Geçen günlerde bir İETT şoförü yolcu doktora saldırmıştı.
İETT tarafından açıklama geldi, trafikten men edilmiş. şükür güzel şeyler de oluyor.

Geçen günlerde bir İETT şoförü yolcu doktora saldırmıştı.
İETT tarafından açıklama geldi, trafikten men edilmiş. şükür güzel şeyler de oluyor.

Doktor kısmını doğru bulmuyorum. Şöyle ki doktor olması gerekmiyor çoban da olabilir çobanla doktor aynı eşit haklara sahiptir. Bir hizmet veriyorsanız kibar olmak zorundasınız. Olamiyorsaniz o işi yapmayın çünkü size göre değil demektir o iş. Doktor değil de işsiz vasıfsız biri olsa sorun olmazdı sizin doktor soyleminize göre.
Birincisi doktor hastanede olur, orada sadece bir vatandaş.
İkincisi bu vatandaş şoförü videoya alıp tahrik ediyor, provoke ediyor. Sonucunda tatsız şeyler yaşanıyor ve işsiz bir baba, evde ekmek bekleyen çocuklar kalıyor.
Cevap
21Cevap
Güzel bir haber
İnsanlar birbirlerine anlayışlı değiller. O adam saatlerce trafikte yüzlerce araç ve insanla uğraşıyor. Bir de o insanların psikolojisini düşünmek lazım. Bu adam eğer doktorsa ona muayene olan hastalara acımaya başladım. İnsan psikolojisinden anlamayan biri de doktor olmamalı.
Şiddeti asla haklı görmem lakin o şöförü de provake etmemeli. Bu adamın amacı zaten şöförü provake etmek ki bunu baştan videoya almaya başlamış. Bir de bu açıdan bakmak lazım.
Tamam o provake etti ve şoför işsiz kaldı bu soförün ailesi ya da bakmakla yükümlü oldukları kişiler ne duruma düşecekler?
Benim kanaatim o doktor bunu bilinçli bir şekilde yaptı. Bu şoför kadar bu adam da cezalandırılmayı hak ediyor.
Yani tamam okey doktora şiddete tabiki karşıyız fakat o doktor değil de normal bir vatandaş olsaydı belki de bu olay duyulmayacaktı bile. Huzur ve refah toplumları; toplumsal statülerin eşitlendiği bir ortamda meydana gelir.
Bu İETT lerin bu aralar harbiden g*tü kalkmış bunları arabadan indikten sonra güzel Bi döveceksin onu haKediyolar zaten ayar olmustum iyice oldum şimdi 😂
Doktorun statüsü ve sosyal medya baskısı sayesinde gerçekleşti bence. Yoksa normal bir vatandaş olsa ve sosyal medyada yaymasa olmayacaktı maalesef.
İyi olmuş. Böyle magandaların İETT şoförlüğünde işi olamaz.
Doktor olduğunu belirtmenin manası yok zaten olaya bakılırsa burada vatandaşa kaba davranıp saldıran bir şöför var ve gereken de yapılmış.
Özel halk otobüs şöförü olduğunu bildiğin hâlde sen neden başlıkta İETT şöförü yazıyorsun?
Ülke elbet normale dönecektir.
Türbanlı işte burada bile içinde fesatlık.
@Hanicancan şikayet edeceğim, sen de edebilirsin
👍🏻 ettim
Trol olduğun belli...
Kaç paraya trollük yapıyorsunuz
Ne? Ne alaka? Postu şikayet ettim bile
@Hanicancan seni kast ettiğimi de nerden çıkardın
Pardon aga ya üstüme alındım dedim ne alaka acaba 😅
@Hanicancan sana yazsaydım nikin başta olurdu, şimdi olduğu gibi
Ne olursa olsun yolcuya o şekil davranılmaz
Slk gibi video çekeceğine bir kaç tane de o patlatsa.
Şöförü haklı bulan internet kullanıcıları da var
para cezası olmalıydı 30 40 bin de anca o zaman akıllanırdı
Çok güzel olmuş şu geçenlerde döner bıcağı ile parmağını koparan adam da ceza evine atılsa keşke
Yahu bir süreden sonra tekrar eski haline döndürüyorlar geri gelir başına geçer şimdilik halk kızıyor diye tepki almamak için yapılmış bir adım 🙄🙄🙄
Yeniden almayacağı ne malum ve şu anda kaçak olarak kullanmadığı...
Diplamalarımı yırttım, bir öğrenci yüzünden bana küfür etti benim babamı doktorlar hastanede öldürdü ama Allah büyük.
Yani normal vatandaşla olsa atılmıyacakmıydı? Doktor ne alaka?
Doktora saldıran derken?
Normal bir vatandaşa saldırmış özellikle doktor yazmanın amacı ne?
Doğru bir karar şiddete hayır
Artık güzel haberler duyalım
Ceza ağır olmuş. Şoföre üzüldüm
Çok güzel haber 👍
Adam haklıydı mk
Kadinlarinda isine geldi
Bazıları hak ediyor gerçekten
İyi olmuş
Iyi ollmuş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?