Gaziantep'te ev sahiplerinin şartları bitmek bilmiyor! Sizce vatandaş ne yapmalı?

Gaziantepte ev sahiplerinin şartları bitmek bilmiyor! Sizce vatandaş ne yapmalı?

Ev kiralarının yıl içinde yüzde 200 oranında arttığı Gaziantep'te son dönemde kiracılara memur olma şartı getirerek tepki çeken ev sahipleri çıtayı biraz daha yükseltip 'polis kiracı' arıyor. Bu şartın getirilmesinde kısa tayin dönemi nedeniyle evden erken çıkıp ev sahiplerine yeniden zam yapma şansı vermesinin neden olduğu ifade ediliyor. Kente Suriyeli göçü nedeniyle artan ev talebi sonucunda ev sahipleri sigara içmeme, memur olma, polis olma, kirayı bir yıllık peşin ödeme, sosyal sigortalar kaydı ve findeks belgesi istemeye başladılar.

https://www.sondakika.com/ekonomi/haber-ev-kiralarinin-son-2-yil-icinde-yuzde-200-oraninda-arttigi-gaziantep-te-bazi-ev-15346300/

Gaziantep'te ev sahiplerinin şartları bitmek bilmiyor! Sizce vatandaş ne yapmalı?
Cevapla