İstanbul'da ambulansa yol vermeyen sürücüye 872 TL ceza! Bu yeterli bir ceza mı?

Dün Başakşehir'de göreve giden bir ambulans var. Önüne minibüs geçiyor ve yol vermiyor. Plakası üzerinden tespit edilmiş,

  • Geçilmek istenen araç sürücüsünün; geçiş üstünlüğü bulunan bir aracın duyulur veya görülür işaretini alınca, bu aracın kolayca ilerlemesini sağlamak için taşıt yolu üzerinde yer açmaması, gerektiğinde durmamasından 436 TL,
  • Araçları kamunun huzurunu bozacak veya tehlikeye düşürecek şekilde saygısızca kullanmaktan 436 TL ceza kesilmiş.

Toplam 872 TL..

İstanbulda ambulansa yol vermeyen sürücüye 872 TL ceza! Bu yeterli bir ceza mı?
Hayır, asla yeterli değil.
Böylelerin ehliyetleri bile alınmalı.
Evet, uyarı niteliğinde yeterli.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
İstanbul'da ambulansa yol vermeyen sürücüye 872 TL ceza! Bu yeterli bir ceza mı?
Cevapla