Ambulansa yol vermeyen sürücü yakalanmış ve ceza almış! Cezası nasıl, çok iyi rakam değil mi?

İstanbul'da hasta almaya giden bir ambulans var ve önünde bir araç.. Araç ambulansa asla yol vermiyor. Şerit değiştirerek hep ambulansın önünü kapatıyor. İstanbul Emniyet müdürlüğü kimliğini belirlemiş.

  • "Gidişe ayrılan en sol şeridi sürekli olarak işgal etmek" maddesinden 427 lira,
  • "Geçiş üstünlüğü bulunan aracın, duyulur görülür işaretini alınca kolayca ilerlemesini sağlamamak"tan 196 lira
  • "Kamunun huzurunu bozacak şekilde saygısızca araç sürmek"ten 196 lira olmak

üzere toplam 819 lira idari para cezası uygulanmış. Sürücü belgesi de gerekli sağlık şartlarını taşıdığını belgeleyene kadar geçici olarak geri alınmış.

Çok iyi değil mi ya 819 lira?

Ambulansa yol vermeyen sürücü yakalanmış ve ceza almış! Cezası nasıl, çok iyi rakam değil mi?
Ambulansa yol vermeyen sürücü yakalanmış ve ceza almış! Cezası nasıl, çok iyi rakam değil mi?
Cevapla