İzmirlilerin, İzmir'de yaşama hakları ellerinden alınıyor mu?

Bildiğiniz gibi, birçok eleştiriye rağmen CHP li eski İzmir BB Başkanı Tunç Soyer, tüm eleştirilere kulak tıkayarak, ne kadar PKK sempatizanı varsa belediyeye almıştı. Bugünlerde ise aldıkları bu işçiler fahiş maaş istekleri ile belediyeyi tehdit ederek greve başladılar ve tıpkı şarkıdaki gibi İzmir'in çöp dağları oluştu. Bugün yaptıkları anlaşmaya göre, dünyada ilk defa karşılaşılan bir örnek ile "emekli olan belediye çalışanı yerine, onun çocuklarının işe alınması" hakkında anlaşmaya vardıklarını duyuyoruz. Yani başka bir deyişle İzmirli gençler işsiz gezerken, PKK sempatizanları İzmir de henüz doğmamış çocuklarını da işe yerleştirmeye başlamış. Üstelik bu anlaşmayı, yeni CHP li Başkan ile yapıp, günahını da Ak partiye yıkmışlar. Neymiş efendim, Ak Parti işçilerini satın almış.. Kandırmış :D Gülsem mi ağlasam mı bilemdim :D
Neyse... Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?

İzmirlilerin, İzmir'de yaşama hakları ellerinden alınıyor mu?
Cevapla