Türkiye'nin gidişatına üzülüyorum, sizce niye bu durumlara geldik?

Gerçekten hayat çok pahalı insanlar pahalı yaşasın bilmem ne istediğim modeli alamıyorum istediğimiz şeyleri alamıyoruz hayat aşırı derecede çok pahalı insanlar telefon almak için yurtdışına gidiyor bunları neden yaşamak zorundayız.

Olay parti değil olaylar bambaşka umarım düzeliriz

Güncellemeler
+1 yıl
Lütfen mesaj atmayın nerede yaşıyorsunuz diye sizene Türkiye de herhangi bir şehir de yaşıyorum işte öğrenip ne yapacaksınız.
Türkiye'nin gidişatına üzülüyorum, sizce niye bu durumlara geldik?
Cevapla