Çorum'da yolcu otobüsünün kamyona arkadan çarpması sonucu ilk belirlemelere göre 2 kişi öldü, 5 kişi yaralandı. Umarım can kaybı artmaz.
Güne böyle başlamak istemezdik, çok geçmiş olsun Allah rahmet eylesin :(

Çorum'da yolcu otobüsünün kamyona arkadan çarpması sonucu ilk belirlemelere göre 2 kişi öldü, 5 kişi yaralandı. Umarım can kaybı artmaz.
Güne böyle başlamak istemezdik, çok geçmiş olsun Allah rahmet eylesin :(

Uçakların yaygınlaşması zaten otobüs firmalarını daralmaya götürmüştü. Motorin zamları vb. arttıkça işleri iyice zorlaştı. Artık iki kent arası direkt sefer yapan neredeyse yok; dolmuş gibi yol üstündeki bütün kentlere giriyorlar.
E hal böyle olunca aynı şoförler çok uzun saatler çalışıyor. Araçlar hiç dinlendirilmeden, belki yeterli bakımları yapılmadan sürekli trafiğe çıkıyor. Bu kazaların olması için her türlü şart hazırlanıyor yani.
Tamamı yanmış bir araçtan sadece iki kişinin hayatını kaybetmesi, bir iyimserlik sebebi yine de. Geride kalan sevenlerinin başı sağolsun.
Bu tarz üzücü olaylar maalesef her zaman olabilmektedir. Medyada genellikle kötü haberlerin daha fazla yer bulmasının nedeni, insanların bu tür olaylara duyduğu ilgi ve merakın yüksek olmasıdır. Ancak, iyimserlik ve umut dolu haberler de mevcuttur ve bunlara odaklanarak pozitif bir bakış açısı geliştirmek önemlidir.
Cevap
19Cevap
Geçmiş olsun.. bu ülkede güzel haber beklemiyorum..
Allah rahmet eylesin mekanları cennet olsun Allah şifa versin yaralılara önce tedbir sonra tevekkül
Aynen hasanzahir tepesi derler oraya. Merzifon Çorum yolu. Büyük ihtimalle o şeritte olduğuna göre Merzifondan geliyordur
ne den bu kadar çoğaldı otobüs kazları neler oluyor
Allah rahmet eylesin geri de kalanlara sabır 😥 versin:/
Allah rahmet eylesin hepsinin mekânı cennet olsun huzur içinde uyusunlar inşallah
Erzincan toprak kayması, Bursa gemi batması, şimdi de bu. İçimiz acıdı iyice…
Rabbim ailelerine sabır versin, Allah rahmet eylesin..
Bu zamanda zor maalesef güzel haber , her şey kötüye gidiyor Allah sonumuzu hayr etsin
Çarpmayi anladım da yangın ne alaka ki anlaşılan yakıta hasar verdi geçmiş olsun üzücü bi durum
Türkiye'de yaşıyorsun, bunu ara sıra hatırla bence
Trafik kuralları ağırlaşmalı
Ve otobüs ve tır şoförleri 3 yıldq bir sınava girmeli
Bu haberler hep vardı evet üzücü ama haberlerin çoğu böyle zaten
Bu ülke'de olaysız birgün olmaz ki alışmaya çalış
Ucakta düştü bugün enaz 200 ölü var diyorlar takdiri ilahi allah rahmet eylesin ölenlere
Nerede
Haberler hep bu tarz keşke olmasa ama
ay keşke bende ölsen biraz. Allah nasip etsin bana
Kamil Koç turizm mi bu yolcu otobüsü
Allaha emanet yaşıyoruz knk
Hayır rüyada beelkiiii
İnşallah görürüz ama bu senede zor gibi
Umarım telefona bakmıyordu çarparken
göremeyeceğiz maalesef
Ülkede uzun zamandır pek güzel haber yok
Allah rahmet eylesin 😔
Marmara denizinde gemi de batmış
Ülke herzamanki gibi
maalesef
çok acı geçmiş olsun
Geçmiş olsun
Ben haber izlemiyorum bu yüzden.
Göremeyiz
geçmiş olsun
Üzuldum
Geçmiş olsun
Görürüz inşallah
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?