bayrampaşadaysa icimin yağları eridi bir bayrampaşalı olarak kaç minibüsçüyle kavga etmişimdir sayısını hatırlamıyorum iyileri var onlara lafım yok ama trafikte saçma hareketleri olan magandalık yapanlarda az değil
Bu cezayı emliyet şeridine kim girerse girsin arza veya özel bi durum olmadığı sürece hepsine kesseler emliyet şeridi boş kalınca ambulansların varış süresi %50 kısalır
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Yeteri değil az bile
bayrampaşadaysa icimin yağları eridi bir bayrampaşalı olarak kaç minibüsçüyle kavga etmişimdir sayısını hatırlamıyorum iyileri var onlara lafım yok ama trafikte saçma hareketleri olan magandalık yapanlarda az değil
Yeterli. Ama tekrarında 45 bin lira ceza uygun olur.
15 bin geçir 6 ayda al ehliyeti bak neler oluyor
Olması gereken bu bu toplumu anca cezayla adam edebilirsin
Bu cezayı emliyet şeridine kim girerse girsin arza veya özel bi durum olmadığı sürece hepsine kesseler emliyet şeridi boş kalınca ambulansların varış süresi %50 kısalır
Ben bile yol vermesem bana bile 10 katı ceza versinler ambulanslarımız orada can taşıyor öyle bir saygısızlık yapmamalıyız
Az bile daha fazla ceza almalıydı
İyi olmuş. Bir daha yapmaz
Az bile 1 sene ehliyeti ne el koyulmalı
Keşke sürekli olsa bu cezalar
Haketmiş
s2 tuttu 😂
Az bile
Iyi yapmislar
Hmmm bilmem
Ehliyeti alınsın