilmez parası olan verebilir bir bedelliyim bende

    0
    0 Yorumla
  • KaramelMacchiato_
    KaramelMacchiato_ Takip Et
    Bilge Yaş: 32 , eic 95%
    +1 yıl

    Ben olsam verirdim parayi. Askerlik cekilmez

    0
    0 Yorumla
  • Besara
    Besara Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 90%
    +1 yıl

    Kesinlikle değer bu ülke şartlarında kimse kolay kolay evladını ateşe atmaz atamaz.

    0
    0 Yorumla
  • Jersey
    Jersey Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 45%
    +1 yıl

    Ben 15.000₺'den yapmıştım, iyi ki de yapmışım diyorum şimdi. 🙂

    0
    0 Yorumla
  • NujenZanistvan2
    NujenZanistvan2 Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl

    Ben 15 bin liraya yapıp kurtulmuştum. Üstelik 14 gün yapmıştık

    0
    0 Yorumla
  • SwordOfDemocles
    SwordOfDemocles Takip Et
    Master Yaş: 102 , eic 97%
    +1 yıl
    Gündem konusunda 525 cevap paylaştı.

    Günlüğü 556 liraya geliyor. Kazancı o seviyeden yüksekse verir parayı, askerlikten kurtulur.

    0
    0 Yorumla
  • By_Barsss
    By_Barsss Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 73%
    +1 yıl
    Gündem konusunda 317 cevap paylaştı.

    5.000 TL olsa yine vermem, bence herkes gitsin yapsın ne var ki

    0
    0 Yorumla
  • hARDER_
    hARDER_ Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 97%
    +1 yıl

    12 ay yaptım trilyoner olsam da yapardım ama askerligi seviyorum

    0
    0 Yorumla
  • mngkargo
    mngkargo Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 98%
    +1 yıl

    değer abicim seneye bu para trilyon olur şimdiden kredi çekin yapım ülke batık

    0
    0 Yorumla
  • HardChoice
    HardChoice Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 98%
    +1 yıl

    İsterse 250bin olsun. Paralı asker gibi kullanılmaktansa öde geç.

    0
    0 Yorumla
  • Marlboro-Rəd
    Marlboro-Rəd Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 90%
    +1 yıl

    Hersey vatan için arkadaşlar isteyen parasını verir isteyen zamanını verir askerliği yapar

    0
    0 Yorumla
  • Kurgicuyaazar
    Kurgicuyaazar Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 65%
    +1 yıl

    1000.,80 o seksen niye var acaba 😉 küsuratlı rakam verelim de salladığımız belli olmasın mantığı mı

    0
    0 Yorumla
  • kubat_cagatay
    kubat_cagatay Takip Et
    Xper 7 Yaş: 44 , eic 98%
    +1 yıl

    hesap kitap işi eğer maaşın eski şatylara göre 10.000 ti üstüyse verilir

    0
    0 Yorumla
  • Kauss
    Kauss Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 97%
    +1 yıl

    Serap
    Sen verir miydin paran olsa değer miydi kısa dönem için

    0
    0 Yorumla
  • Yakuza1001
    Yakuza1001 Takip Et
    Yoda Yaş: 40 , eic 93%
    +1 yıl

    Parası olan kimse cimrilik etmesin sonra pişman olursunuz.

    0
    0 Yorumla
  • _GEYGünlükleri_
    _GEYGünlükleri_ Takip Et
    Bilge Yaş: 30 , eic 97%
    +1 yıl

    Değmez yani neyse ki öyle sıkıntım yok yaptım geldi 7 ay

    0
    0 Yorumla
  • Sҽɱραƚiƙ
    Sҽɱραƚiƙ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Parası olan verir diğerleri de canını veriyor hudutta... Askerlik yapmayan bence adam değildir.:)

    0
    5 Yorumla
    • hmmmmmmmm_
      hmmmmmmmm_
      +1 yıl

      Kesiinliklee... Bence sağlık koşulları elverişli olduğu halde askere gitmeyen erkek ecdadına hakaret ediyordur. Türksünüz lan!

      Yorumla
    • Sҽɱραƚiƙ
      Sҽɱραƚiƙ
      +1 yıl

      Sırf askere gitmemek için kilo alan insanlar tanıdım adam gözüyle bakılıyor böyle insanlara.. biz orada canımızı ortaya koyalım parası olan keyif sürsün hayat işte.. olan garibana oluyor gariban ölünce vatan sağolsun diyor.

      Yorumla
    • hmmmmmmmm_
      hmmmmmmmm_
      +1 yıl

      Dünyada nerde adalet gördün de askerlikte bekliyosun ilahi😂

      Yorumla
    • Sҽɱραƚiƙ
      Sҽɱραƚiƙ
      +1 yıl

      Adalet kitaplarda tek :)

      Yorumla
    • hmmmmmmmm_
      hmmmmmmmm_
      +1 yıl

      :))

      Yorumla
  • sesizbiri
    sesizbiri Takip Et
    Guru Yaş: 24
    +1 yıl

    Bence iş adamları muaf tutulmalı şu an için en büyük vatanı görev onların elinde bence ülkeye şu an askeriyede tüm gün dikilecek adamlar değil ekonomik kalkınmayı sağlayabilecek vatan evlatları gerek

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Buna zam yapmaları bence doğru değil gidemeyen erkekler var giderse ailesine bakacak kimse olmayan konumunu kaybedicek vs bir sürü kişi mağdur olucak

    1
    0 Yorumla
  • zirkonn
    zirkonn Takip Et
    Master Yaş: 39
    +1 yıl
    Gündem konusunda 326 cevap paylaştı.

    komutan kahvaltınızı yatağınıza filan getiriyo arkadaşlar o kadar parayı boşa vermiyosunuz hamam sauna ve masaj filanda fiyata dahil 😂😂

    0
    0 Yorumla
  • EndBreak
    EndBreak Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl

    Erkek dediğin askere gidecek. Eli silah tutacak. Ülkesini korumasını bilecek. Hayatta kalmayı öğrenecek. Bedelli tamamen kalkmalı. Zengin fakir oğlu gibi bir düzen olmamalı.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    5000€ buradaki 40 günlük maaşım. İyiki kadınım 😂 yoksa 40 günlük maaşımı birileri sarayında keyif yapsın diye versem zoruma giderdi...

    0
    0 Yorumla
  • Alfa1903
    Alfa1903 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Deymez çünki askerliğin bedeli olmaz artık 6 ay zaten askerlik bişey değil ellerinden geldiğince askerleri çatışmadan ve zarar görecek şeylerden uzak tutuyorlar ve bir erkek için olgunlaşılacak yer bence askerliktir

    0
    0 Yorumla
  • 8GizliBirKullanici8
    8GizliBirKullanici8 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 26
    +1 yıl

    Gerçekten ne ağlamışsınız ya. Altı ay sadece şu an zaten. Bir şeyler kapmak isteyen insan her zaman her yerde bir şeyler öğrenir.

    Paraya gelecek olursak önceden de değmezdi şimdide değmez. Altı ay göz açıp kapayıncaya kadar geçiyor.

    0
    0 Yorumla
  • Kuzeyson
    Kuzeyson Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25
    +1 yıl

    İşin gücün maddi durumun yerindeyse ben bu parayı hayli hayli çıkartırım diyorsan bence verilir ama bir düzenin yoksa sıkıntıya düşeceksen hiç gerek yok yap askerliği belki fikirlerin kararların değişir sözleşmeli kalmak istersin

    0
    0 Yorumla
  • insomi
    insomi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    100.000 TL çok az asgari ücret 10 bine yaklasmış. işi olmuyan adam askere gidebilir. Ama işi olan adam 100 bin verip gitmemesi gerek çünkü 10 ayda o parayı hemen hemen öder. Askerlik profesyonel olmalı

    0
    0 Yorumla
  • AcıHayat35
    AcıHayat35 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    1 yıl severek ve gururla askerlik yaptım, bedelli 1 trilyon olmalı, her türk erkeği bu duyguyu yaşamalı , önünde saglık engeli olmadığı sürece bılerek bedelli yapan kişi bana göre hain korkak gıbı bısey kusura bakmayın...

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Ben gittiğimde 12 aydı sonra 6 aya düştü askerlik hakkari yüksekova da yaptım geldiğimde 2 yıl geçmiş gibi hissettim

    0
    0 Yorumla
  • JuliusCaesar063
    JuliusCaesar063 Takip Et
    Master Yaş: 27
    +1 yıl
    Gündem konusunda 338 cevap paylaştı.

    Ben mi düşüncem bu saaten sonra torun düşünsün skdkfk

    0
    0 Yorumla
  • Semihh98
    Semihh98 Takip Et
    Master Yaş: 28
    +1 yıl
    Gündem konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Çok çok zenginsen oabilir de bence gerek yok kısa zaten

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Sana verim sen git yerime daha iyi olmazmi 🤣🤣devlet kazanacagina sen kazan

    0
    2 Yorumla
    • Quelina
      Quelina
      +1 yıl

      ben 6 ay dayanamam canım tenkyu :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Haha 😀😀😀 sen bilirsin kuzum

      Yorumla
  • mem_û_zîn
    mem_û_zîn Takip Et
    Yoda Yaş: 33
    +1 yıl

    Kanka vatanseverler çok vatanseverler aslan parçaları çok Lafa geldimi aslancik olan kişiler bedelli yapan kişilerdir o yüzden ödeyen çok olur emin ol

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Altı ay için değmez bence gitsinler yapsınlar gelsinler

    1
    0 Yorumla
  • HoşafAğızlı
    HoşafAğızlı Takip Et
    Master Yaş: 28
    +1 yıl
    Gündem konusunda 398 cevap paylaştı.

    Ben askerliğimi yapıp geldim gerisni gitcekler düşünsün aga

    0
    0 Yorumla
  • Drakula3584
    Drakula3584 Takip Et
    Master Yaş: 42
    +1 yıl
    Gündem konusunda 3,3b cevap paylaştı.

    Yok be ya değmez gider yaparım daha iyi gelince o parayı yatırıma koyarım.

    0
    0 Yorumla
  • zabıtkatibi
    zabıtkatibi Takip Et
    Guru Yaş: 40
    +1 yıl

    Ben olsam askere giderdim bedelli de bana göre değil zaten

    0
    0 Yorumla
  • Serkanucr
    Serkanucr Takip Et
    Xper 2 Yaş: 28
    +1 yıl

    Kesinlikle değmez. Şurada yapacağınız 6 ay bir şey zaten. Bedelli yapsanız bir ay yine çöpe gidiyor. Eğer aylık kazancınız 20 binin üzerinde değilse gerek yok.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Kalınca o parayı cikarcaksa gitmesin ama dolgun maaşı varsa tabi

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    adı üstünde bedelli, az bile olmuş, vatan görevinden kaçmak bu kadar ucuz olmamalı.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Eğer kötü bir yere düşeceksen değer. Şahsen bana göre askerlik 3 aydan fazlasına gerek yok

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Sevgilim bedelli oldu aşkım. 1 ay sonunda kavuştuk geri aşkitomla sırf beni ben onu özlediğim için yaptı erkeğim

    0
    1 Yorumla
    • theprotection
      theprotection
      +1 yıl

      Aşko kuşko kız heralde bu

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    1 milyon bile eder. kredi mi cekiyorlar ne yapiyorlarsa yapsinlar gitmesinler

    0
    0 Yorumla
  • Cheandaleidalove
    Cheandaleidalove Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    +1 yıl

    Selam bir şey sorabilir miyim benim bir arkadaşım var hemşire okulu bitireli 2 yıl oldu ve bu çocuk hala askerliğini yapmadı bu nasıl olabiliyor acaba bedelli falan yaptı da beni mi kandırıyor?

    0
    149 Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      yapmadıysa kaçak diye aranır ve her seferinde büyük miktar para cezası yer

      Yorumla
    • Cheandaleidalove
      Cheandaleidalove
      +1 yıl

      Peki nasıl oluyor gitmedi hala?

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      işte seyahat edince polisler indirir onu her seferinde

      Yorumla
    • Muzolog
      Muzolog
      +1 yıl

      Tecilli oluyor okul tecil ediyor otomatik olarak bide kendi isteğinle ileri tarihe atabiliyor

      Yorumla
    • badboy_master
      badboy_master
      +1 yıl

      @Cheandaleidalove Kaç yaşında senin arkadaşın?

      Yorumla
    • Cheandaleidalove
      Cheandaleidalove
      +1 yıl

      25 yaş

      Yorumla
    • badboy_master
      badboy_master
      +1 yıl

      30 yaşına kadar erteleme hakkı var üniversite okusa da okumasa da 30 yaşına geldiğinde direk alıyorlar

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      erteleme diye bişi yok sadece okursa alamazlar sonra para cezası keser 60 yaşına da gelsen öyle

      Yorumla
    • badboy_master
      badboy_master
      +1 yıl

      @zİstilacıTürİnsan Var erteleme diye bir şey bu askerlik düştükten sonra kurallar çok değişti artık okumayan insanlar da erteleme hakkı tanıyorlar 2 sene kadar erteleyebiliyorlar maximum 30 yaşına kadar gitmeme hakları var 30 yaşına bastıklarında gidiyorlar 30 yaşından sonra erteleme hakkı yok

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      o okuyanlar için var okumayan biri için yok yazıyor İnternete

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      yanlış biliyon

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      Lise veya dengi okullara devam edenlerin erteleme hakkı en çok 21 yaşına kadardır.

      b. Yüksek öğrenime devam edenlerin erteleme hakkı en çok 30 yaşına kadardır.

      c. Lisans üstü öğrenime devam edenlerin erteleme hakkı ise en çok 32 yaşına kadardır.

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      Hangi durumlarda erteleme yapılamaz?

      a. Lise son sınıfta sınıf tekrarı yapanlara,

      b. Açık öğretim liselerinde öğrenim görenlere,

      c. Ön lisans, lisans, yükseklisans veya doktora mezunları aynı düzeyde ikinci bir ön lisans, lisans, yüksek lisans veya doktora programına,

      ç. Lisans eğitimi tamamlandıktan sonra pedogojiye,

      d. Lisans üstü eğitimden sonra staj yapanlara erteleme yapılmaz.

      Yorumla
    • badboy_master
      badboy_master
      +1 yıl

      @zİstilacıTürİnsan Hayır siz yanlış biliyorsunuz benim arkadaşımın arkadaşı vardı üniversite okumadığı halde 2 sene uzattı askerliğini max 30 yaşına kadar kişi gitmiyor 30 yaşına bastığında ne olursa olsun gidiyor kaçak durumuna düşüyor

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      benimde sevgilimi 20 yaşındayken kaçak diye otobüsten indirip askere gönderdiler yalan demiş arkadaşın

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      kaç defa da ceza ödedi bu yüzden babası da 60 yaşına geldi o da gitmedi hâlâ para cezası ödüyor

      Yorumla
    • badboy_master
      badboy_master
      +1 yıl

      @zİstilacıTürİnsan Senin sevgilin askerliğini e devlet üzerinden kontrol etmediği için yoklama tarihini kaçırdığı için tecil ettirmediği için polislerde arabadan indirip kimlik sorduğunda kaçak olduğu göründü kaçak durumuna düştü bu yüzden para cezası aldı benim bir arkadaşım da aynı duruma düşmüştü bodrumdan dönerken polisler otobüse baktığında kimliğinde kaçak olduğu gözüküyordu arkadaşımın arkadaşımı askerlik şubesine gönderdiler hem tecil ettirdiler hem de para cezası ödedi olay bu yani askerlik 12 aydan 6 aya düşünce kurallar da değişti artık okumayan insanlar 2 yıl kadar tecil ettirme hakları var 30 yaşına kadar da okulunu bitirmediyse okulunu bırakıp direk askere alıyorlar.

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      yav kurallar yazıyor zaten daha neyin zorlaması bu

      Yorumla
    • badboy_master
      badboy_master
      +1 yıl

      @zİstilacıTürİnsan Sen zorluyorsun askerliği yapan benim olayları gören benim yaşayan benim ne olup ne bittiğini biliyorum neye göre askere alıp alınmadığını da biliyorum o yüzden boşuna nefesini tüketme

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      kurallar yazıyor sen gittiysen sevgilim de gitti neler olduğunu biliyorum

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      sen boşuna nefes tüketme

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      araştır benim dediğim yazıyor

      Yorumla
    • badboy_master
      badboy_master
      +1 yıl

      @zİstilacıTürİnsan sen araştır asıl be yaşayan benim her şeyi biliyorum burada insanlara boş bilgi verme kurallar çok değişti çook daha sevgilinin neden para cezası yediğini bilmiyorsun örnek olarak bana bunu veriyorsun

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      araştırdım ya mal mısın attım yazıyı

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      sen boş yapma

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      neden yediğini söyledim uydurma şan

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      lafları değiştirip değiştirip yazıyon

      Yorumla
    • badboy_master
      badboy_master
      +1 yıl

      @zİstilacıTürİnsan Kes be söyleyecek kelimen yok ne diyeceğini şaşırdın sen önce sevgilinin neden askere alındığını öğrende gel verdiğin örnekleri örnek olsun diye veriyorsun

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      sen şaşırdın asıl neden alındığı 100 defa açıkladım

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      ama senin aklın kıt olduğu için almıyor kafan

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      mucahit.gov.ct.tr/.../Sayfa

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      az kafan çalışsa araştırırdın

      Yorumla
    • badboy_master
      badboy_master
      +1 yıl

      @zİstilacıTürİnsan sen açıkladin hahaha güleyim bari turşuyla mi besledi kızım anan seni ben açıkladım sana neden alındığını kuzenin askerlik yoklamasini yapmadığı için e devletten kontrol etmediği için askere alındı kacak düştü devlete bildirmedi gidip gitmeyeceğini benimde arkadaşımın başına geldi sen turşudan baska bir şeyler de ye malum havayla çalışıyor beynin

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      senin arkadaşın sana yalan demiş kuş beyinli olduğun için anlayamamışsın bile yazık

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      kurallar çok açık ortada uydurma senaryolarına gerek yok

      Yorumla
    • badboy_master
      badboy_master
      +1 yıl

      @zİstilacıTürİnsan Senin anan seni turşu ile besleyip turşu suyuyla duş aldırdığı için benim dediklerimi anlamıyorsun çok normal yani senin yerinde kim olsa anlamaz zaten benim arkadaşım bana yalan söylemedi askerlik 12 ay iken evet okuyanlar sadece tecil ettiriyordu kısa dönem uzun dönem vardı şimdi o kalktı artık askerlik 6 ay olduğu için kurallar değişti üniversite okumayan insanlarin 2 sene kadar uzatma hakları var uzatabiliyorlar 2 sene sonra da üniversite ye girerse yine uzatabiliyor giremezse ya bedelli ya da 6 ay üniversiteyi de 30 yaşına kadar da bitiremezse direk askere gidiyor artık uzatma hakkı kalmıyor üniversite okuyan kişinin tabi sen bunu nereden anlayacaksin sen turşuyla besleniyorsun turşu suyuyla yikaniyorsun yazık kafana sana artik araştırda demiyorum araştırsan bile okuduğunu anlamiyorsun

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      saçma sapan hikayelerine ihtiyacım yok 🐦 beyinli

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      turşu anandır göť veren

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      kanıt yok elinde gelmiş ahkam kesiyor énayi

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      linki attım yazıyor orada her şey uydurma sktğmun beyinsizï

      Yorumla
    • badboy_master
      badboy_master
      +1 yıl

      @zİstilacıTürİnsan kanıt mi hahahahaha gel sana ben kanıtı göstereyim birlikte gidelim askerlik şubesine orada göstereyim hem benim bildiklerim de birer kanıttır bir tane internet sitesi atmışsın eee bu mu kanıtın yani orada yazılanlar sadece bir kısmı oraya eklenmeyen bir çok madde var orada yazmayan o kadar madde var ki aklın durur gördüğünde sen bu işleri birak turşu kavanozuna gir orada yaşamaya devam et 😂😂😂 hem insanlar askerliğini ertelemek için o siteye mi giriyorlar yoo askerlik şubesine gidiyorlar orada talimatlar yapılıyor 20 yaşına yeni girmiş birisi simdi istese yoklama tarih geçmeden üniversite okumadan askerliğini 2 yıl tecil yaptırabilir o yüzden sen dediğim gibi turşu kavanozuna gir boş ver bu işleri bu işler senin boyunu aşıyor

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      hadi lan oradan yalancı

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      kanıt diyince nasılda kıvırdı mal

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      he hee kesin öyledir ayn

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      daha doğru düzgün konuşmasını bilmiyon kaç yaşına gelmiş

      Yorumla
    • Cheandaleidalove
      Cheandaleidalove
      +1 yıl

      Tamam arkadaşlar kırıcu konuşmayın.

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      turşu diye diye turşunu kurdun herhalde sen ondan sardın turşuya anana söyle de eversin seni

      Yorumla
    • badboy_master
      badboy_master
      +1 yıl

      @zİstilacıTürİnsan yoo ben evliyim zaten gerçekler acıdır cicim kabullenmesi zor senin için anlıyorum 😁😁

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      gerçek kime batmış belli

      Yorumla
    • badboy_master
      badboy_master
      +1 yıl

      @zİstilacıTürİnsan ben kivirmadim canım sen anlamak istemiyorsun bazı şeyleri ben sana burada kanitta göstersem anlamayacaksin hem elimizde belgeyle mi dolaşacağız bizimde bildiklerimiz var ben kendi yaşadıklarımı burada kişiye anlatmaya çalıştım sen ise internetteki bilgileri bana sunuyorsun ki bir yaşanmışlığın da yok etraftan sağdan soldan duyuyorsun bir şeyler geliyorsun burada anlatıyorsun ben buradaki kişiye anlatıyorum sen kendi bildiklerini internetteki bilgileri ver bende kendi bilgilerimi sunuyorum yani büyük polemik yaratan sensin

      Yorumla
    • badboy_master
      badboy_master
      +1 yıl

      @zİstilacıTürİnsan evet belli karnın ağrıyor şu an 😂

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      hiç uydurma boşuna etraftan da duymadım sevgilimin başına gelen olaydan bahsettim elinde kanıt yoksa boşa yorma kendini

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      kaç yaşına gelmişin zaten bilgili olduğunu düşünmek saçma olur

      Yorumla
    • badboy_master
      badboy_master
      +1 yıl

      @zİstilacıTürİnsan Düşünemezsin zaten olmayan bir şey nasıl düşünecek ki düşünmeye başlasan sayıları 0 bölmeye başlarsın 😂😂

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      haklısın beynin olmadığı için düşünemezsin zeki de değilsin o yüzden

      Yorumla
    • badboy_master
      badboy_master
      +1 yıl

      @zİstilacıTürİnsan off benim lafımı bana satma tabi beyni olmayan birisinden ne bekliyoruz ki yani beklememiz bile hayal kırıklığı sen konusma bundan sonra konuştukça batiyorsun senin kafanın içinde beyin olması gereken yerde klima var hava basıyor sürekli

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      gelip başta benim lafımı çalan boş mu söylüyor bunu bak bakayım kim kimin lafını çalmış loser

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      max erkek beyni tabi ne yapcan

      Yorumla
    • badboy_master
      badboy_master
      +1 yıl

      @zİstilacıTürİnsan Hadi be yürü oradan ben senin lafını çalacağım nerede çalmışım hadi göster :D diyecek laf bulamayınca bir de beyin olmayınca tabi bu hareketlerini normal karşılıyorum :)

      Yorumla
    • badboy_master
      badboy_master
      +1 yıl

      @zİstilacıTürİnsan Saçma sapan bilgilerle insanları yalan yanlış bilgiler veriyorsun sonra doğruyu söyleyen çıkınca da üç buçuk atıyorsun verdiğin örnek bile tutarsız sen anca kendini kandır dur

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      sen kendini kandır asıl ezik kanıtı bile yok

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      gelmiş lafı döndürüp duruyor yazık

      Yorumla
    • badboy_master
      badboy_master
      +1 yıl

      @zİstilacıTürİnsan Kanıt var kızım gel askerlik şubesine gidelim ben sana orada göstereyim lafı döndürende sensin senin bir yaşanmışlığın bile yok sağdan soldan duyduklarınla bir şeyler yapıyorsun turşuyla beslemiş anan seni :D ondan böylesin ezik

      Yorumla
    • badboy_master
      badboy_master
      +1 yıl

      @zİstilacıTürİnsan Verdiğin örneği bile ben açıklıyorum örneği örnek vermek için veriyorsun :D

      Yorumla
    • badboy_master
      badboy_master
      +1 yıl

      @zİstilacıTürİnsan Bu kafayla sen çok yaşamazsın bak bu konular senin boyunu aşıyor kızım hadi sen evine dön git yat hadi canım hadi :D

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      madem öyle git oraya video ses kaydı al

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      turşu senin gibi olana denir ucubé

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      sen git yat araştırmaktan yoksun cahil

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      saçma slk bilgilerine ihtiyaç yok burada

      Yorumla
    • badboy_master
      badboy_master
      +1 yıl

      @zİstilacıTürİnsan Tutturmuşsun kanıt da kanıt kanıt da kanıt elimizde belgeyle mi dolaşacağız herkesin bir yaşanmışlığı var hem her kanıta inanılır mı? bizimde yaşanmışlığımız var insanlar bizden bir şeyler sorup öğreniyorlar tamam mı o yüzden bilmediğin konularda fazla yorum yapma sen git barbie bebeklerinle oyna

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      kanıt kanıt niteliğindeyse evet inanılır

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      ama sen hep bahane bulan biri olduğun için kanıt sana çok zor geliyor

      Yorumla
    • badboy_master
      badboy_master
      +1 yıl

      @zİstilacıTürİnsa Doğru bilgilere karnın toksa ben ne yapayım git kendini kandır yani :D kum havuzunda oyna :D

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      daha laf sokmadan konuşmasını bilmiyorsun git de bi eğitim al gel sen önce öyle tartışırız

      Yorumla
    • badboy_master
      badboy_master
      +1 yıl

      @zİstilacıTürİnsan Turşu kavanozunda doğmuşsun kızım sen o yüzden böylesin yani çok normal bu davranışların

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      kendini kandıran senden başkası değil

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      sende kuş beyinlisin aklın bi gram çalışmıyor

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      araştırmaktan yoksun tembel

      Yorumla
    • badboy_master
      badboy_master
      +1 yıl

      @zİstilacıTürİnsan belli kim kimi kandırıyor kızım ben yaşadım diyorum senin gibi sağdan soldan bilgilerle işimiz yok bizim sen sağdan soldan kulaktan dolma bilgilerle böyle git gel yani ne yapalım yani bizde araştırıyoruz da bizim yaşanmışlığımız var sen bunu anlamıyorsun anlamak istemiyorsun sana süt vereceğine annen turşu vermiş ondan böylesin

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      nerde yaşamışın lan yaşın kaçta ne zaman yaşamışın benimde sevgilim yaşadı sen kimsin ya kafadan dolma bilgilerle yalan şeyler anlatıyon

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      ªq yemin ederim turşudan soğuttun ne alıp veremediğin var lan turşuyla sltimn beyinsizï

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      ananda sana bebekken ne içirmiş tahmin et bakalım s...

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      o kıt kafan almıyor senin ama yaşlı olduğun için normal

      Yorumla
    • badboy_master
      badboy_master
      +1 yıl

      @zİstilacıTürİnsan Sen benim yaşayıp yaşamadığımı bilemezsin tamam mı tanışmıyoruz bir kere ben 24 yaşındayım 4 sene önce 2019 senesinde askerliğimi Hakkari de yaptım yukarıda kaç kere anlattım senin sevgilin e devletten askerlik yoklamasını yapmadığı için kaçak durumuna düştü bu yüzden yolda polis çevirdiği için askerlik şubesine gönderdi sen bunu bir türlü anlamak istemiyorsun ayrıyetten bu olay benim bir yakın arkadaşımın da başına geldi kendisi yazlıktan dönerken otobüsü polis çevirdi ve kimlik kontrolünü yaparken asker kaçağı olduğu gözüktü ve askerlik şubesine götürüp askerliğini tecil ettirdi şimdi ki askerlik sisteminde uzun dönem 6 ay olduğu için eskiden 12 aydı ve eskiden üniversite okumayan insanlar direk gidiyordu askere ertelme hakları sadece üniversite okudukları için vardı şimdi ise askerlik süresi düştüğü için artık üniversite okumuyorsa bir kişi 2 sene uzatma hakkı var askerliğini askerlik şubesinden 2 sene sonra üniversiteye girdi girdi giremedi terkar uzatma tecil hakkı yok üniversite okuyan bir kişi ise 30 yaşına kadar üniversiteyi bitirmek durumunda 30 yaşına kadar üniversiteyi bitirmediği takdir de direk askere gidecek bu bu kadar basit bir olay benim arkadaşım üniversite okumadı 2019 senesinde ben geldiğimde askerliğini 2 sene uzattı 2021 e kadar o sürede üniversiteye girdi şu an okuyor yeni sistemde böyle anladın mı senin sevgilin e devletten askerlik yoklamasını kaçırdığı için süresini kaçırdığı için asker kaçağı oldu bu yüzden para cezası ödedi

      Yorumla
    • badboy_master
      badboy_master
      +1 yıl

      @zİstilacıTürİnsan Laflara bak laflara hahahhaa benim lafları alıp alıp değiştirp değiştirip bana satma g zekalısın kızım sen g zekalısın anlamıyorsun kafan basmıyor hanım evlatlarıyla sevgili oluyorsunuz askerliğini bile yapmamış daha :D

      Yorumla
    • badboy_master
      badboy_master
      +1 yıl

      @zİstilacıTürİnsan Bir alıp veremediğim yok turşuyla senin doğumunu anlattım sadece turşu kavanozunun içine doğmuşsun öyle yani :D

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      kes lan senin gibi 30 yaşında askerlik yapmak için kırk takla atmıyor o 20 yaşında yaptı geldi asker olma yaşı 18-19 zaten

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      ananın @mndan çıkınca pekte zeki olmuyorsun zaten

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      köpek

      Yorumla
    • badboy_master
      badboy_master
      +1 yıl

      @zİstilacıTürİnsan Benim yaşım 30 değil benim yaşım 24 askerliğimi de Hakkari de yaptım tamam mı senin sevgilin de kesin yapmıştır daha yoklamayı bile yapmamış kaçak durumuna düşmüş :D

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      uzatma hakkı diye bişi yok o doktor gibi üst lisans yapmak isteyenler için var

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      hâlâ gťünden anlama konusunda ısrarcı kuş beyinli

      Yorumla
    • badboy_master
      badboy_master
      +1 yıl

      @zİstilacıTürİnsan Sende fotoğrafta bacaklarını göster kendini sergile sözde aile kızısın :D

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      he hee kesin, yaşın yazıyor zaten orada boşuna numara kesme

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      fotoğrafım seni ilgilendirmez başkası hayatımda söz hakkına sahip değil kapa şimdi o çeneni

      Yorumla
    • badboy_master
      badboy_master
      +1 yıl

      @zİstilacıTürİnsan asker olma yaşı 18-19 mu hahahahahhaah sen gitmişsin sen yoksun şu an köye yeni adet mi getirdin kızım sen her erkek 20 yaşında askere gider hahahahha valla cahilsin

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      adından belli zaten kötü çocuk işte

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      hadi lan oradan

      Yorumla
    • badboy_master
      badboy_master
      +1 yıl

      @zİstilacıTürİnsan kızım senin dediğin hayla eski sistem usul o bitti bitti artık okumayanlar da 2 sene uzatma hakları var sen bir de diyorsun 18-19 yaşında askere gidiyor diyorsun sen cidden slksn sen git bacaklarını çek telefonu da yüzüne yapıştır öyle resim çekin :D

      Yorumla
    • badboy_master
      badboy_master
      +1 yıl

      @zİstilacıTürİnsan Ben hakkari de yaptım askerliğim hakkari de senin sevgilin daha asker kaçağı durumuna düşmüş yoklamayı bile yapmamış :D

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      ülkeden ülkeye değişiyor o her dakka yaş şeyini kontrol etmiyorum

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      ya bi zktr işine özgüvensiz vélet

      Yorumla
    • badboy_master
      badboy_master
      +1 yıl

      @zİstilacıTürİnsan Turşu suratlı yüzüne yapıştırmış telefonu resim çekiniyor :D ailenden mi korkuyorsun he :D

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      söyle anana turşunu kursun senin gibi erkeği alan olmaz

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      bu zekayla evde kalırsın sen

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      nişanlıyım ben kimden korkacam lan herkes sen gibi ödlek mi

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      korkusundan foto bile koymamış ezik

      Yorumla
    • badboy_master
      badboy_master
      +1 yıl

      @zİstilacıTürİnsan Ne birey lan sen veletsin asıl :D şimdide ülkeden ülkeye değişiyor diyor kendi vatanında askerlik yapmadıysa vatan hainidir net söylüyorum bunu :D

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      sen git kızlara stalkla

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      hee vatanda onu düşünüyordu

      Yorumla
    • badboy_master
      badboy_master
      +1 yıl

      @zİstilacıTürİnsan Tabi canım tabi nişanlıya bak senin nişanlının ağzına sıçayım ben :D öyle resim mi koyulur evde annenin yanında klavyeden yazıyorsun klavyeden sallamak kolay sen git şimdi tuvallete telefonu yapıştır yüzüne resim çekin

      Yorumla
    • badboy_master
      badboy_master
      +1 yıl

      @zİstilacıTürİnsan vatan haini senin sevgilin vatan haini kendi ülkesinin sınırını koruyacağına başka ülkenin vatanını korumuş puuu yazıklar olsun size

      Yorumla
    • badboy_master
      badboy_master
      +1 yıl

      @zİstilacıTürİnsan Sen fotoğraf koydun da ne oldu bacak var sadece fotoğrafında yüzünü bile saklamışsın tanımamak için :D

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      lan mal öyle mi dedim

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      sana ne ªq ister yüzümü koyarım ister gťümü

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      sana mı kaldı lan kendi hesabım

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      sanırsın Arabistanda yaşıyor

      Yorumla
    • badboy_master
      badboy_master
      +1 yıl

      @zİstilacıTürİnsan :D işte fotoğraf koymuş olmuyorsun o zaman bacak koymuş oluyorsun :D

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      git oraya açık birini görmezsin hatta sosyal medyasını bile

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      o mantıkla manzara fotoğrafı da fotoğraf sayılmıyor iyice saçmaladın

      Yorumla
    • badboy_master
      badboy_master
      +1 yıl

      @zİstilacıTürİnsan :D o zaman kimsenin fotoğrafı yok diye korkak olarak nitelendirmeyeceksin tamam mı

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      sana mı sorcam ne koyacağımı gereksiz insan

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      fotoğrafıma laf eden sensin o zaman istediğimi derim

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      ama senin gibi gereksizler anca laf etmesini bilir başka bişi bulamayınca

      Yorumla
    • badboy_master
      badboy_master
      +1 yıl

      @zİstilacıTürİnsan Saçmalayan sensin asıl :D bir insan fotoğraf koymuyor diye ona korkak diyemezsin sen koyuyorsun da ne oluyor yüzün gözükmüyor :D telefonu yapıştırmışsın yüzüne resim çekinmişsin mastürbasyon yapmadan önce çekindin gaiba fotoğrafı

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      o dediğin lez ve gayler içindir yoksa sen öyle misin

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      onu fotoğrafıma lad etmeden önce düşünücektin ezik

      Yorumla
    • badboy_master
      badboy_master
      +1 yıl

      @zİstilacıTürİnsan Yav fotoğraf konusunu açan sensin ilk sen ettin bana dedin yok fotoğraf koymamışım da korkakmışım da şimdi niye lafı döndürüyorsun :D

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      o kadar ödleksin işte

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      lan bi zg sen dedin ilk fotoğrafıma laf ettin

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      sana sokarım bu hesabı

      Yorumla
    • badboy_master
      badboy_master
      +1 yıl

      @zİstilacıTürİnsan Ne alaka ilk sen ettin fotoğraf yok dedin bende dedim ki senin fotoğrafın var da ne oluyor :D yüzün gözükmüyor :D

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      ss al at buraya kimmiş ilk diyen

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      @zİstilacıTürİnsan Turşu suratlı yüzüne yapıştırmış telefonu resim çekiniyor 😃 ailenden mi korkuyorsun he 😃 bu ne lan o zaman

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      pc kurusu

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      iftiracı vélet seni

      Yorumla
    • badboy_master
      badboy_master
      +1 yıl

      @zİstilacıTürİnsan Tamam yapıştırmışsın suratına telefonu yüzün gözükmüyorsa fotoğraf koyman ne anlamı var sen bunu korkaklıkla nitelendirdin

      Yorumla
    • badboy_master
      badboy_master
      +1 yıl

      @zİstilacıTürİnsan ne birey kızım ya yanıma gelsen çocuk olacaksın :D fazla heyecan yapma :D

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      çocuk sensin

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      fotoğrafıma laf edersen eziksin demektir gayet normal

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      lad edebilmen için daha iyi olman gerekir ayrıca yüzünü paylaşmakta cesaret anlamına gelmiyor

      Yorumla
    • badboy_master
      badboy_master
      +1 yıl

      @zİstilacıTürİnsan :D yüzünü göstermiyorsan o zaman sende korkaksındır :D

      Yorumla
    • badboy_master
      badboy_master
      +1 yıl

      @zİstilacıTürİnsan Ergenlikten yeni çıkmışsın fotoğraf çekiniyorsun vücudunu sergiliyorsun yani çok abessin gerçekten

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      ne alaka arada yüzümü de koyuyorum ama ss alanlar yüzünden koymamayı tercih ediyorum

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      ergenlik yaşından haberin yok galiba yazık

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      hem sana ne bundan ben senin gibi yobaz bi şehirde yaşamıyorum

      Yorumla
    • zİstilacıTürİnsan
      zİstilacıTürİnsan
      +1 yıl

      sen örtünebilirsin

      Yorumla
    • badboy_master
      badboy_master
      +1 yıl

      @zİstilacıTürİnsan İnsanlar fotoğraf koymuyor diye korkaklıkla nitelendiremezsin koymak istemeyebilir o yüzden sende yüzünü koymadığın sürece korkaksındır eğer fotoğraf olaynda ısrarcıysan

      Yorumla
    • badboy_master
      badboy_master
      +1 yıl

      @zİstilacıTürİnsan Ergenlik yaşından haberim var biz sizin gibi sonradan görme değiliz :D daha reşit olalı 1 yıl olmuş koyduğun fotoğraf bile ne olduğunu gösteriyor yani o yüzden fazla lafa gerek yok

      Yorumla
  • erosunoku
    erosunoku Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl

    Yani vermeyio yatırım yapsa bu parayla artık yatırım bile olmaz öyle bir dönemdeyiz

    0
    0 Yorumla
  • Ghenna
    Ghenna Takip Et
    Yoda Yaş: 26
    +1 yıl

    Ben bedelli yapıcam yine de zaten askerlik diye bişey yok boşuna zamanımı harcayamam

    0
    0 Yorumla
  • respectemir
    respectemir Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl
    Gündem konusunda 772 cevap paylaştı.

    Fakir artık istesede istemesede gidecek bu parayı veremez zengine koymaz bence ama :)

    0
    0 Yorumla
  • HKNGS
    HKNGS Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28
    +1 yıl

    Değer 100bin liraya ne alabiliyorsun ki araba mı ev mi ya da iş mi kurabilirsin hiç bir şey durumun varsa 100bin ver gitme

    0
    0 Yorumla
  • Hasankapan
    Hasankapan Takip Et
    Xper 3 Yaş: 28
    +1 yıl

    Eğer 6 ay içinde nu paraya rahatlıkla kazanabiliyorsan değer. Bu para için 2 3 sene çalışıyorsan aptallıktan Baska birsey olmaz.

    0
    0 Yorumla
  • kanka35
    kanka35 Takip Et
    Master Yaş: 38
    +1 yıl

    AĞIRMU GELDİ DİĞERLERİ CANINI ORTAYA KOYUYOR

    0
    0 Yorumla
  • Unknowndesemm
    Unknowndesemm Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Verecek olan varsa 50K verin sizin yerinize de 6 ay daha yaparım:)

    0
    0 Yorumla
  • Hicabi35
    Hicabi35 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Parası olan verir olmayanda gider pasa pasa yapar askerliğini

    0
    0 Yorumla
  • Erkekpenguen0707
    Erkekpenguen0707 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37
    +1 yıl

    15 ay olsa değerdi lakin 6 ay gelir geçer kurulu iş düzenin falan yoksa

    0
    0 Yorumla
  • acanpapatya
    acanpapatya Takip Et
    Xper 3 Yaş: 25
    +1 yıl

    Devlet para kazanmak için yapmıyor muydu? Şimdi daha çok araba almak için fiyat belirlenmiş gibi

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (114)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Gündem > Sorular > Bedelli askerlik 100.000 TL oldu! Bu parayı vermeye değer mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Bedelli askerlik 80.064₺ oldu! Bu paraya bedelli yapmak mantıklı mı? 205 cevap verildi
Bu hırkaya 1900 TL vermeye değer mi? 38 cevap verildi
Bedelli askerlik ücreti açıklandı, 217.871 TL oldu! Bu paraya değer mi? 66 cevap verildi
104 Bin ₺ Şu an bedelli askerlik mantıklı mı? 6 cevap verildi
Bedelli askerlik için 80 bin TL vermek mantıklı mı? 81 cevap verildi
Bedelli askerlik ücret 182.609₺ olmuş. İmkanınız olsaydı askerliğinizi bedelli yapar mıydınız? 14 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Toplu gıda zehirlenmeleri sıradan bir haber haline mi geldi?
  • Kızlarım bunu alın aldırın makyaj temizleme yağı alın olur mu?
  • Erkeklerin vereceği bu cevabı çok merak ediyorum ama dürüst olun?
  • Ayak fetişistlerine kötü haber bu sene Italya'dan geldi. Nereye gitsin simdi bu garipler 🥺?
  • Kredi kartımın borcunun her ay yarı yarıya ödeyeceğim borçu kapatamıyorum bir şey olur mu?
  • Evli olmama rağmen neden erkekler adım atıyor?
  • Aşk size nasıl hissettiriyor?
  • Nabız hızınız nasıl?
  • Sarılıp uyumak istediğiniz birisi var mııııı?
  • Giyinme odası önemli bir mevzu mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨