Türkiye de yaşamak benim için zulüm neden?

Öncellikle çok güzelim ve zekiyim yani Türkiyedikler gibi değilim benim Almanya gibi yakışıklı erkeklerle olmam lazım türkkiyedkei erkekler çok fakir ve patagoz

Güncellemeler
5 ay
Yaşasın Hollanda erkekleri yaşasın Batı erkekleri yaşasın ispanyol erkekleri yaşasın italyan erkekleri ben geliyorum asklarim 🇮🇹🍕🇫🇷🇳🇱🇳🇱🇳🇱🇳🇱🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸
Güncellemeler
5 ay
🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇺🇸
Türkiye de yaşamak benim için zulüm neden?
Cevapla