Ben boşandığım, artık 2 yabancı olduğumuz kişiye neden nafaka ödemek zorundayım?

Ben boşandığım artık iki yabancı olduğumuz kişiye neden nafaka ödemek zorundayım beni aldatsa bile kanıtlayamazsam nafaka ödemek zorunda bırakılıyorum gidip dostu ile benim paramı emeğimi yesin diye mi neden? Çocuklar olur onlar için ödersin belirli bir yaşa kadar ama arada çocuk yoksa eli ayağı tutan birine neden para ödüyorum ömür boyu kölesi oluyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Kadınların işine gelmiyor yorum yapmıyorlar işlerine gelince biz eşitlik istiyoruz derler ama konu para olunca biz kadınız bize bakmak zorunda oluyor dimi finansak köle arıyorlar
Ben boşandığım, artık 2 yabancı olduğumuz kişiye neden nafaka ödemek zorundayım?
Cevapla