Ukrayna'daki savaşta Nazileri ve NATO ağababalarını mı, yoksa Rusya'yı mı destekliyorsunuz?

Savaş uzadı biliyorsunuz. Rusya'nın "aman Ukrayna askeri çok öldürmeyelim, ortalığı yakıp yıkmadan bitirelim" diye giriştiği, ama ABDnin başını çektiği NATO haydutları ve onların mayın eşeği Ukraynalı nazilere sağlanan milyar dolarlık yardımlarla durağan hale gelen "Özel Askeri Operasyon", yeni bir safhaya girecek.

Siz bu savaşta hangi tarafa yakın hissediyorsunuz? ABDnin derebylik federasyonu haline gelen, nazi destekçisi AB/Ukrayna mı, yoksa 8 yıldır Ukrayna'da halkı bombalanan, katledilen Donbass halkını kurtarmaya gelen Rusya'yı mı?

Üçüncü bir seçenek yok. Filler tepişirken arada kalırsınız çünkü
Nazi ve NATO haydutlarını
Rusya ve Donbass halkını
Embesilim ben, ilgilenmiyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Ukrayna'daki savaşta Nazileri ve NATO ağababalarını mı, yoksa Rusya'yı mı destekliyorsunuz?
Cevapla