Savaş uzadı biliyorsunuz. Rusya'nın "aman Ukrayna askeri çok öldürmeyelim, ortalığı yakıp yıkmadan bitirelim" diye giriştiği, ama ABDnin başını çektiği NATO haydutları ve onların mayın eşeği Ukraynalı nazilere sağlanan milyar dolarlık yardımlarla durağan hale gelen "Özel Askeri Operasyon", yeni bir safhaya girecek.
Siz bu savaşta hangi tarafa yakın hissediyorsunuz? ABDnin derebylik federasyonu haline gelen, nazi destekçisi AB/Ukrayna mı, yoksa 8 yıldır Ukrayna'da halkı bombalanan, katledilen Donbass halkını kurtarmaya gelen Rusya'yı mı?
Üçüncü bir seçenek yok. Filler tepişirken arada kalırsınız çünkü
Siz bu savaşta hangi tarafa yakın hissediyorsunuz? ABDnin derebylik federasyonu haline gelen, nazi destekçisi AB/Ukrayna mı, yoksa 8 yıldır Ukrayna'da halkı bombalanan, katledilen Donbass halkını kurtarmaya gelen Rusya'yı mı?
Üçüncü bir seçenek yok. Filler tepişirken arada kalırsınız çünkü
Nazi ve NATO haydutlarını
Rusya ve Donbass halkını
Embesilim ben, ilgilenmiyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar