Kedileri besliyorum diye site yönetimi ceza verdi, suç duyurusunda bulunabilir miyim?

Sitemizin önünde çok kediler oluyor bir çoğu da acliktan zayıflama noktasına kadar gelmiş hayvanlar bu duruma üzülüp hayvanları mama veya tavukla besliyorum diye site sakinleri beni şikayet etmiş yönetime, daha öncesinden bir kere uyarı aldığım için uzun zamandan beri arka tarafta beslemeye başlamıştım kedileri şimdi ise bu haberi alıyorum aşırı sinirliyim böyle bir haklari var mı? cezayı ödemeyi düşünmüyorum savcılığa suç duyurusunda bulunabilir miyim yardımcı olur musunuz?

Kedileri besliyorum diye site yönetimi ceza verdi, suç duyurusunda bulunabilir miyim?
Cevapla