İstanbul'da hasta almaya giden bir ambulans var ve önünde bir araç.. Araç ambulansa asla yol vermiyor. Şerit değiştirerek hep ambulansın önünü kapatıyor. İstanbul Emniyet müdürlüğü kimliğini belirlemiş.
- "Gidişe ayrılan en sol şeridi sürekli olarak işgal etmek" maddesinden 427 lira,
- "Geçiş üstünlüğü bulunan aracın, duyulur görülür işaretini alınca kolayca ilerlemesini sağlamamak"tan 196 lira
- "Kamunun huzurunu bozacak şekilde saygısızca araç sürmek"ten 196 lira olmak
üzere toplam 819 lira idari para cezası uygulanmış. Sürücü belgesi de gerekli sağlık şartlarını taşıdığını belgeleyene kadar geçici olarak geri alınmış.
Çok iyi değil mi ya 819 lira?

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer