Oğlunuzun, eşinizin, sevgilinizin bedelli askerlik yapmasını ister misiniz?
..


Bu resmi görünce gözümün önüne gözü yaşlı anneler geliyor, çok acı. İleride sevgilim, eşim , oğlum olursa ücretli ve ya ücretsiz askerlik yapmasını istemem. Zaten o topraklar sözleşmeye bir imzaya bağlı. Kandırmayalım kendimizi.
Önceden biraz daha ketum bakıyordum bu olaya.
Her erkek askerlik yapmalı diyordum. Askere ve askerliğe bakış açım değişti zamanla. Şimdilerde oğlumu göndermem diyorum.
Günaydın, teşekkür ederim.
Günaydın.. Rica ettim
Biz şırnak gabarda yaptik hemde 1 yil kaldim kesintisiz. Vatan görevi para ile ölcülmez
Cevap
8Cevap
Param olsaydı evet bedelli yapardım çünkü 6 ay gidip de hiç bir şey yapmadan boş durmak istemezdim.
kardeşim gidecek askere onun için vereceğiz bu parayı. 6 ay sürünmesin orada çocuk
İmkanım olsa yapardım zorunlu askerlik kalkması lazım bence profesyonel olmalı ama mecbur gidecez zorunlu askerlik saçma
imkanım olsa yapardım. olmadığı için 6 ay yaptık geldik :)
Abim bedelli askerlik yaptı mesela ama fiyatlar bu kadar uçuk değildi
Kısa dönem için o parayı vermezdim 18 ay yaptım zaten 😀
İmkanım varken bedelli yapmıştım. 15.000₺ verdim o zaman. Bunlar çok büyük paralar ya.
İmkanım vardı ama bedelli gitmedim. Çocuğum olsa yine aynısını düşünürüm.
43 e yapmıştım ben iyi ki yapmışım dedim ama bu para çooook fazla
Ben bedelli gidicem Tiryaki bey :D
Gitsin askere
He gitson
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?