- Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?


Davranış gayet iyi niyetli bir şey. Ancak asıl sorun bu maden kazalarında işverenin ve devletin kusuru, ihmali, ya da eksikliği olup olmadığı konusu. Bu konuda uluslararası seviyede iş ve işçi güvenliği sağlanıyor mu, standartlara uyuluyor mu, alınan önlemler yasak savmak için mi yoksa gerşekten insan için mi, denetimler doğru ve tarafsız olarak yapılıyor mu, denetim raporlarına göre gerekli iyileştirme, düzeltme, geliştirme faaliyetleri yapılıyor mu, personele gerekli eğitimler veriliyor mu, ekipmanlar doğru kullanılıyor mu, işverenin bütün önlemleri alıp işçinin ihmalinden kaynaklanan sorunlar var mı gibi sorularının cevapları önemli.
Normalde de cenazelerde gelenlere ikram için dağıtılır. Kötü veya olumsuz bir şey değil gibi. Ama vefat edenler için ihmal var mı yok mu bu daha önemli bir durum.
Cevap
8Cevap
İyi davranış tebrikler
Umarım mağdur ailelere de gerekli hassasiyeti gösterip yardımcı okunmuştur ve olunmaya devam edilir.
kötü niyetle yapılmamıştır da ne biliyim hoş olmamış.
Ne yapılsa da boş ama yine de hoş bir davranış..
Bu olayların tekrarlanmaması adına ciddi mesai ayrılmalı.. En gerekli şey bu şu an..
Ne diyelim niyet okuyuculuğu yapamam Allah hayırlarını kabul etsin
Güzel davranış tebrikler
Evet Bartınlıyım
Recep Tayyip Erdoğan ında çıkıp kader demesi beni çileden çıkardı
İşgüzarlıktan başka bir şey değil
Allah kabul etsin
davranis iyi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?