Ukrayna - Rusya geriliminde hangi tarafı haklı görüp destekliyorsunuz?

Rusya, bu savaş için Ukrayna'da faşistler iktidara geldi, Ukrayna'daki Rusları onlardan korumamız gerekiyor deyip Kırım'ı ilhak etti. Donbass bölgesinde ise özerklik ilan ettirdi. Oradaki Rus ayrılıkçılar ise Rusya'ya bağlanmaya çalışıyor.
Ukrayna ise hayır efendim ne alaka, Rusya'nın desteklediği Viktor Yanukoviç Avrupa Birliği ile olan ortaklık anlaşmasını yırtıp attı. Bu yüzden de halk tepki gösterip onu devirmiştir. Bu demorkatik tepkidir. Rusya'nın içişlerimize karışmak ne haddinedir diyor.
Peki siz Rusya - Ukrayna geriliminde hangi tarafı haklı görüp destekliyorsunuz?
Rusya
Ukrayna
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Ankette oy kullanmayı unutmayın lütfen. :)
Ukrayna - Rusya geriliminde hangi tarafı haklı görüp destekliyorsunuz?
Cevapla