600 lira aidat ödenen bir sitede, ortak kullanım alanlarında hayvan sevenlerin kedi köpek besleme hakkı var mıdır?

Sokak köpeklerini kedilerini alıştırmışlar şahsi arabalarında siteye sokmuşlar açık otopark, bina girişleri, oyun parkları, spor alanları vs bir çok yerde mama ve şu kapları var. Yönetime şikayet ediyorum biz de memnun değiliz bir çok şikayet alıyoruz ama işlem yaparsak tv ve sosyal medyaya şikayet ediyorlar haksız duruma düşeriz sitenin değeri ve imaji düşer o yüzden müdahale edemiyoruz diyorlar. Birine veya çocuğa falan zarar verirlerse haklı olarak müdahale ederiz kedi köpek sokanları da mahkemeye veririz diyorlar. Böyle bir saçmalık olabilir mi illa birine zarar vermesi mi gerekir ayrıca zarar vermese bile sitede köpeğin ne işi var sokak köpeğinin?
600 lira aidat ödenen bir sitede, ortak kullanım alanlarında hayvan sevenlerin kedi köpek besleme hakkı var mıdır?
Cevapla