Site yönetimi, 6 yaşında kedilere su veren çocuğun ailesine "ortak kullanım ihlali" sebebiyle para cezası verdi. Böyle iş mi olur?

abi ne saçma ülkeyiz. hayvan sevmek ve beslemek de suç gibi davranıyorlar resmen. asıl şu site yönetimine bir kap su vermek lazım, insan olsunlar.

Güncellemeler
+1 yıl
Site yönetimi, 6 yaşında kedilere su veren çocuğun ailesine "ortak kullanım ihlali" sebebiyle para cezası verdi. Böyle iş mi olur?
Cevapla